27 Mart 2011 Pazar

HAYIRLARA VESİLE OLSUN

22 yorum:

laleninbahcesi dedi ki...

Dilek valla süpersin :))

cemo dedi ki...

Çok yakışmışlar maşallah :)))

Adsız dedi ki...

Ne diyeyim vah vah :( güzel ülkem sana ihanet ettiler içim acıyor o yüzden...

zihni dedi ki...

208'li dns'yi ayarlayarak ancak yorumlara katılabildim. 156'lı dns ler yorum sayfasını açamıyor çoğunlukla, ihtiyaç duyanların bilgisine...

sünter dedi ki...

Bende dün bu fotografa uzun uzun takildim kaldim.....

aysema dedi ki...

Sevgili Lale,
Bu sıra gelinlik modelleri çok ilgimi çekiyor da ondandır. Bir de kendim için abiye arıyorum, çok şıklar valla; kimbilir kaç lira harcamışlardır? Benim üç aylık maaşımla sadece çantalarından alabilirim... Onlar kiiimm, ben kimimmm, ayıp bu yazdığım. Geri alıyorum, aman ha yanlış anlaşılmasın!

aysema dedi ki...

Sevgili Cemo,
TV'de izledim,çok daha etkileyiciydi. Davetliler çok şıktı, keşke görseydin!

aysema dedi ki...

Sevgili Adsız,
Ülkede her şey güllük gülüstanlık...

aysema dedi ki...

Sevgili Zihni,
Sayelerinde hepimiz teknoloji canavarı olduk değil mi? Bilgi için teşekkürler...

aysema dedi ki...

Sevgili Sünter,
Bakılmayacak gibi değil ki... Şıklıkları göz kamaştırıyor, ülke zengin görünüyor sayelerinde...

zeynep dedi ki...

muhteşem bir düğündü.hatırlıyorum.
huzurlara vesile olsun.
ne diyeyim..

aysema dedi ki...

Huzuru bulsalar iyi olacak, huzursuzlukları herkesi huzursuz ediyor. Teşekkürler Zeynep...

Çınar dedi ki...

Aman nasıl da uymuşlar birbirlerine maaşallah :)

Sevgiler

aysema dedi ki...

Kırkbin kere maşallahh tüü tüü tüüü...
Teşekkürler Çınar'ım.

Ali İkizkaya dedi ki...

Hocam !
%53 ün yok ve hiç sayıldığı bir ülkede birey ya da vatandaşın ne ehemmiyeti var ki.. bu sebepten mutlu mesut ve izzet-ü ikbal gailesiyle sarhoş poz veriyorlar. Temsil onların ya.. Sultan Süleyman aklıma geldi, acaba onların aklına geliyor mu :?
Sevgiler....

JİVAGO dedi ki...

İbereti alem için çok yakışmışlar,
üstelik hepsi birbirinden fotojenik
../..

JİVAGO dedi ki...

Bu arada iyi bir haftasonu dilerim.
Sevgilerimle..

sirâr dedi ki...

neden bu kadar huzursuz oluyorsunuz bu manzaradan anlamıyorum?!.. Politikalarını, icraatlarını istediğiniz kadar eleştirin ama özel hayat konusunda bir yerde durmak gerek. Hoşgeldiniz demek için uğramıştım ama yazmadan edemedim...

aysema dedi ki...

Sevgili Ali İkizkaya,
Geciktim, kusura bakma. "Dünya Sultan Süleyman'a kalmadı" değil mi? Gün ola harman ola.
Sevgilerimle...

aysema dedi ki...

Sevgili Jivago,
Teşekkür ederim, çok yakışmışlar gerçekten.
Bu arada geciktirdim yine yanıtları kusura bakma.
Sevgilerimle...

aysema dedi ki...

Sevgili Sirar,
Teşekkür ederim yorumuna, hoşgeldin.
Devleti yöneten kişilerin özel hayatı her zaman ilgi çeker. Hele bu değiştim, dönüştüm, eski gömleği çıkardım, ben garip gurebadan yanayım söylemlerini; adalet,eşitlik gibi kavramları sıklıkla dile getiren yöneticilerse merakla izlenir. Halk giderek yoksullaşırken onlar zenginleşiyorsa; şıklıkta birbirleriyle yarışıyorlarsa durup düşünmek gerekiyor değil mi? Dini başörtüsüne indirgeyerek dindar insanları kandırıyorlarsa daha çok düşünmek zorundayız.
Halkın çocuklarının sınavlarda emeği çalınıyorsa, iş bulma hakları ellerinden alınıyorsa;buna karşın kendi çocukları genç yaşta köşe oluyorsa neden demeyelim mi? Biz eğitimli insanlar bunu yapmazsak kim yapacak? Aydın sorumluluğu diye bir şey yok mu?
Sevgilerimle...

beyza dedi ki...

sizin savunduklarınızın içki parasına yetmez onların giyim kuşamlarına harcadığı para.bu kadar çekememezlik olmaz.her hareketiniz nefret kokuyor.sizi sağduyulu olmaya davet etmek isterdim ama siz maalesef sol duyulusunuz...