25 Haziran 2010 Cuma

İYİ Kİ DOĞDUN KIZIM



Bugün benim küçük kızımın doğum günü... O, kaç yaşına gelirse gelsin hep bizim minik kızımız olacak...

İyi ki doğdun yavrum, iyi ki bizim kızımızsın. Seni çok seviyoruz. Doğum Günün kutlu olsun...

Yanında değiliz bugün, ama yüreğimiz hep seninle, sizinle, sizlerle atıyor biliyorsun. Çocukluk fotolarından bir kısmını armağan olarak gönderiyorum sana. Sevineceğini umuyorum.

Senin yaptığın bu resim okulunun sergisinde duvarları süslemişti, hatırladın mı?









Büyük yazar Rıfat Ilgaz, senin için kitabını imzalarken...
(Bir hafta sonra da Rıfat Ilgaz yaşama veda etmişti.)
Benim güzel kızım, anaokulunda pazarcı olmuş, sebze-meyve satarken...


Seni çok seviyoruz...

52 yorum:

Ecehan dedi ki...

Sağlıklı, başarılı, ana-babalı, mutlu, huzurlu, barış dolu bir dünyada uzun bir ömür diliyorum...Mutlu yıllar!

nazpek dedi ki...

güzel günlere mutlu yarınlara sevdikleriyle elele yürümesi dileği ile

Sokak Kedisi dedi ki...

Gönlünden geçen tüm güzellikler onunla olsun, nice yaşlara :)))

Adsız dedi ki...

İYİKİ DOĞDUNNNNN. SENİ ÇOK SEVİYORUM. BABAN

Eylem dedi ki...

saglıklı ve mutlu güzel yaşlar diliyorum kızına.

Efsa dedi ki...

Huzurla sağlıkla dopdolu mutlu yıllar dilerim kızına :)

Çınar dedi ki...

Sevdikleriyle birlikte uzun mutlu bir hayat yaşasın 'küçük' kızın. Doğum günü kutlu olsun.

Sevgiler

Mavi Balon dedi ki...

Doğum günü kutlu olsun, ne güzel resimler, anılar, yaşanmış güzel günler. Sağlıklı, mutlu, huzurlu nice uzun yıllar dileğimle...

Parpali dedi ki...

Sağlıklı ve mutlu bir yaş olsun. Nice mutlu yıllara.

Dalgaları Aşmak dedi ki...

Sağlıklı,mutlu,güzel bir hayat diliyorum.Nice yıllara...

beenmaya dedi ki...

nice sağlıklı, keyifli, güzel düş gibi seneler diliyorum kızınıza ve bu ne güzel bir hediye olmuş böyle demeden de geçemiyorum :))

laleninbahcesi dedi ki...

dünyada dilenebilecek ne kadar güzel dilek varsa O'nun için diledim...
Sen de Dilekcim hep güzel günlerine tanık ol evladının...

Zeugma dedi ki...

Sağlık, mutluluk, başarı ve güzelliklerle dolu bir yaşam hep ondan yana olsun.Doğum günü kutlu olsun...

gökçe7 dedi ki...

Kutlarım,nice sağlıklı ve mutlu yıllar diliyorum.Sevgilerimle.

Evren dedi ki...

biz ne kadar büyümüyorsak sizin gözünüzde siz de hiç yaşlanmıyorsunuz işte.
ve bu nasıl güzel bir hediyedir bir çocuğun alacağı.
şanslı çocukların güzel aileleri olurmuş onları hep sarıp sarmalayan. şansı hep daim olsun.
sevgiler...

NiLaY dedi ki...

nice sağlıklı, mutlu ve huzurlu yaşlar dilerim :) hep güzel günlere büyüsün inşallah yavrunuz.. sevgiler..

kamikaze dedi ki...

Sağlıklı,mutlu,huzurlu sevdikleriyle bir ömür mutlu olmasını dilerim kızınızın.Allah ailesine bağışlasın.sevgilerimle.

özlem dedi ki...

Mutlluluğ daim olsun.
Nice güzel yıllara:)








www.hayatizlerim.com

WarhaWk dedi ki...

Kızınıza sağlıklı uzun bir ömür diler
doğum gününü kutlarım Dilek abla.
Bugün tesadüfen Ayşegül'ün de doğum günü.

Sevgiler , Saygılar
Cenk

Efsun dedi ki...

Mutlu, saglikli nice nice yillara:))

Sıradan Bir Sazan dedi ki...

Nice mutlu, sağlıklı, huzur dolu yılları olsun, hep beraber... Sevgilerimle...

Gülen Tezer Üstün dedi ki...

Her gün mutlu olsun. Kendi yaş günümde duyarlı bir anne-öğretmenin burcu yengeç olan duyarlı olduğu aşikar kızına yaş günü kutlama mesajı yazıyorum :)
Seni doğuran anaya kurban olurum ben :)Böyle bir anne-babanın evladı olduğu için çok şanslısın sen.
Mutlu yıllar ikimize de; sen de ben de mutlu olalım hep.
Öpüyorum güzel kızı..

Aydan Atlayan Kedi dedi ki...

Sağlıklı mutlu ve huzur dolu bir hayatı olsun diliyorum. Elbette sizlerle birlikte...

JİVAGO dedi ki...

Sağlıklı uzun mutlu yıllar dilerim!

Handan dedi ki...

Nice güzel, sağlıklı, mutlu, huzurlu, cıvıl cıvıl yıllara...

Manik dedi ki...

bloguma davet etsem sizi? mim bekliyor desem?
sevgiler :)

aysema dedi ki...

Sevgili Ecehan,
Tüm çocuklarımıza gitsin bu güzel dileklerin. Çok çok teşekkür ederim. Sevgilerimle...

aysema dedi ki...

Sevgili Nazpek,

Sen de çok iyi biliyorsun, onlar bizim her şeyimiz. "Çile Bülbülüm Çile" yazını okudum.
Tüm çocuklarımızın mutlu olmasını diliyorum ben de...

aysema dedi ki...

Sevgili Sokak Kedisi,

Çok teşekkür ederim canım. Oyuncak seven oğlunu öpüyorum. Her şey gönüllerince olsun. Mutlu olsunlar. Sevgiler.

aysema dedi ki...

Canım Benim,
O da seni, beni, bizi çok seviyor, biliyorsun...

aysema dedi ki...

Sevgili Eylem'im,
Çok teşekkür ederim canım. Sevgilerimle...

aysema dedi ki...

Sevgili Efsa,
Bu güzel dileklerin herkese gitsin. Çok çok teşekkür ederim canım. Sevgilerimle...

aysema dedi ki...

Sevgili Çınar,

Teşekkür ederim canım. Aynı dilekleri oğullarına da gönderiyorum. Her şey gönüllerine göre olsun. Sevgilerimle...

aysema dedi ki...

Sevgili Mavi Balon,
Canım benim, güzel dileklerin için çok teşekkür ederim. Mutluluk dileklerin herkese dağılsın. Sevgilerimle...

aysema dedi ki...

Sevgili Parpali'm,
Çok çok teşekkür ederim canım. O güzel yazılarını zevkle okuyorum, yorum yazamasam da. Sevgilerimle...

aysema dedi ki...

Sevgili Dalgaları Aşmak,

Çok çok teşekkür ederim canım. Sevgilerimle...

aysema dedi ki...

Sevgili Beenmaya'm,
Teşekkür ederim canım. Ben de bir kez daha kardeşinin doğum gününü kutluyorum. Sevgilerimle...

aysema dedi ki...

Sevgili Lale'm,
Dilenebilecek tüm güzel dilekler senin kızlarına da gelsin. Sevgilerimle...

aysema dedi ki...

Sevgili Zeugma,

Çok çok teşekkür ederim canım. Mutluluklar dilerim sana da. Sevgilerimle...

aysema dedi ki...

Sevgili Gökçe7,
Çok teşekkür ederim. Sevgilerimle...

aysema dedi ki...

Sevgili Evren'im,
Keşke tüm çocuklarımız hiç olmazsa çocukluklarında sevgi ortamında büyüyebilseler. O zaman daha mutlu bir toplum olurduk değil mi? Güzel bakışına teşekkür ederim canım. Sevgilerimle...

aysema dedi ki...

Sevgili Nilay,
Güzel dileklerine çok teşekkür ederim. Sevgilerimle...

aysema dedi ki...

Sevgili Kamikaze,

Yolları açık, şansları bol olsun tüm çocuklarımızın. Teşekkür ederim canım. Sevgilerimle...

aysema dedi ki...

Sevgili Özlem,
"Mutluluğu daim olsun." ne güzel bir dilek. Çok teşekkür ederim. Sevgilerimle...

aysema dedi ki...

Sevgili Cenk,
Ayşegül'ün doğum gününü kutlamak istedim, sanırım yoruma kapatmış, kutlayamadım. Senin aracılığınla onu da kutluyorum. Güzel dileklerin için çok teşekkür ederim. Sevgilerimle...

aysema dedi ki...

Sevgili Efsun,

Teşekkür ederim canım. Oğlunu çok çok öpüyorum. Hep mutlu olsunlar. Sevgilerimle...

aysema dedi ki...

Sevgili Sıradan Bir Sazan,

Mutluluk dileklerin herkese gitsin. Teşekkür ederim. Sevgilerimle...

aysema dedi ki...

Sevgili Gülen'im,
İçten yorumun için çok çok teşekkür ederim canım. İkiniz de çok mutlu olun. Hatta herkes mutlu olsun değil mi? Tekrar kutluyorum, iyi ki doğdun, iyi ki şimdilik sanal da olsa seni tanıdım. Sevgilerimle...

aysema dedi ki...

Sevgili Aydan Atlayan Kedi,
Çok teşekkür ederim canım. Mutluluklar paylaşıldıkça çoğalıyor. Çoğalıp herkese dağılsın diyorum ben de. Sevgilerimle...

aysema dedi ki...

Sevgili Jivago,
Çok teşekkür ederim. Sevgilerimle...

aysema dedi ki...

Sevgili Handan,
Çok çok teşekkürler canım. Sevgilerimle...

aysema dedi ki...

Sevgili Manik'im,

Görev tamamlandı, teşekkür ederim. Sevgilerimle...