6 Kasım 2010 Cumartesi

KİM DEMİŞ APTAL DİYE






Yerdeki cevizi ağzına alıyor, havalanıyor; sonra pat diye cevizi bırakıyor. Hemen cevizin yanına uçuyor, bakıyor olmamış, aynı şeyi bir iki kez daha yükseğe çıkarak yineliyor. İşlem tamam ceviz kırılıp yenecek duruma gelmiş oluyor... Kim demiş kargalar aptal diye...

İki kez tanık oldum karganın cevizle mücadelesine. Biri büyük kızımın balkonundan, diğeri küçük kızımın penceresinden, ancak ikisinde de havada yakalamayı başaramadım. Ama olsun, arabaların arasında görünüyorlar işte... Benim fotoğrafçılığımdan ne olur!

Zaten asıl konu da bu değil. Şu kargalara budala mudala diyoruz ya o dokundu bana. Onlar akıllı da tilkiler çok kurnaz. Hele bir de zayıf noktayı bulduklarında iyice tilkileşiyorlar, başlıyorlar her kanaldan nağme yapmaya:

"Ooooo Karga Cenapları Merhaba, ne kadar güzelsiniz, ne kadar şirinsiniz, tüyleriniz gibiyse sesiniz sultanı sayılırsınız bu ormanın!"
Keyfinden aklı başından gider bay karganın, açınca ağzını...

Tilkiler çok ortalıkta, onların oyununa gelecek miyiz? Her dalkavuk bir alığın sırtından geçinirmiş. Dostlar da acı söylermiş...

İyi dinlenceler olsun herkese.
Tilkilere uzak, dostlara yakın olun...

Ben iki ev arasında gidip geliyorum,
ama en çok Ela tarafındayım.

4 yorum:

Zuzuların Annesi dedi ki...

'Her dalkavuk bir alığın sırtından geçinirmiş.'ne de doğru!
Aysema hocam özlemişim sizi yazılarınızı,düşüncelerinizi...
Sevgi ve saygıyla...

ŞANSLI dedi ki...

Hayvanların aptalını hiç görmedim.Allahın verdiği görevi hepsi yerine getiriyorlar.Getiremeyen biz insanlar:(Karga görünce aklıma geldi.Eyüpte sabah yürüyüşü yaparken iki kere başıma kondu.
Sevgiler:)

Adsız dedi ki...

Astodsene

[url=http://healthplusrx.com/aid-digestion]aid digestion[/url] Opennaplaycle

sufi dedi ki...

Balık tutan karga videosunu izledinmi bilmem? Karga koca kartalı kuyruğundan çekerek, canından bezdirip onun yiyeceğini alıyor, sonra da buzların altından balık tutmaya çalışan bir balıkçının oltasını o gidince yukarı çekip balığı afiyetle midesine indiriyor... Kargalar bu sıralar çoğaldı mı ne? Fakirin lokması kargaların kursağında çünkü.
Sevgilerimle.