26 Ocak 2011 Çarşamba

KARIŞIĞIM

Yol boyu yağmurla karışık kar yağdı, ben uyanıp uyanıp uyudum. Yolculuk eskisi gibi tat vermiyor artık. Bir an önce bitsin istedim.

Yorgunum biraz; biraz sisli, biraz puslu, biraz mutlu, biraz huzurlu, biraz sevinçli, biraz şaşkın, biraz kavuşma, biraz özlem... Karışığım anla be blog...

Bu kez o uyurken kaçtım; ama önceden bilsin diye de söyledim gideceğimi. Anladı, 'gitme' dedi. Sonra 'Dede gitti işe, para kazanacak, mama alacak' diye ekledi. Güzellik uykusuna birlikte yattık. Yine 'Kırmızı Başlıklı Kız' masalını anlattırdı önce. 'Kül Kedisi' nin sonlarına doğru da uyudu. O, uyudu; ben usulca kalktım; hızlıca hazırlandım ve otobüse yetiştim.

Evimdeyim, evde olmak da güzel.

10 yorum:

beenmaya dedi ki...

evine hoş geldin o halde :)))

NzN dedi ki...

o minnaklardan ayrılmak zordur....
allah kavuştursun diyelim :))

sevgilerimle

Çınar dedi ki...

Ah canım ne zor oluyor Ela'cıktan ayrılmak her seferinde değil mi?
Allah tekrar kavuştursun sağlık ve mutlulukla.

Sevgiler

Parpali dedi ki...

Yine bekleriz ama :)

Zuzuların Annesi dedi ki...

Özlemekte güzeldir desem,teselli olur mu?..Hoşgeldiniz.

laleninbahcesi dedi ki...

Oh Anneannesi , yine gidersin nasılsa... Nasıl özlüyor insan evini, her sokak dönüşü home sweet home diyorum:)
Sevgimle

novella / विश्व dedi ki...

her ayrılık biraz karışıktır ve o hal de güzeldir, kavuşmak gelir ardından bazı ayrılıkların ki, en güzelidir...

ŞANSLI dedi ki...

Evine hoş geldin.Allah kavuştursun.
Sevgiler:)

Yeniay dedi ki...

Torunu bırakıp gitmek zor olmuştur ama insan evinide özlüyor değilmi evinize hoş geldiniz.

Ali İkizkaya dedi ki...

Hocam !
Nasıl teselli etsek seni bilemedim. Ama onu da teselli etmek lazım. Kolay olmaz, her yerde bulunmaz sen anneanneden. Onun için yaptıklarınla onun ileri de bir okyanuz olacak ruhununa damla damla o kadar güzel şeyler akıtıyorsun ki..
Allah mutlaka emeklerinin karşılığını sana büyük güzelliklerle yaşatacaktır birer birer.
Sevgiyle...