25 Kasım 2010 Perşembe

KOKULARINI DEĞİL AMA...

Tüm öğretmenlerimizin, öğretmen dostlarının, ulusumuzun geleceği olan çocuklarımızı seven, koruyan, düşünen herkesin öğretmenler günü kutlu olsun. Bloguma uğrayıp yorum bırakan dostlarıma çok teşekkür ederim. Bu güller onlar için...
İstanbul'a dün döndüm. Sevgili blog dostlarımın yorumlarını okudum. Çookk teşekkür ederim. Gerçekten özledim hepinizi.
Sizlere Alanya denizinin tatlı serinliğini;

doğasının cömertliğini;

portakal,

limon ağaçlarından yayılan,


bin bir çeşit çiçeğinden savrulan, savruldukça birbiriyle kucaklaşıp harmanlanan güzel kokuları getiremedim; ama görüntülerini paylaşmak istedim.
Çok amaçlı bir tatildi. En önemlisi yedi yıldır yüreğimizde yaşayan anneciğimi andık hep birlikte. Babacığımla kucaklaştık... Eya Hanım herkesin gönlünü fethetti.
Her gün denize girdik ve döndük.Hafta sonuna kadar İstanbul'dayız. Burada olmak da güzel. Şimdilik bu kadar olsun. Geçmiş bayramınızı kutluyorum.

Sevgilerimle...

22 yorum:

haykırış dedi ki...

Sevgili Aysema öğretmenim,
O güzelim Akdeniz meyvelerinin asil duruşları da insanı bir hoş ediyor yani..
Hoş sefa geldiniz.
Sevgi ve saygılarımla

Zuzuların Annesi dedi ki...

Nihayet!:)
İnsan sevdiğine alışıyor,
alıştığını arıyor sevgili hocam!Hoşgeldiniz...

kamikaze dedi ki...

Aysema öğretmenim hoşgeldiniz.ne kadar güzell fotoğraflar böyle.Gitmiş kadar olduk sayenizde.

Sevdiklerinizle nice sağlıklı,mutlu,huzurlu günler geçirmenizi diliyorum.Anneniz huzur içinde uyusun.

aysema dedi ki...

Sevgili Haykırış,
Özellikle sayfanızda,Öğretmenler Günüyle ilgili yazınızla, beni onurlandırdığınız için çok teşekkür ederim. Sayenizde çok hoş buldum. Oğlunuz askere gidecekmiş. Hayırlısıyla, sağlıkla gidip gelsin. Kolay gelsin. Şimdiden hayırlı teskereler olsun.
Sevgilerimle...

aysema dedi ki...

Sevgili Zuzuların Annesi,
Çok teşekkür edereim canım. Haklısın, ben de ara verdiğin dönemde bloguna gidip gidip gelmiştim. Yavruları öpüyorum. Sevgilerimle...

aysema dedi ki...

Sevgili Kamikaze,
Hoşbulduk, güzel dileklerine çok teşekkür ederim. Sana da sevdiklerinle mutluluklar dilerim canım.

sünter dedi ki...

Hosgeldin sevgili Aysema,
zuzlarin annesine katiliyorum bende:)

Iyi geldi sabah sabah portakal-limon bahceleri. Biz burda bir haftadir kar altindayiz:)

aysema dedi ki...

Sevgili Sünter,
Ülkemiz çok güzel, her mevsim birarada şimdilik. İstanbul sonbaharı yaşarken Akdeniz hala yaz mevsiminde. Tatile eylül-ekim-kasımda gitmeli Akdenize. Tüm sahil sizin, deniz yazdan da güzel...

Demek siz karla buluştunuz oralarda.
Ben de çok özledim blogumu ve sizleri. Ankara maceralarınızı gülümseyerek okumuştuk gitmeden. Sevgiler Ayçi'ye de gitsin.

FADİŞ dedi ki...

Sevgili Aysema,
Fotoğraflar harika, güzel zaman geçirmişsiniz; size bir mimim var, ilgilenirseniz beni mutlu edersiniz.

sufi dedi ki...

Limon portakal bergamut kokuları taa buralara kadar geldi öğretmenim.Öğretmenler günün ve geçmiş bayramın kutlu olsun dilerim.Ben de seni ve yazılarını özledim teşekkürler ve kucak dolusu sevgilerimle, tontini.

beenmaya dedi ki...

özlemişiz yahu :)))

Parpali dedi ki...

Özledik gerçekten. Hoşgeldiniz. Öperim ben o Eya'yı.

ŞANSLI dedi ki...

Hoş geldin:)
Limonlar çok güzeller.
Öyle bir baktımki kokusunu hissettim.
Teşekkürler.
Sevgiler:)

ayşegül dedi ki...

off yaa hepiniz cok sekersiniz ;-))

aman sIkI saril kocana kacmasin :Pp

edebali'nin torunu aysegul

sevgilerrr

özlem dedi ki...

Buralara kadar geldiniz demek, keşke görüşebilseydik:((

aysema dedi ki...

Sevgili Fadiş,
Mimini en kısa sürede yanıtlayacağım, çok teşekkür ederim.İstanbul'da kızımın kitaplığından seçtim bir kitap yazacaktım, sonra vazgeçtim. Kendi kitaplığımdan olsun istedim. Sevgilerimle...

aysema dedi ki...

Sevgili Sufi,
Portakal-limon kokularından sonra yangın kokularını duymak çok kötü. Haydarpaşa Garını göz göre göre yaktılar mı ne? Yazını gözyaşlarıyla okudum. Bir yetkili -vali miydi ne- "Havadan müdahaleyi gerektirecek kadar önemli değil!" diyordu haberlerde, dinledin mi bilmem. Ülke yanıyor buram buram...

aysema dedi ki...

Sevgili Beenmaya,
Ben de...

aysema dedi ki...

Sevgili Parpali,
Ben de seni öpüyorum canım.

aysema dedi ki...

Sevgili Şanslı,
Teşekkür ederim. Gerçekten oralar çok güzel...

aysema dedi ki...

Sevgili Ayşegül,
Canım teşekkür ederim, sen de çok tatlısın.
Kaçmak isteyen gider, zorla hiçbir şey olmaz değil mi ama...

aysema dedi ki...

Sevgili Özlem,
Alanya'da çok kalabalıktık. Sorumluluğun çoğu da bendeydi, ama bilseydim bir yolunu bulurduk. Artık bir dahaki gelişimde diyelim olur mu?