28 Eylül 2010 Salı

HENÜZ KIZMAK SERBEST KIZIN BANA




Becayiş, anlaşarak yer değiştirme anlamına geliyor. Gerçi burada gönüllülük var mı bilmiyorum, ama güvenilir kaynaklardan öğrendiğime göre şok bir kararla büyük bir değişim yapılacakmış!

Varan 1)
Orduyla dağdakiler görev değişimi yapacaklarmış. Teröristler asker, askerler de dağa çıkıp terörist olacakmış, ordunun elindeki silahlar alınacakmış...

Varan 2)
İçerdeki ve de dışardaki tüm gerçek suçlular af kapsamına alınıp emniyet kadrolarına polis olarak atanacakmış. Polislerin bir kısmı da içeri tıkılacakmış...

Asıl görevi silah kullanmak olan, ancak silah yerine kalem kullanmaya kalkan Hanefi Avcı, 30 Eylül'de tüm gerçekleri açıklayacağım demişti, ancak buna fırsat bulamadan 28 Eylül'de gözaltına alınmış...
Bu arada "Köstebek" in yazarı Necip Hablemitoğlu'nun hayaleti mezarından kalkıp gelmiş, "Bunda ne var, beni aynı suçtan öldürmüşlerdi !" , diye kendi kendine söyleniyormuş.

Varan 3) Sırada diğer kalem tutanlar varmış. İşe gazetecilerden, bilim insanlarından başlanmış, ama bu pek işe yaramamış. Son dakika haberlerine göre evinde kalem bulundurulanlar da (Silivri dolu olduğu için) İmralı'ya gönderilecekmiş...

Varan 4) Son bir emirle kalem satışları yasaklanmış; silah satışları ise artık serbestmiş...

Şaşırdınız değil mi? Böyle bir şey gerçek hayatta tabi ki olmaz. Rüya, korkunç bir rüya gördüm bu gece. Kabus gibi bir şey. Sabaha kadar evdeki tüm kalemleri saklamaya çalıştım. Bilgisayarımı toprağa gömdüm. Kapıdan sesler geliyordu. Biri beni silkeliyor, durmadan dürtüklüyor, bir şeyler söylüyordu. Kan ter içinde gözlerimi açtım ki evimde, yatağımdayım. Ohh! bir rahatladım, bir rahatladım ki sormayın!

Kızdınız mı bana? Kızın, söylenin, siz de rahatlayın. Hepimizin rahatlamaya ihtiyacı var değil mi? İyi ki rüyaymış bu, ya gerçek olsaydı?

5 yorum:

Newbahar dedi ki...

Rüyadan daha çok, gerçeğe yakın gibi geldi ne yazık ki!

Hayr olsun diyelim :)

cemo dedi ki...

Maalesef gerçek oldu ha olacak dediklerin.Bazıları gerçekleşti bile

Zeugma dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Zeugma dedi ki...

Rüyanızda ruhunuz bedeninizden çıkıp bir şeyler görüp gelmiş bence :)

Harika yazılar yazıyorsunuz bu ara. Siz ne kaleminizi saklayın ne de bilgisayarınızı...
İyi ki varsınız..
Sevgilerimle...

sufi dedi ki...

Aysema'm; Rüyan gerçek olmasa da gerçeğe çok bi-yakın.
Tanışıklık halkaları teorisine göre;
"Soruyorlar: Şunu tanıyor musun? Yanıt doğal olarak: Yok kardeşim, tanımıyorum. Tanıyorsun, tanıyorsun; onu tanımasan bile onu tanıyan birini tanıyorsun; olmadı, onu tanıyan birini tanıyan birini tanıyorsun. O zaman atın içeri toplayın ve kırın kalemini..."
demiyorlar mı?Sevgilerimle.