28 Aralık 2010 Salı

TİN TİN TİNİMİNİ HANIM


ANNEANE VE ELA

6 yorum:

Ozgur dedi ki...

favorim:)

aysema dedi ki...

Sevgili Özgür Kızım,
İzlemeye doyamıyorum Bebek Ela'nın gülerek oynamasını...Hepinizi çok özledim,gün sayıyorum. Öpüyorum çok çok...

sünter dedi ki...

Ay ben algilayip akil edesiye kadar...:)
Neyseki gördüm sonunda amaaaa cok tatliymis yaaa:))
Masallah!
Hemen yani basinda simdiki hali nasil cabuk geciyor zaman kocaman olmus. Onun dogdugu zaman ben yeni yeni blog okumaya baslamistim. Yagmurun adina bir siir yazmisti prens adli bir blogcu ordan cok iyi hatirliyorum:))

Öpüyorum ikinizide.
Yeni yilda her seyin en güzelini yasamaniz temennisiyle:))

aysema dedi ki...

Sevgili Sünter'im,
O videodaki haline bayılıyorum, ben de kendimden geçmiş bir durumdayım farkettinse. Çok çabuk büyüyorlar çok...
Yeni yıl mutlulukların paylaşıldığı bir yıl olsun herkes için.
Sevgilerimle...

laleninbahcesi dedi ki...

tin tin tinimini hanım seni seviyor canım...
süper

aysema dedi ki...

Sevgili Lale,
Teşekküler...