1 Mart 2011 Salı

EYA HASTA



Hastalık geldi gitmek bilmiyor...
Önce bakıcı ablamız, ardından Ela'mız hastalandı...
Şimdi sırada dede, biraz da anneanne var.
Doktor, grip çeşitlerini saydı peş peşe; keçi gribi, domuz gribi... salgın salgın üstüne. Haa bir de kızamık salgını varmış.

Çocuklar hasta olunca benim elim ayağım tutmuyor. Bilgisayarı açmadım, daha doğrusu açsam da çabucak kapattım. Okuyamadım, yazamadım.

Bloguma uğradınız, yorum yazdınız, merak edenleriniz oldu; biliyorum. Bunun ne kadar önemli olduğunu, nasıl moral verdiğini, yalnız olmadığınız duygusunu güçlendirdiğini tüm blog dostları yaşayarak, yazarak öğrenmiştir zaten.Bende de öyle oldu. Hepinize çok çok teşekkür ederim. İyi ki varsınız.

Ayrıca Sevgili Kamikaze blogumu ödüllendirmiş. Hem de "Okuması En Keyifli Blog Ödülü"yle... İltifat olduğunu bilsem de ödül almak, anımsanmak mutlu etti beni,teşekkürler Kamikaze.

8 yorum:

Mavi Balon dedi ki...

Geçmiş olsun...

♥ŞANSLI♥ dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
♥ŞANSLI♥ dedi ki...

Çok geçmiş olsun.Acil şifalar diliyorum.Bir kere gelmeye görsün.Atmak çok zor.Bu seneki grip mikrobuda böyle:(

Yorum benim tarafımdan silindi.Kusuruma bakma.Ödül için kutlarım.
Sevgiler...

alizafersapci dedi ki...

Geçmiş olsun, iyilikler dilerim.

sünter dedi ki...

Bu seneki grip türü bir geldimi gitmek bilmiyor..

Hepinize ayri ayri gecmis olsun Aysemam.
Eya´cik da düzelmistir umarim. Ona ayriyeten gecmisler olsun...

JİVAGO dedi ki...

Bütün aileye geçmiş olsun, güzel yazılarınızı bekliyoruz sevgili Dilek.

Pilli Petro dedi ki...

geçmiş olsun öğretmenim :)

sufi dedi ki...

Tüm haneye geçmiş olsun. Tüm blogcular hastalık yönünden sıraya girdi bu sıralar.Aramıza hoş geldin dostum sevgilerimle.