1 Aralık 2010 Çarşamba

WİKİLEAKS


Belgeler havada uçuşuyor.

Dedikodu diyorlar, bunları yayınlayanlar "alçak" diyorlar. Daha önce, beni suçlayanlar şimdi "ergenekon"dan yatıyor, diye tehditler savuruyorlar. Hala devam eden gazeteciler var, ayağınızı denk alın demeye getiriyorlar...

ŞURAYA bir bakın, sayfadaki "video" yu tıklayın. Ben baktım, ama ne dediklerini anlayamadım. Dil bilenler, baksın söylesin lütfen.

Bu da mı "ergenekon"luk bilelim değil mi?

EK: Sevgili Uykusuz'a teşekkür ederek gönderdiği linki ekliyorum. Benim gibi işin gerçeğini anlamak isteyenler için. BURAYA tıklayınız.
EK 2: Ali İkizkaya'nın yazılarına da bakınız isterseniz.

14 yorum:

haykırış dedi ki...

Sevgili Aysema öğretmenim,
Bağlantı adresine fazladan "/" işaretini koyduğunuzdan açılmıyor bağlantı..
http://wikileaks.org/
Sevgi ve saygılarımla

aysema dedi ki...

Sevgili Haykırış,
Uyarınız için çok teşekkür ederim. Düzelttim. Sevgilerimle...

Ali İkizkaya dedi ki...

Sevgili Aysema Hocam !
WikiLeaks de o kadar çok video varki. Acaba hangisi?. Ben şimdi başlıyorum seyretmeye .. ama kahvaltıya tost isterim, çayı ben demlerimm.
Sevgiler...

aysema dedi ki...

Sevgili Ali İkizkaya,
Link verdiğim sayfadaki videoyu sormuştum.
Çayı da tostu da ben yaparım, hatta istersen börek de yaparım.
Sevgilerimle...

nazpek dedi ki...

evet bilelim ama değişen birşey olurmu bilmem öğretmenim

aysema dedi ki...

Sevgili Nazpek,
Değişir mi bilmiyorum, ama çok öfkelendikleri kesin...

sufi dedi ki...

Çayı ben demledim tostuda susurluk tostu şeklinde yaparım siz bize gelin isterseniz şu wikileaks aldatmacası neymiş konuşalım.Koskoca başbakan yalan mı söylüyor? İsrail ve İran’ı “bölgede nükleer silah istemiyoruz” diye eleştiren O.Kendi ülkesinde yabancı bir ülkenin nükleer silahlarını hiç barındırır mı O? :)))

UykusuZ dedi ki...

Sevgili öğretmenim buradan takip etmenizi öneririm
http://www.mizikacilar.com/HaberDetay.aspx?ID=647

aysema dedi ki...

Sevgili Sufi,
Olur valla, bak tatilden önce bir buluşma düzenleyebiliriz. Bu sene yapamadık, ama seneye bunu ayarlayalım; seçimden sonra belki bir kutlama da yapabiliriz, ne dersin? Tabi nükleer silahlar patlatılmazsa o güne kadar... Dedikodu gerçi bütün bunlar ya! Muhalefet çıkarıyor zaten hepsini!
Sevgilerimle...

aysema dedi ki...

Sevgili Uykusuz,
Çok teşekkür ederim, hemen bakacağım.Sevgilerimle...

Ali İkizkaya dedi ki...

Sevgili Hocam !
Ben bu videoların üçünü de seyrettim. Konu şudur.
Irakta iki Apache helikopteri devriye yada özel görevle bir mahalle üstünde uçarlarken yerdeki gruba ateş açıyorlar. Ölenlerden ikisi Reuters muhabiri. Resmen katliam. Bu ateş esnasındada iki çocuğu ağır yaralıyorlar. Bahaneleride Reuters muhabirinin fotoğraf makinesini silah zannedip sorgusuz sualsiz ateş açmışlar.
WikiLeaks tede bunu amerikalıların sivilleride katlettiğinin belgesi olarak yayınlıyorlar. Bu görüntüleri helikopterdeki bir asker gizlice alıp amerikada Wikileaks e vermiş. İkinci videoda da benzeri bir olayın tanığının anlattıkları var.
Sevgiyle...

Ali İkizkaya dedi ki...

Sevgili Hocam !
Vallahi Tontinin nin kahvaltı teklifine hayır demeyelim. Bir güzel hazırlıyor sofrayı, bir lezzetli ve bir de sofrası öyle bereketli ki sormayın. Benim gibi bir sokak köpeğine bile bir hafta baktı. Adama döndüm vallahi..

aysema dedi ki...

Sevgili Ali İkizkaya,
Hay sen çok yaşa emi. Meraktan ölüyordum. Haberlerde dinlemiştim olayı, ama bu videoları çözememiştim. Çok sağ ol dostum.

Sevgilerimle...

aysema dedi ki...

Sevgili Ali Kardeş,
Demek Sufi'mle buluştunuz, hem de bir hafta, ne güzel.İki dost, iki güzel insan buluşmuş.
Tamam teklifi kabul ediyorum.Böyle güzel bir fırsat kaçırılır mı?
Sevgiler ikinize de...