10 Mayıs 2010 Pazartesi

ÖZEL GÜNLER GÜZEL DEĞİL



Yaşam hızla akıp geçiyor, kaptırıp gidiyoruz biz de. Sonra bir "özel" gün giriyor araya! Duraklıyoruz, düşünüyoruz, dalıp gidiyoruz; dün bugün yarın birbirine karışıyor, dertlerimiz depreşiyor...

Yitirdiklerimiz var, kayıplarımız var, olmayanlar var... Geri dönüşü olmayan yolda bıraktığımız canlarımızın gelip yüreğimizin tam orta yerine kuruluşları var, göz pınarlarımızdan boşanmışlıkları var. Sadece o gün mü? Değil tabi, ancak o gün bir başka dokunur oluyor hassaslaşan yüreğimize!

Olan var, olmayan var; gelen var, gelemeyen var... Vurulup tertemiz alnından al bayraklı tabutlarda dönenler var!

Suç özelleştirdiğimiz günlerimizde mi, bizde mi bilemedim. Ama bu günlerde daha bir buruk olduğumuz kesin. Buruk olmamız, duyarlı olmamız, gözyaşı dökmemiz iyi mi kötü mü onu da bilemedim.

Yok yok, artık bayramlar seyranlar, anneler babalar günü eskisi gibi değil, tüm özel ve güzel günlerin tadı kaçtı mı ne?

Yine tatsız tuzsuz bir yazı oldu bu da. En iyisi burada susayım ben.

14 yorum:

Ozgur dedi ki...

Daha buruk oluyor...

yeliz dedi ki...

anne olduğumdan beri daha özensiz oldum anneler gününe, bir de çok kötü şeyler oluyor, insanın iinden gelmiyor

Evren dedi ki...

neyin tadı eskisi gibi ki... bir de ben oldum olası sevmem, önceden ısmarlama günleri... hele de anneler günü...

aysema dedi ki...

Sevgili Özgür Kızım,

Haklısın, buruk oluyor. Ama yürekler yakın ya önemli olan bu. Hepinizi çok seviyorum...

SBS dedi ki...

Ben de Evren gibi oldum olası sevmeyenlerdenim ve çok yakınımda o burukluğu yaşadığım için benim de boğazımda düğümler vardı gün boyu... Sevgiyle kal, bir dahaki özel güne kadar bi şeyleri değiştirmeliyiz ama sanki...

aysema dedi ki...

Sevgili Yeliz,

Haklısın, yaşanan o kadar çirkin olayların haberlerini duyuyoruz ki insanın içinden gelmiyor. Şehit Annelerinin görüntüleri içimi çok acıttı.

Sevgilerimle...

aysema dedi ki...

Sevgili Evren,

"Ismarlama Gün" en iyi tanımlama bu galiba. Ismarlama olduğu için de pek tutmuyor galiba. Ancak herkeste istemeden bir kırgınlık ya yaratıyor.

Sevgilerimle...

aysema dedi ki...

Sevgili SBS,

Bu düzeni değiştirelim mi? En azından bloglarımızda bunu yapalım. Ama nasıl?
Sevgilerimle...

Sıradan Bir Sazan dedi ki...

Yapalım, varım, babalar günü ile başlayalım işe, sanırım en yakını o, herkes (doğal olarak) yine bu konu ile ilgili yazacakken, biz ortak bir konu belirleyelim, şöyle janjanlı bi şeyler, o konu etrafında dönüp duralım... Gerçi yıllar sonra, ban annene özel not düşmüşsün, bana bi şey yazmamışsın der belki babam blogumu keşfettiğinde, başka bir günde yazarım ben de ama di mi? Yazan, yazılanları takip eden buruk kalplere güzel ve farklı bir pencere olur sanki, ne dersin?

MAVİANNE dedi ki...

haklısın ateş de düştüğü yeri yakıyor
ne acı
Allah sabır versin

beenmaya dedi ki...

her gün biraz daha eksiliyoruz aslında tüm bu çoğalma çabalarına inat...

aysema dedi ki...

Sevgili Sıradan Sazan,

Öncelikle Hoşgeldiniz diyeyim, geciktiğim için de özür dileyeyim...

Önerinizi destekliyorum, ama babalar gününde olur mu bilmiyorum. En azından seneye diyelim mi?

Sevgilerimle...

aysema dedi ki...

Sevgili Mavi Anne,

Ateş düşmeye devam ediyor, yine canlar yanıyor yazık ki.

Sevgilerimle...

aysema dedi ki...

Sevgili Beenmaya,

Gerçekten giderek azalıyoruz, bireyselleşiyoruz, içimize kapanıyoruz. Örgütsüz, asosyal kişiler olarak tükenip gidiyoruz. Neyse ki bloglar var da paylaşıyoruz.

Sevgilerimle...