7 Şubat 2011 Pazartesi

DİLERİM "BARIŞ" ve "BEYN" KAZANIR


Barış Ünver, 22 yaşında üniversite öğrencisi bir genç.
Başarılı bir Blog yazarı.
Beyn adını verdiği blogunda kişisel ve toplumsal görüş ve düşüncelerini yazıyor. Katılırsınız, katılmazsınız;beğenirsiniz, beğenmezsiniz o ayrı; ancak bu genç insanın düşüncelerini internet ortamında özgürce söylediği için hakkında dava açıldığını öğrenince çok üzüldüm. Bu, bir anlamda diğer bloglara da gözdağı anlamını taşıyor.
Dilerim Barış kazanır...

DOĞAN NADİ'DEN BİR FIKRA:
(1946-1948 yıllarından...)

MUHARRİR ARANIYOR

Genç veya ihtiyar, kadın veya erkek, bunların pek önemi yok. Hatta öyle uzun boylu okuyup yazma bilmese de olur;
Bilirse, okumasa da olur.
Yazarsa, okunmasa da olur.
Okunursa, anlaşılmasa da olur.
Anlaşılırsa, kulak asmasa da olur.
Evet, bütün bunlar kabul.

Yalnız bir şartımız var: Kimseyi kızdırmayacak.
Muharrir yapacağız da...

Bu fıkra çoook eskilerden... Bugün "İleri Demokrasi"ye geçtiğimiz söylenmiyor mu?

EK:EYVAH! SIRA BLOGLARDA
Milliyet-Gülgün Karaoğlu yazdı.

5 yorum:

içimden geldiği gibi ~~~ dedi ki...

Aynı dileklerle...

Sokak Kedisi dedi ki...

Özellikle "kendisi gibi düşünmeyen gençlere" sopa göstermek, aklınca haddini bildirmek nasıl bir politikadır, anlamadım...

Ben bunları hiç anlayamayacağım zaten.

Anlayamadım diye benim de başıma birşey gelir mi acaba öğretmenim?

Gülen Tezer Üstün dedi ki...

O söyleyince ona neden bir şey olmuyor?

Çınar dedi ki...

Dilerim kazanır... Hem Barış hem Beyn ve hem de demokrasi

Esinti dedi ki...

Kendilerine özgürlük var başkasına yok mu:) hele bir blog ta yazılanlarla uğraşacak kadar işsizmi bunlar...