2 Aralık 2010 Perşembe

VER ALLAH'IM VER



Tanrım bize de ver n'olursun?

En az üç hesabımız olsun İsviçre Bankalarında! En az üç diyoruz, ama üç de yetmez, beş tane; beş de yetmez, yedi tane; o da yetmez...


"Hasretini çekmişlere
Tazeyken dul kalmışlara
Alı gülü solmuşlara
Ver ver ver ver

Gökte uçan kuşlara
Kurumuş kocamışlara
Boynu bükük kalmışlara
Ver ver ver ver

Tanrım bana üç tane
Üç de yetmez beş tane
Beş de yetmez yedi tane
Ver ver ver ver
Ver Allahım ver."

Mazur gör Tanrı'm, biraz kalabalığız da...


24 yorum:

alizafersapci dedi ki...

En iyisi, onların "lütfedip vermesi" değil, bizim direnerek almamız olacak sanırım.

elifin terazisi dedi ki...

:)))))))

Aaa ayrıca Ali Bey' e çayın yanında ben de birşeyler yaparım:)

Handan dedi ki...

:D

Dalgaları Aşmak dedi ki...

ver ver ver veeeerr ver allahım ver :)))

haykırış dedi ki...

Başımız kumda ellerimiz dışarda neyi nasıl alacağız ki...
Ah bir almayı becerebilsek...
Sevgi ve saygılarımla

Ecehan dedi ki...

Çok laf yalansız, çok mal haramsız olmaz der ya atalarımız, ben istemiyorum aman. Hiç niyetim yok hesap vermeye.

Çınar dedi ki...

:)))))) Aminnnnn

ŞANSLI dedi ki...

Yüce Allah'ım biz hak edelim etmeyelim veriyorda...Sorun biz insanlarda:(Havadan geleni bile paylaşmıyoruz birbirimizle...
Sevgiler:)

sufi dedi ki...

A sevgili dostlar kimsenin malında mülkünde parasında gözümüz yok.Biz istemeyi bilmeyenlerdensek Allah'ın suçu ne? O verir istesek, hazinesinden de zırnık eksilmez.Siz neden "Allahtan bir kuruşum yok!"diyen başbakanımızın sözüne inanmıyorsunuz Ki?Yok diyorsa yoktur. Varsa da YOK olur birgün.
Sevgilerimle.

aysema dedi ki...

Sevgili alizafersapci,
Hakkımızı direnerek almalıyız, doğru söylüyorsunuz. Ancak bu parayı neden İsviçre bankalarında saklayalım ki?
Gizli hesap başka!
Saygılar...

sünter dedi ki...

:))))
Bosuna söylüyorsun o sarkiyi sen:)
Bu isler nasip kismet isi. Senin kismetin kapalidir bence:)
Öyle hayir hayir dersen kismetin de hic acilmaz....

Öpüyorum seni Aysemam

aysema dedi ki...

Sevgili elifin terazisi,
Yaz tatilinde bir yerlerde buluşalım mi? Ne güzel olurdu değil mi?
Sevgilerimle...

aysema dedi ki...

Sevgili Handan,
Sevgilerimi gönderiyorum...

aysema dedi ki...

Sevgili Dalgaları Aşmak,
Bize de versin değil mi ama?
Sevgiler...

aysema dedi ki...

Sevgili Haykırış,
Hakkımızı alalım yeter. Bak Kardemir işçileri direnişte, duyan yok.
Bize dokunmasını mı bekleyeceğiz yılanın?
Tekrar oğlunuza hayırlı teskereler diliyorum. Tez zamanda gidip gelsin.

aysema dedi ki...

Sevgili Ecehan,
"Kendim için istiyorsam namertim."
Fakir fukaranın da İsviçre bankalarında parası olsa fena mı olurdu? Sayıca çok oldukları için ellerine fazla bir şey de geçmeyecektir zaten.
Sevgilerimle...

aysema dedi ki...

Sevgili Çınar,
Teşekkürler...

aysema dedi ki...

Sevgili Şanslı,
Hakça, eşit paylaşalım değil mi?
Sevgilerimle...

aysema dedi ki...

Sevgili Sufi'm,
Ne yalan söyleyim, ben kıskanıyorum. Ya da merak ediyorum, İsviçre bankalarında hesap açmak istiyorum, ama, param yok işte... Ben de isterem! Hepimiz insanız değil mi?
"Varsa da yok olur bir gün." en çok bu cümleyi sevdim. Hesap da versinler ama.
Sevgilerimle...

aysema dedi ki...

Sevgili Sünter,
Oldu mu ya? Tam havaya girmiştim, tüm hayallerimi yıktın. Kısmetim kapalı değil mi? Bildiğin bir falcı var mı Almanyalarda? Büyü müyü ne gerekiyorsa yaptıralım, açılsın gizli hesabım!
Güldürdün beni yine. Sevgiyle kucaklıyorum seni...

zihni dedi ki...

Allah serveti dilediğine, imanı dileyene verirmiş.

Bir de böyle nakaratlı tempolu dilemelerden değil, seli-sümüğü karışarak dileyene vermeyi tercih ediyormuş.
Aynı tarz filmi çok seyrettiğimiz için, bu isviçre bankalarındaki para filmini izlerken uykum geliyor:)

aysema dedi ki...

Sevgili Zihni,
Ağlamayana para yok diyorsun yani. Parayla imanın kimde olduğu da gizli değil mi? Zenginin malı züğürtün çenesini yorarmış...
Kendim için istemiyorum ben, emeğiyle geçinen çoğunluk için istemiştim. Ağlayıp da iki gözden mi olak, sahte ağlamaları pek beceremiyoruz da...
Sevgilerimle...

ayşegül dedi ki...

Ben bi tanesini bulamazken yahu..cok
ama cok haksizlik bu :D

aysema dedi ki...

Sevgili Ayşegül,
Ağlamayana, ya da ağlamasını bilmeyene mama yok...
Sevgilerimle...