17 Aralık 2010 Cuma

KENDİNİ DİNLE (MİM)


Sevgili Zuzular'ın Annesi beni mimlemiş. Teşekkür ederek hemen yanıtlamaya başlıyorum. Bugüne değin yanıtlamamış olanlardan arzu edenleri mimliyorum ben de...

En sevdiğiniz kelime: Günaydın
Nefret ettiğiniz kelime: Bakarız!
Ne sizi heyecanlandırır: Geç saatte çalan telefonun sesi.
Heyecanınızı ne öldürür: Başlamak için acele etme, dur hele!
En sevdiğiniz ses: Eya'nın sesi (Son zamanlarda özellikle söylediği şu şarkı: "Eya'nın başında bir kuş var la la la laaa..."
Nefret ettiğiniz ses:Rte'nin, bağırarak, kendi yaptıklarını başkası yapmış gibi anlattığı demagoji sesi...
Hangi mesleği yapmak istemezsiniz: Yetkisiz bir Bakan...
Hangi doğal yeteneğe sahip olmak isterdiniz: Güzel bir sesim olsun isterdim.
Kendiniz olmasaydınız kim olmak isterdiniz: Bunu hiç düşünmedim, en iyisi kendim kalayım...
Nerede yaşamak isterdiniz: Sevdiklerimin olduğu her yerde...
En önemli kusurunuz: Sigara alışkanlığım...
Size en fazla keyif veren kötü huyunuz:"Gibi" yapamıyorum! Bazen gerekiyor...
Kahramanınız kim: Atatürk
En çok kullandığınız kötü kelime:Aptal mı bunlar?
Şu anki ruh haliniz: Ilımlı... Özlem var bir de...
Hayat felsefenizi hangi slogan özetler:Kırıl düş; eğilme sakın. Tek başına da kalsan doğru bildiğini söyle... Dünyayı sevgi kurtaracak...
Mutluluk rüyanız: Herkesin insanca yaşayabileceği bir dünya; en azından çocukların, tüm çocukların mutlu olacağı bir düzen...
Sizce mutsuzluğun tanımı: Kendinden, içinde bulunduğu durumdan memnun olmama hali, sevgisiz bir yaşam...
Nasıl ölmek isterdiniz: Mümkünse acı çekmeden, acı çektirmeden,kimseye yük olmadan...
Öldüğün zaman cennete giderseniz Allah’ın size ne söylemesini istersiniz:"Hoşgeldin"...

Zuzuların Annesine tekrar teşekkür ediyorum. Yavrularıyla hep mutlu olsun...
İnsanın kendini yazması zormuş gerçekten...
Sevgili Okuyucu, farkında mısın bilmiyorum, ama şu anda seni mimledim. Hadi kolay gelsin...

Herkese gönüllerince yaşayacağı güzel yıllar diliyorum.

8 yorum:

beenmaya dedi ki...

her halinizle, her sözünüzle seviyorum sizi demek geldi içimden ve demeden de geçemedim :)))

Çınar dedi ki...

İnanamıyorum bu mimi ben cevaplasaydım bir iki şık dışında cevaplarım aynı olacaktı:))
Seni yeniden tanıdığıma ve bu kadar benzeştiğimize sevindim:)

Sevgiler

aysema dedi ki...

Sevgili Beenmaya'm,
İşte bunun için bile yazmaya değmez mi? Nasıl iyi geldi yorumun bir bilsen. Ben de seni seviyorum, sevgiyle kucaklıyorum. Geleceğe umutla bakmamızı sağlıyor sen ve senin gibi güzel yürekler... İyi ki varsınız.

aysema dedi ki...

Sevgili Çınar'ım,
Benzeştiğimiz için birbirimizi buluyoruz zaten. Pek çok duygumuz, düşüncemiz aynı biliyorum. Seni tanıdığım için kendimi şanslı sayıyorum. Sevgilerimle...

sünter dedi ki...

En sevdiginiz kelime: Günaydin...

Evet ya en güzel kelime aslinda.
Günaydin her seyi icinde barindiriyor.Aydinlik bir gün, yeni bir gün.
Bayildim bu cevaba.

Aysemam,bütün cevaplara bende bende diye katilarak ama özelliklede hayat sloganina daha da yürekten katilarak...
seviyorum seni..

aysema dedi ki...

Sünter'im, canım benim; tanımak için,anlamak için,ortak duygularda buluşmak için, sevmek için görmek gerekmiyormuş, bloglar bize bunu öğretti. İyi ki yazıyoruz. Tüm günlerimiz aydınlık olsun. Günaydın, herkese günaydın...
Sevgilerimle...

Zuzuların Annesi dedi ki...

Çok keyifli ve sizi siz yapan cevaplar...Teşekkür ediyorum vakit ayırdığınız için...Sevgilerimle hocam.

aysema dedi ki...

Sevgili Banu,
Asıl ben teşekkür ederim canım. Benim için çok özelsiz,biliyorsun.
Sevgilerimle...