8 Ocak 2011 Cumartesi

BİR ÖDÜL-BİR DUYURU VE TEŞEKKÜRLER



İstanbul günleri yoğun geçiyor, hızlıca blogları dolaşıyorum; ama yorum yazamıyorum ve yorumlara yanıt vermekte zorlanıyorum. Buradan yorum bırakan tüm dostlarıma teşekkür ederim.
İyi ki blog var, iyi ki blog ailesi var. Sayenizde yaşam güzelleşiyor inanın...

Yaşama güzellik katan bir başka dost, Jivago'dan ödül aldım, mutlu oldum. Yüzümüzü güldüren, düşündüren bloglara diye de yazmış. Çok çok teşekkür ederim. Şiirleriyle, özellikle de kızına yazdığı mektupla beni oldukça etkileyen Jivago'nun blogu izlenmeye değer bence. Bu ödül ülke sınırlarının dışından gelip bizi de bulmuş. Kural yok, ancak seçilen on bloga haber bırakılması gereği varmış.
Aslında paranın, kaba gücün her şeyin önüne geçtiği günümüzde, hala okur- yazar olanlar her türlü övgüyü, her türlü ödülü hak ediyor. Ben on tanesini seçtim, diğerlerini de siz ödüllendirin lütfen...

Nehirida
Sıradan BirSazan
Lunaparkta Yaşamak
Aydan Atlayan Kedi
Sünter
Özgür Anne
Sezi-yorum
Mavi Balon
Sokak Kedisi
Sevgili Dünlük

VE BİR DUYURU:

Sevgili meslekdaşım Sabahattin Gencal diyor ki:

"
Merhaba,
14 Şubat Dünya Öykü Gününde DAMLA/ ÖYKÜ ÖZEL SAYISINI çıkarmayı düşünüyoruz. Bu konudaki çağrımız “Bloglardan Seçmeler”de yayınlandı. Özel sayı için öykülerinizi göndermenizi önemle rica ediyoruz.
Not: Sitemizi ziyaret edenlerin sayısı sınırlıdır. Biz de birçok siteye ulaşamıyoruz. Onun için de yardımlarınızı bekliyoruz. Bu etkinliğe katılmaları için bloglarda yazanları teşvik ederseniz memnun olurum.
İyi günler dileğiyle."

Sevgili Dostlar, blog yazarlığı diyoruz adına, ama bloglarda değil de başka bir yerde yazsak "yazarlık" demeyecek miyiz yaptığımız işe? Bence denemeye değer. Sabahattin Gencal Öğretmenimizin "Bloglardan Seçmeler" ine bir bakın isterseniz. Kimbilir ne güzel öyküler yazacaksınız. Sabırsızlıkla okumayı bekliyorum.

Öykü, şiir tadındaki günleriniz çok olsun, yüzünüzden gülümseme eksik olmasın efendim...

14 yorum:

ŞANSLI dedi ki...

Tebrikler:)

aysema dedi ki...

Canım çok teşekkür ederim. Sevgilerimle...

JİVAGO dedi ki...

Sadece düşündüren değil, çok cesur bir blog sizinki sevgili dostum. Yorumlara yanıt verememekten söz etmişsiniz. Bunun, bence hiç önemi yok. O bir yorum, diğeri iki yorum bıraktı hesaplarını çoktan bırakmışız.

Kabul ettiğiniz ve övgü dolu sözleriniz için sağolun.

aysema dedi ki...

Sevgili Jivago,
Tekrar teşekkür ederim. Her zaman söylemesek de aynı düşünceleri paylaştığımızı bilmek çok güzel. İyi ki yazıyoruz, paylaşıyoruz, iyi ki bloglar var.
Sevgilerimle...

Sazan dedi ki...

Öğretmenimmmm, teşekkür ederim...

İyi hafta sonları.

kamikaze dedi ki...

Aysema öğretmenim tebrik ederim ödülünüzü.Fazlasıyla hak ediyorsunuz.Verdiğiniz ödül için de ayrıca çooook teşekkür ederim.sevgilerimle.

Mavi Balon dedi ki...

Çok teşekkür ederim ödül için..

Sabahattin Gencal dedi ki...

Merhaba,
Tebrik ederken başarılı çalışmalarınızın devamını dilerim.
.....
"Öykü özel sayısı" duyurusuna yer verdiğiniz için de teşekkür ederim.
İyi günler dileğiyle.

Nehir İda dedi ki...

Çok teşekkür ederim. sizden gelmesi ayrıca anlamlı benim için:)

zihni dedi ki...

en kısa zamanda demek, bloglara ısınma sürem az kaldı demek:)

en kısa zamanda.

"saydığınız" için:)
teşekkür ediyorum

sünter dedi ki...

Aysema´m
cesaretle dile getirdigin konular dolayisiyla sen gercekten ödülü sonuna kadar hakediyorsun. Bu ödül vesile olmus olsun seni yürekten kutluyorum. Aydinlattigin icin.

Benide ödüllendirmissin cok sevindim:)Senin elinden olunca daha da bir degerli benim icin!

Ozgur dedi ki...

gurur duydum:)

Ful yaprakları dedi ki...

tebrikler :)

Sokak Kedisi dedi ki...

Teşekkür ediyorum Sevgili Aysema, hem mutlu oldum hem de onur duydum...
Sevgiler