13 Nisan 2011 Çarşamba

ERKEN BOŞALMA


Herkesten özür dilerim.
Başlığı "Erken Konuşma" ya da "Erken Tatmin" olarak düşünmüştüm,ama SEHVEN(yanlışlıkla) ERKEN BOŞALMA diye yazmışım.

Bunun dışında başka bir amaç aramaya kalkanlar provakatördür. Bazı güç odaklarının piyonudur. Başarılarımı kıskanan, yazılarımın okunmasını engellemeye çalışan kötü niyetli kişilerdir. Biraz hoşgörü lütfen...

Hem sadece ben mi SEHVEN yaptım?
Sehven, insanlar yıllarca hapiste yatıyor.
Sehven, onların suçsuz olduğunu kanıtlayacak belgeler işleme konmuyor, bir yerlerde unutuluyor.
Sehven, telefonlar dinleniyor, insanlar takip ediliyor.

Sehven, tutuklu gencecik teğmenimizin telefonuna hizbullahın telefonları polisler tarafından ekleniyor.
Sehven, hizbullahçılar serbest bırakılıyor.
Sehven, eli kanlı canilerle ülkenin kaderi konuşuluyor, planlanıyor.

Sehven, sınav soruları şifreleniyor.
Sehven, Antalya Vali Yardımcısı, izinli gününde, ninesini-dedesini de soksa kazanabileceği, şifreli sınavın iptali için gösteri yapan liseli öğrencileri yuhalıyor. Eşi ve iki oğlunun da girdiği şifreli sınavdan belli ki kendisi çok tatmin olmuş.

Hükümet üyeleri büyükten küçüğe hemen tatmin olduklarını açıklıyor.

Başbakan da biraz gecikmeyle tatmin olduğunu açıklıyor.

İşte Erdoğan'ın yorumu:
"ÖSYM Başkanı'nın yaptığı açıklamalardan ben tatmin oldum. Birilerinin tezgahı bozuluyor ki bu işten çok rahatsızlar.
Şu anda çok farklı bir uyguluma ile çok daha dinamik bir yapı ile kaliteyi artırıcı bir imtihan sistemi gerçekleştirildi.
Kendilerine başarılar diliyorum. Zaman kaybıyla ikinci imtihanı engelleme gayreti var. Sokaklara kimlerin döküldüğü ortada.
Bunların provakatif eylemleri YGS imtihanını da olumsuz yönde etkilememelidir.
Burada samimi olarak kazananlara başarı temennilerimi iletiyorum."
Ancak şimdi yeni bir durum ortaya çıktı.Her gün, saat on birde, sabırsızlıkla beklediğim, CNN Türk'ün "Medya Mahallesi" programında Abbas Güçlü ÖSYM Başkanının öğrencilere gönderdiği mektubu açıkladı. İşte o haber:
"YGS sınavında ortaya çıkan 'şifreleme' iddiaları ile ilgili olarak ÖSYM Başkanı Prof. Ali Demir'den şok bir itiraf geldi. YGS'deki şifreleme iddiaları ile ilgili olarak adaylara mektup gönderen ÖSYM Başkanı Demir, YGS'de şifreleme hatası yapıldığını ancak hatanın kasıtlı değil, 'sehven' yapıldığı belirtildi.
CNN Türk'te yayınlanan Medya Mahallesi'ne konuk olan Milliyet gazetesi eğitim yazarı Abbas Güçlü, Demir'in öğrencilere yazdığı mektubu ilk kez açıkladı ve ÖSYM Başkanı Demir'in mektubunun 'itiraf' anlamına geldiğini vurguladı.
Abbas Güçlü, Başbakan Erdoğan'ın 'Ben tatmin oldum' açıklamasını da "Görülüyor ki Başbakan'ın konuyla ilgili bilgisi yok" sözleri ile değerlendirdi."
KPSS sorularının çalındığı iddiaları üzerine de erken konuşmuşlardı, sonra sınav iptal edildi, soruşturma açıldı. Gerçi soruşturmada, belki de sehvenlikler çok olduğu için, henüz sonuç alınamadı, ama geç de olsa adalet yerini bulacak, gerçek suçlular cezasını çekecektir. Yakında ÖSYM sınavı da iptal olacaktır. Bekir Coşkun'un dediği gibi çorbaya sinek düşmüş, mide bulanmıştır bir kez. Kaçış yok...
Madem başlığı sehven "Erken Boşalma" yazdım, o konuda da kısa bir bilgi sunayım. Bakalım neymiş:

"Erkeğin boşalma refleksi üzerinde çok az kontrol sahibi olduğu veya hiç kontrol sahibi olamadığı ve boşalmasını kontrol edemeyeceği hissine kapıldığı durumu yaşamasıdır . Kontrolsüz boşalma yaşayan erkekler yoğun utanç, yetersizlik , eksiklik hisleri ve aşağılanmış,küçük düşme hisleri ile baş başa kalmaktadır.
Bu durumu yaşamak erkeğin iç dünyasında yaşadığı duygularının etkisiyle kırılma yaşamasını sebep olmaktadır.Eşiyle ilişkilerine olumsuz olarak yansıdığı gibi hayatının her alanda yaşadığı kırılmanın etkisini görmek mümkündür.Yaşanan bu durumun incinmenin etkisiyle insan ilişkilerinde öfkeli ,kendine olan güvenin azaldığı yada aşırı kendini ispat gayreti içerisinde davranışlar olarak yansımaktadır.Veya yaşanan incinmenin etkisiyle sorun yok sayılabilinmektedir. BURADAN ALDIM.

28 yorum:

NzN dedi ki...

sabah gazetede ben de okudum RTE'ın açıklamasını. bu yorumdan ben konu kapanmıştır mesajını almıştım ama ben de bilmiyordum ösym den böyle bir açıklamanın geldiğini....
umarım üstü kapanmaz ve bu ülkede adalet duygusunun yer bir edildiği günler yaşamayız. hal böyleyken yine de bu adamlar memleketin başına bizim insanlarımızın oyları ile gelirse daha da bizden adam olmaz!!

Nehir İda dedi ki...

Ne rahatlık kasten değil sehven yapıldığını söylemek. Sokakta gençlere biber gazı sıkarken kasten ama.
Sehven asılanlar ülkesinde tarafa göre değişiyor kasıt.

Imge dedi ki...

Büyüklerimizin hepsi tatmin olduğuna göre artık ÖSYM Başkanının bir an önce günah keçisi yapılıp işine son verilmesi ve durmadan yolumuza devam edilmesi gerekmektedir kanımca!

Parpali dedi ki...

Ne kadar rahat konuşuyorlar. Babalarinin çiftliğinde at koşturuyorlar sanki. Ah güzel ülkem.

Ozgur dedi ki...

:((((

içimden geldiği gibi ~~~ dedi ki...

Hayret Aysema neden böyle bir başlık attı? diye düşünürken gördüm ki bu yazıya en uygunu bu olmuş.

Ne garip hiçbirşey şaşırtmıyor artık beni.Söylediğimiz ve beklediğimiz sonuçlar bunlar.

beenmaya dedi ki...

"sehven" deyince bitiyor mu yani bütün problemler? her şey bu kadar kolay, tek bir kelimeye sığdırabilecek kadar basit mi?

Çınar dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
zihni dedi ki...

yine "çatlamış ar damar" olayı görülüyor bu "erken boşalma" ve "sehven" arsızlığında.
erken öten horozu keserler insanları uykusuz bırakıyor diye ama bu erkenciler daha da yapışıyor makamlara. cahillikten beslenen politikacının etik-ahlak kaygısı olmaz. cahillik velinimettir. aydın olmak için ille de diploma gerekiyorsa, bilgili oomaya gerek yok, şifreleme ne güne duruyor.
slogan tekrarı: cahillik velinimettir.

oyumben dedi ki...

Hepimizin aynı anda gördüğü bir halüsinasyon yaşıyoruz. Şaka bu. Nolur biri beni uyandırsın. Ağğkk.. ( Acı çeker, sık sık nefes alıp verir, gözlerini devirir, höykürür... )

Ecehan dedi ki...

Bence başlık,
yazıya konu olanların halet-i rhiyelerine cuk oturmuş.
Üzülme Dilek, her işte bir hayır var.

sufi dedi ki...

Bankacılıkta bir terim vardır İcra Dairelerinin mevduat araştırma mektuplarının altına"hata ve nisyan müstesnadır" kaydı konulur.Bu demektir ki: (adıgeçen kişinin bankamızda mevcut hesabı gözümüzden kaçmış olabilir) yine de siz bizi affedin anlamı taşır. "İstisnalar kaideyi bozmaz" diye de bir söz vardır bilirsin.İstisnalar arş-u alâyı tuttuğu bu dönemde hiçbirşeye hayret etmemek ve hertürlü tezgah ve düzenin yapılabileceğini varsaymak gibi bir tekamüle eriştik çok şükür sayelerinde.Hak hizmetlerini kabul etsin.
AYSEMA'm;
Gelelim benim durumuma....
Bedenim ruhuma dar gelmeye başlamıştı sanıyorum. Doktorların "ameliyat olmazsan 2 ay yaşarsın" gibi acil ameliyat önerilerini reddedip şu sıralar 2 ayı devirmekteyim allahın izniyle.Bitkisel birtakım tedavilerle ben bu hastalığı atacağım inşaallah bedenimden.Haberin olsun candostum sizleri çok seviyorum Tontini.

kamikaze dedi ki...

Aysema öğretmenim çok güzel yazmışsınız.elinize sağlık.

aysema dedi ki...

Sevgili NzN,
Konu kapatılamayacak kadar önemli. Bu kadar gencin hayatını, geleceğini kimsenin karartma hakkı yok. Kaldı ki sicillerinde benzer pek çok olay var. Bu artık suçüstü yakalanma oldu.

Bazı profesürlere bakıyoruz TVlerde, inanamıyoruz söylediklerine,
yaptıklarına. Bunlar nasıl profesür olmuş, kuşkusu duymamak olanaksız.
Dilerim halkımız gerekeni yapar bu seçimde.

aysema dedi ki...

ODTÜ'de eylem yapan öğrenciler için dava açılmış, hapis cezasıyla yargılanmaları isteniyormuş...
Bu yeni haber, yeni gözdağı. Sesinizi çıkarmayın yoksa!!!
Kasıt yok, her şey SEHVEN...

aysema dedi ki...

Sevgili İmge,
ÖSYM başkanını ordan alıp başka göreve verirler. Konuyu unuttururlar.
Şifreyi çözenler de bunu alkışlar, olur biter. Olan diğer çocukların emeğine olur.

aysema dedi ki...

Ahh Parpali'm ahh... Akıllanmazsak daha neler neler göreceğiz?

aysema dedi ki...

Sevgili Özgür...

aysema dedi ki...

Sevgili İçimden geldiği gibi,
SEHVEN oldu...

aysema dedi ki...

Sevgili Beenmaya,
YANLIŞLIKLA deseler tatmin olunur mu ki? Affetmek büyüklüktür. Kasıt yokmuş!!!

aysema dedi ki...

Cahil diplomalılar ordusu mu istenen Sevgili Zihni? Ar damarı çatlamasın bir kez, ne desek boş...

aysema dedi ki...

Sevgili Ecehan,
Haklısın, her işte bir hayır vardır. Bu da insanlarımızın uyanmasına vesile olur inşallahhh...

aysema dedi ki...

Sevgili Oyumben,
Şimdi uyanmanın da uyanık kalmanın da tam zamanı değil mi?

aysema dedi ki...

Sevgili Kamikaze,
Çok teşekkür ederim canım.

aysema dedi ki...

Sevgili Sufi'm, Can Sufi'm,
Çok çok geçmiş olsun, inan bu kadar ciddi olduğunu bilmiyordum. Ama benim tanıdığım Sufi, bunun üstesinden gelecektir. Sen doktorlara bakma, onlara hasta gerekiyor. Hepsi için söylemiyorum, ama son yıllarda hastaya müşteri gözüyle bakıyor çoğu. Lütfen kendini bırakma, iyileşeceğine inan. Bu çok önemli, beyin olumlu mesajlar almalı, o zaman vücut gereğini yapacaktır. Seni seviyorum, garip ama gerçek. Görmek için göz gerekmiyor her zaman. Gönül gözümle tanıdım, yüreğimle sevdim seni.
Yapabileceğim bir şey olursa elimden geleni yapmaya hazırım. Sevgilerimle...

novella / विश्व dedi ki...

yapılan yanlışa "sehven" dendiğinde hoşgörülebileceğini öğrendim ben şu yaşımda. sen "sehven" yaz yeter, istemeden ya hoşgörülür nasılsa, vakti zamanı gelince senin de hoşgörmen karşılığında...

kn: sufim senden haber alabildiğime sevindim. çok büyük geçmiş olsun. dualarım, sevgim, iyi dileklerim seninle.

aysema dedi ki...

Sevgili novella / विश्व
Çocukların geleceğiyle oynamaya ne hakları var? İptal bekliyorum ben.
Sufi'mize acil şifalar diliyorum.
Sevgilerimle...

Ali İkizkaya dedi ki...

Hocam !
Senin ilmine, diline hep saygı duydum. Ben SEHVEN ile ERKEN BOŞALMA arasında ironik bir teşbih var gibi algıladım.
Yoksa benim pireli bir sokak iti olduğumdan mıdır aceb ?
Ellerine sağlık. Hayatları bile SEHVEN içine tıkıyorlar dediğin gibi.