7 Haziran 2010 Pazartesi

ON BEŞ GÜNDE TAMAMLANAN TEŞEKKÜR YAZISI

Bu yazıya 24 Mayıs 2010 tarihinde başlamıştım. Ancak Ankara'ya gitmek üzere yola çıkmam gerektiği için yarım kaldı. Şimdi eksiklerini tamamlayıp göndereceğim...


"BİR" Blog beni ödüllendirmiş. Benim bloga ne kadar yakışır bilmiyorum, ama ödülün adını da fotoyu da çok sevdim. "Tatlı Blog Ödülü" bu...



KAMİKAZE, Lunaparkta Yaşamak da yine çok tatlı bir ödül göndermiş bana. "Dostluk adına aklıma ilk gelen bloglardansınız" demiş. Çok sevindim. Ödülünün adı: "Sweet Blog Ödülü". Her iki arkadaşıma da çok teşekkür ediyorum.
Ben de blog listemdeki tüm arkadaşlarımı ödüllendiriyorum.

****


Delfina'yı duydunuz mu? Ben de babamın rahatsızlığı nedeniyle buldum onu. İşitme Kaybı Blogunun yazarı...

Yaşımız, konumumuz ne olursa olsun karşılaştığımız sorunlarda çoğu kez hemen panikliyoruz değil mi?

Benim ki de öyle oldu. Babama 'işitme cihazı gerekli' , dendiğinde endişelendim. Araştırmaya başladım, kafam karıştı, blog dostlarımdan yardım isteyen bir yazı yayımladım. Sevgili Gülen ve Sevgili Beenmaya bana "Delfina'nın bloguna baktın mı?" diyince hemen gittim İşitme Kaybına...

Okudum, okudukça şaşırdım, şaşırdıkça hayran kaldım. O henüz farkında değil, ama bana çok yardımcı oldu. Yanlış anlaşılmasın, sadece bu konuda değil, her konuda öyle güzel, öyle doğru değerlendirmeleri var ki, mutlaka ziyaret edilmeli diyorum. Ondan öğreneceğimiz çok şey var. Teşekkürler Delfina...
Beni onunla tanıştıran Beenmaya ve Gülen' e de çok teşekkür ediyorum.


Bitmedi...


Sevgili Efsun, Sevgili Çınar,Sevgili Petit Prince, ÇınarAğacı, Kamikaze, Yeliz ve diğerleri yardıma koşup geldiler, hepsine çok çok teşekkür ederim...

Ayrıca desteklerini, yorumlarını esirgemeyen siz tüm dostlarıma da çok çok teşekkür ediyorum. İyi ki blog var. Blog sayesinde pek çok güzel insanla tanıştık. Bizi bu güzel ortamdan ayırmaya çalışan her türlü "YASAKÇI ZİHNİYETİ" de kınıyorım.

GOOGLE kapatılamaz, kapatılmasın!

Sevgilerimle...


6 yorum:

ŞANSLI dedi ki...

Ödüllerinden dolayı seni kutluyor,ödülüde kabul ediyorum.Çok teşekkür ederim.Bende iyiki blog var diyorum.Yasakçı zihniyeti bende kınıyorum.
Sevgiler:)

beenmaya dedi ki...

işte en çok böyle zamanlarda uzak diye bir yerin var olmadığına inancım artıyor ya. aynı göğün altında olduktan ve aynı yürek diliyle konuştuktan sonra nerede olursak olalım ellerimiz uzanıyor yetişiyor birbirine öyle değil mi :)))

kocaman sevgiler sana ve senini aracılığınla tüm blog arkadaşlarıma...

aysema dedi ki...

Sevgili Şanslı,
Çok teşekkür ederim canım. Evet iyi ki blog var. Yoksa sizleri tanıyamayacaktım. Şanslıyım ben de.

Eleştiriden ders almaları gerekirken yasaklamayı, ya da karalamayı seviyorlar. Herkes onları alkışlamak zorunda sanki.

Sevgiler...

aysema dedi ki...

Sevgili Beenmaya'm,

Bloglar güzel bir dost ağı yarattı bizlere, uzakları yakınlaştırdı.

Bir arkadaşım, burada benim yapabileceğim bir işi olduğunu söylediğinde seve seve yapacağım.

Ve inanarak söylüyorum, elimin uzanamayacağı uzak diyarlarda elim kolum olacak nice dost yürek var. Bundan büyük mutluluk olur mu?

İyi ki bloglar var, iyi ki hepiniz varsınız. Sizleri seviyorum.

Handan dedi ki...

Blog dünyası insana yalnız olmadığını hissettiriyor. Bundan güzel bir şey olabilir mi:)

aysema dedi ki...

Sevgili Handan,

O zaman, Yaşasın Bloglar, diyelim mi?
Sevgilerimle...