8 Kasım 2010 Pazartesi

FOTO ROMAN EYA



















Ben Eya,
Teyzem ve anneanemle çok güzel bir gün geçirdik. Bu akşam da annem,anneanem ve ben Antalya'ya babanneme-dedeme gideceğiz. Daha sonra babam da gelince Alanya'ya gidecekmişiz. Orada annemin dedesi, anneannemin babası var, benim büyük dedem yani. İki tane küçük, bi tane büyük dedem. Hepsi beni çok seviyor, ben de onları...

Ben bayramları çok seviyorum.Bayramlar çocuklar içinmiş. Çocukları sevindirin diyor anneanem. Bu arada o da bayramınızı şimdiden kutluyor. Bir süre buralara uğrayamayacak da ondan...


Biraz önce resim yaptığım için elim boyalı kaldı. Eve gidince yıkayacağım merak etmeyin. Bay bayyy...

28 yorum:

Pilli Petro dedi ki...

ben bu fıstığı yerim :)) şimdiden iyi bayramlar güzünüz hep fotolardaki gibi gülsün inşallah. sevgiler...

Parpali dedi ki...

Tam yenilesi bir şey oldu bu yahu. Mutlu bayramlar olsun şimdiden. İyi yolculuklar öğretmenim.

beenmaya dedi ki...

sevgili eya, sen çok güzelsin biliyorsundur bunu. ve sahip olduğun aile de öyle bunu da biliyorsun değil mi :)))

sufi dedi ki...

Sıcak makarnaya üfleyen anneanne ve toruna kocaman sevgilerimle.Ben de bu bayram şenleneceğim ATA torunla biz de üflemeden çatal atmayacağız makarnalara.Biz de boya yapacağız biz de gezeceğiz dağ bayır inşaallah. Sevgiler Eya'ya ve sana.Tontini.

Efsa dedi ki...

Güzel ve keyifli nice bayramlara..

Çınar dedi ki...

Dünya tatlısı Eya'cık,ben de senin, Anneannenin ve tüm ailenin bayramını şimdiden kutluyorum.

Ömrün bayram neşesi içinde geçsin.

Öptüm, Anneanneye selamlar

Ayşe dedi ki...

ama boyle olmuyo Eyacik... Beni cok ozendiriyorsun sen boyle... Butun buyuklerine selamlar, seni de opuyorum kuzucuk...

elifin terazisi dedi ki...

Ama çok şeker, hep gülsün inşallah:)

* YeLiZ * dedi ki...

:))

ŞANSLI dedi ki...

Çok şanslı bir çocuk.Allah şansını daim etsin.Sevenleri bol olsun.Allah size acısını göstermesin.
Sevgiler:)

Zuzuların Annesi dedi ki...

Mutlu bayramlar diliyorum:)

Çınar dedi ki...

İyi bayramlar canım

Sevgiler

sünter dedi ki...

Kiyamam ben sana.Daha dün dogmustun sanki:)))

Sevgili Eya´cik bende önce senin güzel yanaklarindan öper arkasindan büyük dedenin basta olmak üzere tüm aile büyüklerinin bayramini kutlarim.

O güzel ve degerli ailenle bol neseli günler hepinizin olsun canim:)))

JİVAGO dedi ki...

Kurban Bayramı'nın İslam'a ve insanlığa barış, sevgi, hoşgörü getirmesini diliyor, sizin ve ailenizin bayramını kutluyorum. Sevgilerimle...

kamikaze dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
kamikaze dedi ki...

Eya'cım seni çoook çook öpüyorum güzel yanaklarından.Allah yüzünü güldürsün hep.Bu bayram ve tüm bayramlarda anneannen,babaanen,dedelerin,teyzen,annen,baban ve tüm ailenle sağlıklı,huzurlu,mutlu bayram geçirmeni diliyorum.sevgilerimle:)

gökçe7 dedi ki...

Nice güzel bayramlar,selam ve sevgiler...

Adsız dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
elifin terazisi dedi ki...

Öğretmenler gününüzü şimdiden kutlarım:)

JİVAGO dedi ki...

1960'lı yılların nostaljisi ve ruhu ile yetişmiş bir neslin üyesi olarak, o yılların öğretmenlerini, fedâkar ve karşılık beklemeyen o gönül zengini insanların silüet ve isimlerini dün gibi hatırlıyorum...

Başta Başöğretmen Mustafa Kemal Atatürk olmak üzere, diğer rahmetli öğretmenlere rahmet diler, bütün öğretmenlerimizin "öğretmenler günü" nü ve haftasını şükran duygularımla kutlarım.

Sevgilerimle..

Efsa dedi ki...

Öğretmenler gününüz kutlu olsun. :)

Pilli Petro dedi ki...

öğretmenim öğretmenler gününüz kutlu olsun, sevgiler :)

beenmaya dedi ki...

her şeye rağmen gününüz kutlu olsun :)))

WarhaWk dedi ki...

Merhaba,

Ulus devlet olma yolunda yaptığı
devrimlerin yanısıra öğretmenlik birikimiyle Başöğretmen ünvanı alan önderimiz Mustafa Kemal Atatürk'ü saygı ve minnetle anıyor,sizin,Türk Ulusumuzun Atatürkçü, Cumhuriyetçi bütün
öğretmenlerin ÖĞRETMENLER GÜNÜ'nü kutluyorum.

Sevgi ve saygılar , Cenk

Esmir dedi ki...

Değerli Öğretmenim,

Aydınlığın Prensesleri olarak fedakarlıklarla dolu, büyük bir sevgi ve özveri ile yerine getirdiğiniz Öğretmenlik mesleğinizde sizi tebrik ediyor, Öğretmenler Gününüzü kutluyorum...

Sevgi, saygı ve şükranlarımla...

haykırış dedi ki...

Yüreği cesur, kalemi keskin Çok değerli Aysema öğretmenim,
Öğretmenler gününüz kutlu olsun..
Sonsuz saygılar sunuyorum.

Ozgur dedi ki...

Ogretmenler gunun kutlu olsun annecim:)

aysema dedi ki...

Sevgili Dostlar,
Yorumlarınıza zamansızlıktan yanıt veremedim, özür dilerim. Hepinize ayrı ayrı teşekkür ederim. İyi ki varsınız...