30 Aralık 2010 Perşembe

2011'e Bir Kala...


"Düşüncenin her korkudan azad olduğu bir ülke
Bir ülke ki insanları dimdik,
Dünya duvarlarla bölünmemiş,
Kelimeler gönlün derinliklerinden fışkırır,
Emek kemale uzatır kollarını,
Aklın ırmağı
alışkanlıkların karanlık çölünde
kuruyup gitmemiş.

Ne olurdu Tanrım !
Benim yurdum da böyle bir ülke olsa !"
(Tagor)

Yeni bir yıla daha giriyoruz.
Başlangıç yeni umutlara,yeni beklentilere neden oluyor ister istemez.
Ve bitişin değerlendirilmesine...

2010 yılının gönlümüzce bittiğini söyleyebilir miyiz?

"Bu akşam da gönlünce bitmediyse gün

Demek tümü bizim omuzlarımızda yükün
Gelin buna bir çare bulalım.
Bunca olduğumuz gayrı yetmiyor
Yarın daha iyi adam olalım
Yarın daha sağlam daha akıllı
Yarın daha sevdalı daha haklı
Günün bize bağlı olduğunu bilelim.
(M.C.Anday'dan)


O zaman, gelin 2011 yılında buna bir çare bulalım...
Bunca olduğumuz gayrı yetmiyor.


Yarın daha iyi adam olalım
Yarın daha sağlam, daha akıllı
Yarın daha sevdalı, daha haklı
Günün bize bağlı olduğunu bilelim.

14 yorum:

beenmaya dedi ki...

ve de umutlu olalım.
umudunu yitiren insan her şeyini yitirmiştir çünkü...

Çınar dedi ki...

Bunca olduğumuz gayri yetmiyor.

Susarak korkarak onca akıldışı yapılanlara gayet normalmiş gibi, ve sanki başka bir ülkeden bahsediliyormuş ya da bir dizi film izliyormuş gibi duyarsızca izlemekle olmuyor, bunu gördük.

2011de, uyanmalı dikilmeli yanlışlıkların haksızlıkların karşısına korkmadan yılmadan cesaretle. ve hep birlikte...


Mutlu yıllar. Yeni yılda herşey gönlünce olsun.

Sevgiler

elifin terazisi dedi ki...

Mutlu yıllar dilerim:)

gökçe7 dedi ki...

Anday çok güzel söylemiş.Yarınlar bizim,yarınlarda umutlarımız hep olsun...Korkmadan,yılmadan...
Yeni yılda ve nice yıllarda sağlık ve mutluluklar dilerim.Sevgiler.

kamikaze dedi ki...

Aysema öğretmenim sevdiklerinizle sağlıklı,huzurlu,mutlu,umut dolu,rengarenkbir 2011 diliyorum.her şey gönlünüzce,dilediğiniz gibi olsun.sevgilerimle.

Esmir dedi ki...

Sevgili Öğretmenim,

2011 öncelikle tüm ulusumuz ve insanlık adına umutlarımızın gerçekleşeceği bir yıl olmasını temenni ediyorum.

Ve size de sevdiklerinizle birlikte sağlık, huzur ve mutluluk dolu güzel bir yıl diliyorum...

Sevgilerimle...

aysema dedi ki...

Sevgili Beenmaya,
Umutsuz olur mu? Umudumuz var ki söyleyip duruyoruz. Nitelikli insanlarımız sessiz gibi dursa da unutmasınlar: Yumuşak atın çiftesi pektir.Zamanı gelince ayağa kalkmayı bilir.
Aydınlık yıllar olsun...

aysema dedi ki...

Sevgili Çınar,
Kul sıkışmayınca hızır yetişmezmiş. Tehlike yaklaştıkça daha çok insan uyanacaktır.
Aydınlık yıllarda yaşamak dileğiyle...

aysema dedi ki...

Sevgili elifin terazisi,
Mutlu, huzurlu, aydınlık yıllar olsun hepimize.
Sevgilerimle...

aysema dedi ki...

Sevgili Gökçe,
Yarınlar bizim, yarınlardan umutluyum. Yeter ki daha çok olalım, aydınlıklar gelecek, buna inanmak istiyorum.
Sevgilerimle...

Mavi Balon dedi ki...

Çok dileklerim var kendimle, ailemle, sevdiklerimle, dostlarımla, vatanımla hepimizle ilgilihepsinin kabul olamsını istiyorum. Mutlu yıllar..

aysema dedi ki...

Sevgili Kamikaze,
Ne güzel dilekler bunlar. Ben de aynı şeyleri senin için diliyorum. Sevgilerimle...

aysema dedi ki...

Sevgili Esmir,
Aynen katılıyorum tüm dileklerine. Senin de canım.
Sevgilerimle...

aysema dedi ki...

Sevgili Mavi Balon,
Tüm dileklerimizin kabul olmasını diliyorum ben de.
Sevgilerimle...