20 Nisan 2011 Çarşamba

AYŞE'Yİ ERKEKLE ALDATAN ERKEK KİM?



Kanal Türk'ün sabah programına denk geldim kanal değiştirirken.

Baktım çok ciddi bir tartışma var, dur hele dedim! Ne de olsa eski alışkanlık, Kanal Türk izlediğimiz kanaldı bir zamanlar.

Ülkede yer yerinden oynuyor, YSK,veto, seçim, adaylar, sehven şifreli sınav...

Şimdi de Gütan Kışanak'ın sehven milletvekili olduğu ortaya çıkmış...

Dört yıl paşa paşa milletvekiliği yaptıktan sonra, YSK birden bire Gülten Kışanak'ın kızlık soyadına bakmadığını hatırlamış! Ya da "Gizli Biri!" bununla ilgili bilgi göndermiş! Aday olmasını engelleyen eski bir suçu varmış meğer, o zaman farketmemişler. Ve yanlışlık düzeltilmek istenmiş.

"Aday olamazzz!" yeni seçimde, demiş YSK!

Eee sonra...
Sonrası demezler mi adama?

Dört yıl önceki karar yanlışsa, sorumlular bunun bedelini ödemeyecek mi? Bu devletin kasasından çıkan parayı, en azından yanlışlığı yapanların ödemesi gerekmez mi? Hem de faiziyle? Diğerkullandığı haklarını sormuyorum bile...

Ya da yanlışlık bugün yapıldıysa ülkeyi bu kaosa uğratanlardan hesap sorulmayacak mı?

Demezler...

Çünkü o günlerde "bir türlü açılamayan AÇILIM" söylemleri vardı; şimdilerde "tam olarak açıklanamayan KAPALIM" çabaları var! O zaman BDP bu kadar güçlü değildi, kandırılmaya müsaitti. Oylar cepteydi. Şimdi kazın ayağı öyle değil, oylar elden gitti gidiyor...

Neyse şimdi bunu düzeltmenin yollarını arıyormuş, verdiği kararlar sorgulanamaz YSK.

Yasalar sana uymuyorsa yasaları; hakimler sana uymuyorsa hakimleri değiştirirsin. Teröristler sana gelmiyorsa sen teröristlerin ayağına götürürsün mahkemeyi, olur biter. Ne var bunda?!

Sakın yanlış anlaşılmasın. BDP Bağımsız adaylarına yapılanı doğru bulmuyorum. Hatta seçim barajını adaletsiz buluyorum. Her kesim mecliste kendini ifade edebilmeli. Ama hukuka takla attırarak değil, hukuku düzgün işleterek. Siyasetin gölgesini hukukçuların üzerinden çekerek. Adaletin herkese eşit mesafede durmasını sağlayarak...
Bugüne kadar tam aksini yapmadılar mı?

Çok yazdım bu konularda kandırıldık, aldatıldık, satıldık çoğumuz. İşte eski yazılarımdan biri, BAKINIZ.

Nerden buralara geldim? Haaa! Kanal Türk haberinden... Eskiden böyle miydi? Hey gidinin Kanal Türk'ü! Satıldı, böyle oldu!
Satışa gelmeyelim...

Ayşe'yi kimin aldattığı umurumda değil, ben ulusumuzu kimlerin aldattığını öğrenmek istiyorum. Sahi bizi kim aldatıyor?

Ayşe'yi kimin aldattığını merak edenlere de saygılıyım. Onun için araştırdım.
Başlıktaki haberi google sordum, burada buldum.

6 yorum:

Adsız dedi ki...

"İstanbul 7. Asliye Ceza Mahkemesi, BDP Milletvekili Sebahat Tuncel'in avukatlarının başvurusunu değerlendirdi. Mahkeme milletvekilliği adaylığına engel teşkil ettiği bildirilen 1 yıl 6 aylık hapis cezasını, 6 ay hapse çevirdi ve erteledi.

Sebahat Tuncel'in avukatı Doğan Baran yaptığı açıklamada bu kararı beklediklerini ve Tuncel’in YSK'ya adaylık için başvuru yapacağını söyledi.

2839 sayılı Milletvekili Seçimi Kanunu’nun 11. Maddesine göre taksirli suçlar hariç, toplam bir yıl veya daha fazla hapis veya süresi ne olursa olsun ağır hapis cezasına hüküm giymiş olanlar milletvekili seçilemiyor.

Cezası 6 aya indirildiği için, Tuncel milletvekili olabilecek."
ODA TV'den

OYA

Çınar dedi ki...

Kanaltürk tv benim de, eski alışkanlıktan olsa gerek arada izlediğim bir kanal.

Bizi kim mi aldatıyor Dilek'cim..? Gelen aldatıyor giden aldatıyor. Soruyu şu şekilde mi sorsak? Bizi aldatmayan birileri de olacak mı acep...

Sevgiler

oyumben dedi ki...

Evet hepimizin aynı anda gördüğü bir halüsinasyon olmalı bu. :)

zihni dedi ki...

FELSEFEMİZİN AYNALARI:

çoğunluğa bak devletini gör!
(uyarlama)

uyu uyu yat uyu
(alfabe)

ali ata bin, üsküdara in
(uyarlama)

yemeyenin hakkını yerler,
yemeyene enayi derler.
(uyarlama)

engin eşeğe çıkan çok olur (kaynanamın sözü, O da ata)

mülk, "Adalet"in, Zübüklük "Kalkınma"nın temelidir (Adalet ve Kalkınma)
.......

elifin terazisi dedi ki...

Her rengi boyadık bir fıstıki yeşilimiz eksikti:(

Esmir dedi ki...

Artık o kanalların logosu ve adı ile örtüşmeyen konulara yer verilmekte!..halk öyle bir uyuştu ki iğne batırsanız duymayacak hallerdeler!..dışarısı kaynar kazan, aptal kutunun başındaki izleyicilerde boynuzlandığının bile farkında değil!..aldatan çok ama aldandığını umursayan yok!..

ah ki ne ah!..