30 Mayıs 2010 Pazar

RUHAT MENGİ'NİN STAR TV'DE SUNDUĞU PROGRAMIN KALDIRILMASINA KARŞI MISINIZ?


Ben karşıyım. Kaldırmayı düşünenleri de şiddetle kınıyorum!

"Her Açıdan", yaşadığımız olaylara her açıdan tarafsız olarak bakan, bu konuda uzman katılımcıların yorumlarıyla gerçekleri daha kolay fark etmemizi sağlayan başarılı bir program.

Pazar günleri ilgiyle izlediğimiz bu programın yeni dönemde de devamında sayısız yarar var. Programa katkı verenlere teşekkür ediyorum. Bu tür programların halkın bilinçlenmesi için çok gerekli olduğunu düşünüyorum.

Kaldırılmasın, hatta benzer programların sayısı arttırılsın, diyorum ben...
Ya siz?

14 yorum:

Mavi Balon dedi ki...

Pazar günlerimizin, neşesi, karanlık yollarımızın ışığıdır Ruhat hanım. Elbette istemiyoruz kalkmasını, daha da çoğalmasını istiyoruz. Biz ailecek onu çok seviyoruz....

Sıradan Bir Sazan dedi ki...

Sonuna kadar hem de, zaman zaman Pazarları evde geçirme sebebidir, sevgiler...

UykusuZ dedi ki...

her akşam her platformda yandaş medyadan bildik! yüzlerden sıkıldı iseniz, bu programı seyredin.Kesinlikle kaldırılmamalı

Gülen Tezer Üstün dedi ki...

Öğretmenim kesinlikle kaldırılmalı çünkü pazar günleri bırakın dışarı çıkmayı ev içinde bile iş yaptığım vaki değildir. Ekran karşısında hiç kıpırdamadan oturmak ben gibi içine jet motoru kaçmış biri için hayli güç bir durum. Bu nedenle Ruhat Mengi yakamı bıraksın :P

Gülen Tezer Üstün dedi ki...

Yuh! Bu kızı da susturdular ya dedi babam :( Bravo Ruhat Mengi'ye, kendini susturtmayı başaracak işlere giriştiği için!
Çok sinirliyim aslında, pazar günlerimin şimdiden cılkı çıktı :(

kamikaze dedi ki...

Ben de bayılarak izliyordum.Kaldırılma durumu olmasına çoook üüzüldüm ve kızdım.inşallah devam eder yeni yayın döneminde.

JİVAGO dedi ki...

Aynı fikirdeyim, kaldırılmamalı. Can
Atak'la bugün ilginçti. Sevgilerimle

Çınar dedi ki...

Daha önce de zevkle izlediğimiz,ülke gerçeklerini korkmadan haykıran ve sonunda susturulan diğer programlar gibi, keyifle izlediğimiz Ruhat Mengi'nin Her Açıdan programı da, ne yazık ki kaldırıldı. Umarım yeni sezonda yeniden görürüz ekranlarda, sesimizi duyurmamıza aracı olan bu kıymetli gazateciyi.

Sevgiler

içimden geldiği gibi ~~~ dedi ki...

Şimdi sizden öğreniyorum.Susturulamamış sayılı kişilerdendi yazık çok yazık.:(((

Ozgur dedi ki...

kaldırılmasın

Mehmet Bilgehan Merki dedi ki...

Düşündüklerine göre yakında porgram yayından kaldırılacak demek ki. Dikensiz gül bahçesinde böyle söylemlere yer yok elbette...

elifin terazisi dedi ki...

Kaldırılsın, sorun yok ki memlekette, var gibi gösterip kafamızı karıştırıyorlar. Mesela kriz yok hamdolsun bodoslama dalmadı , teğet geçti. Asker şehit olur, işçi ölür kader. Bütün darbeciler içerde...

aysema dedi ki...

Sevgili Dostlar,

Zaten sayıları iyice azaldı bu tür programların, kaldırılması kötü olacak.

Hem pazar günü hem de çoğunluğun evde olduğu bir saatte yayınlanıyordu. Konuklar seçkin, söyledikleri anlaşılan, tarafsız kişilerdi, dayanamadılar.

Yorumlarınıza teşekkür ederim. Sevgilerimle...

Sevgiseli dedi ki...

Kaldıracaklarsa kadın ve izdivaç programlarını kaldırsınlar. Yalçın Çakır'ın programını kaldırsınlar.