6 Ocak 2011 Perşembe

TAKSİM'DE DÖRT GÜZEL



Beenmaya, Parpali, ben ve kızım Taksim'de buluştuk...
Parpali'yle üçüncü kez buluşuyorduk, Beenmaya'la ilk kez buluştuk.
Şu fotoğrafa bakar mısınız? İlk kez birbirini gören insanlar böyle bir görüntü verebilir mi? Normalde olmaması gereken bu sıcaklığı bize blog yazarlığı sağladı.
Bu arada Sevgili Sazan tlf.la aramıza katıldı, hasta olduğu için gelememiş, telefonda söyledim, bir kez de buradan 'geçmiş olsun' diyorum kendisine. Şimdilik sesiyle tanıştık, bir gün kendisiyle de buluşuruz belki. Haa bir de Sevgili Ablasom'un mesajı düştü Maya'mın telefonuna, sevgi ve saygılarını ileten mesajını okudum, yüreğim bir kez daha ısındı. İyi ki bloglarımız var...


Efendim bu da ressam Ela... Dedesi özlemiştir, biliyorum. Biz de onu özledik...




Mutluluk hiç uzakta değil aslında, hemen yanıbaşımızda...

Bir teyze yeğen bakışında, bir insan sıcaklığında, bir dost buluşmasında, telefondaki bir seste, yanınızdaki nefeste, yüreğinizde çırpınan o kuşta...

Yüreğinizin sesi hiç susmasın, 'sevgi' güfteleri kulaklarınızda çınlasın efendim...


11 yorum:

Parpali dedi ki...

Dün Ela'yı görememiştik, onu da buradan görüyoruz. Teyzesi Ela'yı benim yerime öpüyor o fotoğrafta herhalde :)
Tekrar görüşmek çok güzeldi. Daha fazla yazmayayım maya kıskanmasın :)
Öpüyorum sizi.

Tabiat Ana dedi ki...

sevgili Dilek abla ne güzel dilekler bunlar böyle birden içim ısındı :)

beenmaya dedi ki...

yaz sen yaz parpalim korkma benden ben aysemamı yüreğime yazmışım zaten :))))

ve canım aysemam yüreğini sevmiştim zaten yüzünü de gördüm ya tam oldum pekiştim :)))

ilkti son olmasın ne olur...

nazpek dedi ki...

Bu güzel dileklere katılmamak mümkünmü

Sazan dedi ki...

Sevgili Öğretmenim, tekrar teşekkür ederim.

Bir dahaki sefer muhakkak aranızda olacağım.

Sevgilerimle öpüyorum...

Efsa dedi ki...

:) seviyorum sizleri :)
Maşallah diyelim. Gözlerinizdeki ışıltı çok güzel.

elifin terazisi dedi ki...

Bak bak, başlarında er kişi olmadan kadın başlarına buluşup yiyip içmişler , kıyamet alameti bunlar. Hizbullahçılar çıktı ya bozuk olan ayarlarım iyice dağıldı. Ohh sefanız olsun:)

Newbahar dedi ki...

Güzel insanlar birgün muhakkak buluşuyor değil mi?..

İnsan hiç görmeden tanımadan seviyor, güveniyor. Bi şeyler çekiyor birbirine insanları...

Çok güzel, dostluğunuz hep sürsün.

Sokak Kedisi dedi ki...

Ben pek hayıflandım bu dört güzeli yakından göremedim diye :(

Taksim sizlerle daha güzel, daha samimi, daha sıcak olmuştur kesin.

Yüreğinizin sesi de, keyifleriniz de daim olsun, hep olsun inşallah...

sufi dedi ki...

Ne güzel bir buluşma gerçekleştirmişsiniz. Bunca karanlık vicdan kanatan haberin içinde , içime huzur ve mutluluk sızdırdınız, hepinize sevgilerimle.

kamikaze dedi ki...

Maşallah çoook güzel çıkmışsınız.Sıcaklığınız,samimiyetiniz hemen belli oluyor.Allah dostluğunuzu daim etsin.sevgilerimle.