29 Aralık 2010 Çarşamba

BİR KAR MASALI VE BLOG YAZARLARI



Susmak mı Söylemek mi?

Kaç kişiden benim gibi duymuşsunuzdur : " Bugün bir sahne gördüm komedi vallahi, olduğu gibi yaz. Moliere halt etmiş."
Ama yazmayız işte ; yutkunur geçeriz. İçimizde de nice Moliere'ler acılaşır kalır. Oysa ki bir başlasak ardı gelecek, söz sözü, göz gözü açacak, açıyor. Diyelim ki, sen iyi niyetli okuyucum, neden yazmıyorsun geçen gün kahvede söylediklerini ? Rahatın için susuyorsun desem değil, çünkü rahatını düşünsen başka türlü düşünür, yahut düşünmediklerini söylerdin.

Gel , yutkunma , yaz düşündüklerini !


Bu eski yazıyı bana anımsatan Blog Yazarı Üç Annenin övgüyü hak eden çalışması oldu. Birbirleriyle bloglar sayesinde tanışan üç anneden:

Biri çocuklar için MASAL yazmış.
Biri o masalı ÇİZGİLERİYLE süslemiş.
Biri de o masalı CANLANDIRMIŞ...

Tüm çocuklara "Yeni Yıl Armağanı" olarak sunmuşlar. "E Masal" hem de ücretsiz, hiç bir karşılık beklemeden...

"Bir Kar Masalı" umudun da masalı olmuş.

Yeni yıl "Mutluluk Yılı" olsun mu?

Çocukluğumuzda bir şarkı söylenirdi :

" Söylesem tesiri yok, sussam gönül razı değil. "

diye. Kimbilir nice uyanan , kabuğunu kıran düşünceler bu hal içinde kalmıştır.

Artık yeter, kabuğunu kıran düşünceler içimizde kalmasın...
Söyle be blog, söyleyin blogcular!

9 yorum:

WarhaWk - Cenk dedi ki...

Sizin, ailenizin ve sevdiklerinizin yeni yılını kutlarım.

Sevgiler, Saygılar
Cenk

Nehir İda dedi ki...

Bazen kimseyle paylaşamadıklarımı paylaşıyorum blogda. İçinden çıkamadıklarımı, kararsızlıklarımı o kadar etkisi oluyor ki toparlanırken. Susmamak lazım.Linke tık dedim. Sevgiler

JİVAGO dedi ki...

Sizin, ailenizin ve sevdiklerinizin de yeni yılını en içten duygularımla kutlar, esenlikler dilerim.

ELİF dedi ki...

Harika bir masal...
yeni yılını kutluyorum nice saglıklı mutlu yıllara...

aysema dedi ki...

Sevgili Cenk,
Ben de senin,ailenin,tüm sevdiklerinin, seni sevenlerin yeni yılını kutluyorum, insanca yaşayabileceğiniz bir dünya diliyorum.
Sevgilerimle...

aysema dedi ki...

Sevgili Nehir İda,
İnsan yazarken daha iyi düşünüyor sanırım. Ben de içimden ne geçiyorsa onu yazıyorum, paylaşıyorum. Paylaştıkça çoğalıyoruz. İyi ki blog var. Haklısın, susmamak lazım.
İyi yıllar...

aysema dedi ki...

Sevgili Jivago,
Sağlıklı, mutlu, huzur dolu bir yıl olsun 2011 herkes için.
Sevgilerimle...

aysema dedi ki...

Sevgili Elif,
Masalı güzel yapan üç blogcu annenin ortak ürünü olması. Birlikten güzel bir masal doğmuş.
Masal gibi güzel bir yıl olsun 2011.
Sevgilerimle...

esraozlem dedi ki...

Çok teşekkürler. Desteğiniz, paylaşımınız, en çok da bana can bir arkadaş kazandırdığınız için...