17 Haziran 2010 Perşembe

TRENDY BLOG ÖDÜLÜ

Sevgili Jivago sayesinde bir de ülke dışından gelen ödülümüz oldu.Trendy Blog Ödülü bu... Kendisine çok teşekkür ederim. Eee artık yerelden, ulusala, ulusaldan da evrensele açılmamız gerekirdi diyeceğim, ama internet sayesinde zaten ulusların sınırları aşıldı değil mi?İsterseniz bu bloglara doğru bir geziye çıkabilirsiniz.

Her ödül gibi bu ödülün de kuralları varmış efendim:


- Bloğunuzda ödülle ilgili post hazırlamak. (Size ödülü veren kişiye teşekkür etmek.)
- Postunuzda, bu ödüle uygun bulduğunuz 10 blog arkadaşınızı belirtmek.
- Postunuz'da, ödülün logosunu yayınlamak, (Trendy Treehouse URL linki vererek.)
- Ödülü verdiğiniz 10 blogcuya, aynı kurallarda kendi seçecekleri 10 blogcuya haber vermelerini sağlayacaksınız.

Ben de seçemeyeceğim her biri diğerinden değerli blog arkadaşlarımı, onun için de izlediğim bloglar listesindeki ilk on blogu ödüllendiriyorum. Yan taraftaki listeye bakabilirsin değil mi?

Tekrar teşekkürler Jivago, onurlandırdınız beni...

2 yorum:

JİVAGO dedi ki...

Ödülü kabul edip post yaptığınız için bu onur bana ait, sağolun.
Sevgilerimle..

aysema dedi ki...

Sevgili Jivago,
Ben de çok teşekkür ederim. Sevgilerimle...