28 Haziran 2010 Pazartesi

SOBELENDİM



Sevgili Ada'm beni sobelemiş. (manikdunya.blogspot.com) Çok teşekkür ediyorum. Tam yazayım diye düşünürken baktım Sevgili Zihni'den de (Sezi-yorum) aynı sobe gelivermiş. Alfabe sırasına göre seçilivermişim. Ehh bir taşla iki sobeyi yanıtlamış oluyorum böylece...

Kural gereği sizi mimleyenin ya da sobeleyenin linkini veriyorsunuz; soruları yanıtlıyorsunuz ve siz de beş kişiyi linkini de vererek sobeliyorsunuz...

İşte o sorular ve yanıtları:

*Hangi işleri yarım bırakırsın, ya da yarım bıraktığın neler var? Yarım bıraktığım örgüler var.

*Yakın zamanda kaybettiğin biri var mı? En son öğretmen arkadaşımı kaybettim.

*En ağır bulduğun, sana dokunan yemek var mı? Yağlı yemekleri sevmiyorum.

*Cinsellik ve aşk anlamında unutamadığın biri var mı? Böyle biri yok, ben aşık olduğum kişiyle evlendim. Otuz dört yıl olacak neredeyse...

*Çocukken sevdiğin çizgi filmler? Bizim çocukluğumuzda çizgi romanlar vardı gazetelerde, çizgi film yoktu. Ancak çocuklarımla birlikte onların sevdikleri tüm çizgi filmleri ben de izledim. Şeker Kız, Şirinler, Haidi, Pinokyo...

Ha biz çocukluğumuzda tommiks, teksas gibi çizgi romanlar okuduk. Bir de resimli fotoromanlar vardı... Daha sonraları Gırgır'ı takip etmeye başladık.

*Blogger'e ne zaman kayıt oldun, kim vesile oldu, nereden duydun? Ekim, 2007'den bu yana yazıyorum blogumda. Kızım yazıyordu, ondan gördüm önce. Ben de bir deneyeyim derken baktım oluverdi. İyi ki de olmuş. Blog yazmayı da blogları okumayı da çok seviyorum. Çok da bilgileniyorum bu sayede. Olayları birebir yaşamış insanların içten anlatımları çok güvenilir geliyor bana. Arada yanılmalar olsa da, çoğunun iyi insanlar, duyarlı insanlar olduklarını hissediyorum.

*Çok paran olsa ne yapardın? Çok param olsa kocaman bir apartman alırdım. Tüm sevdiklerimi oradaki dairelere yerleştirirdim. Herkes kendi hayatını özgürce yaşasın, kimse kimseye karışmasın; ancak zor anlarda yardımına kolayca koşabilsin isterdim. Yaşlanıyor muyum nedir? Son zamanlarda bunu istiyorum. Kimse kimseye karışmamak koşuluyla diye de ekliyorum. İyiyken kötü olmak da var böyle bir ortamda. Hem uzak gibi hem de çok yakın... Çok şey mi istiyorum?

Eveeet, sanırım görev tamamlandı; şimdi en zor kısım, o beş kişiyi seçmekte sıra...

Portakalı soydum, baş ucuma koydum, ben bir yalan uydurdum. Dıma, dıma dım, kırmızı mum... Yok olmadı. Baştan sayacağım:
Oooo piti piti çikolata sepeti... Yok yok bu da değil, en iyisi fotoğrafta gördüğünüz tavşana çektirmek, şansınıza artık...
Hah tamam, açıklıyorum...

*Funda
*BİR
*Gönül Çelen(Şanslı)
*Sokak Kedisi
*Hayat İzlerim

Hadi sıra sizde, kolay gelsin.


Not: Bu arada kendi rekorumu kırdım. Bir güne üç yazı sığdırdım.

12 yorum:

ŞANSLI dedi ki...

Dilek'çim çok teşekkür ederim.Çok şey istmiyorsun.Allah gönlüne göre versin.Hep ailenle böyle mutlu kal.
Mimi cevaplıyacağım.
Sevgiler:)

zihni dedi ki...

Sevgili Aysema (Dilek) Hocam,hassas
ilginiz için teşekkür ediyorum. Sade, hızlı ve öz cevap olmuş:)

bilge dedi ki...

34 yıl nice 34 yıllara da diyorum bende 34 yıl önce sevdim ve evlendim..demek aynı zamanlarda sevgi ve dostluklarımı gönderiyorum..

Sokak Kedisi dedi ki...

Sevgili Aysema çok teşekkür ederim mim için, en kısa sürede ve elbette keyifle yanıtlayacağım,

Sevgiler

aysema dedi ki...

Sevgili Şanslı,
Çok teşekkür ederim canım. Her şey hepimizin gönlüne göre olsun. Sevgilerimle...

aysema dedi ki...

Sevgili Zihni,
Beğenmene sevindim. Sevgilerimle...

aysema dedi ki...

Sevgili Bilge,

Demek aynı yıllarda, ne güzel. Benden de sevgi ve dostluk gelsin...

aysema dedi ki...

Sevgili Sokak Kedisi,
Çok teşekkür ederim. Zevkle okuyacağım. Sevgilerimle...

Ali İkizkaya dedi ki...

Sevgili Aysema Hocam!
Sen cevap verirkende ders veriyorsun, dolu dolu hem de..
Yukarıda şu yazdıkların aslında insan gibi insan olmanın kuralı;
Tüm sevdiklerimi oradaki dairelere yerleştirirdim. Herkes kendi hayatını özgürce yaşasın, kimse kimseye karışmasın; ancak zor anlarda yardımına kolayca koşabilsin isterdim.
Teşekkürler ve sevgiler...

özlem dedi ki...

En kısa sürede yazacağım teşekkür ederim.
Seviglerimle öğretmenim...

Sokak Kedisi dedi ki...

Sorularınız yanıtlandı Sevgili Aysema, tekrar teşekkürlerimle...

Handan dedi ki...

Aysemacım, tatildeydim, ilk fırsatta yanıtlayacağım soruları :D