14 Temmuz 2010 Çarşamba

ÖZLEDİM ÇOK ÖZLEDİM



Sevgili Blogum,

Çok zaman olmuş değil mi yazmayalı? Yazamadım. Zamansızlıktan, internetsizlikten ancak bugün açabildim bilgisayarı.

Ankara, İstanbul derken sonunda İzmir'le buluştuk, yazlıktayım. Tam olmasa da yerleştik sayılır.
Ela Yağmur'la çok zevkli, aynı zamanda da çok dolu zamanlar geçiriyoruz. Nasıl mutlu anlatamam. Bugün birlikte bahçe bile suladık. Birlikte ıslandık, kahkahalar attık. (Dedesine duyurulur!)

Yorgun, ama mutluyuz...

İnternet sorunum var, şimdilik bu kadar. Özlediklerimizi saymaya kalksam,internet biter; onlar bitmez. Şimdilik bu kadar daha uygun zamanda ve koşullarda okumaya da geleceğim. Sevgilerimle...


14 yorum:

Mavi Balon dedi ki...

Hoşgelmişsiniz İzmir'e... tamda sıcaklar da ama yazlık yerde sıcak denizle giderilebilir... iyi tatillerr..

ŞANSLI dedi ki...

İyi tatiller...
Bu cici kızla zaman geçirmek çok zevkli olur.
Tadını çıkarıver.
Sevgiler:)

sufi dedi ki...

İyi tatiller Aysema'm.Yanıbaşımızda İzmir'imizde oluşun sevindirdi beni.Görüşürüz birgün inşaallah sevgilerimle.

yeniay dedi ki...

Hoşgelmişler yeni küçük tatlı misafirinizle annesiyle ve onun annesiyle beraber İyi tatiller ..........

UykusuZ dedi ki...

Sevgili öğretmenim hoşgeldiniz İzmire

Evren dedi ki...

kimbilir ne dolu dolu geçiyordur günler, zamanlar...
gündem sensiz, pek bir boş geçi,yor bu aralar :))

beenmaya dedi ki...

ben de özledim ama hem çookkkkkkkkkkk :)))

sünter dedi ki...

Inan ki daha dün aksam baktim bloguna en son ne zaman yazmis diye:)

Sevindim simdi:) Helede güzel kizimizla birlikte o fotografi görünce.Eglendiginiz belli. Sicaklarda suyla oynamak gibisi var mi?
Helede yaninda bir cocuk olunca.

Sana ve ailene iyi tatiller diliyorum sevgili aysemam:)

Zuzuların Annesi dedi ki...

Çok şükür!:))
Hoşgeldiniz,hoşgeldim bende:))
Keyifli yazlar,keyifli yazılar diliyorum hocam:))

Çınar dedi ki...

Tadını çıkarın anneanne torun, Ohh sefanız olsun:)

Sevgiler

özlem dedi ki...

Biz de sizi özlemiştik, iyi tatiller, sevgiler...

Esmir dedi ki...

İyi tatiller sevgili Öğretmenim...
anneanne torun harika görüntüller...güneşli günler dilerim...Sevgilerimle...

ayşegül dedi ki...

özledımmmmm..sevgılerrr..:))

Ali İkizkaya dedi ki...

Hocam !

Ne özledim, ne özledim, bilesiniz.
Sevgiyle