27 Nisan 2011 Çarşamba

SUFİ SAJA

O; bir yazar, bilge bir kişi...

"SEFANA DA CEFANA DA EYVALLAH "diyor son yazdığı paylaşımında.

Çoğumuzun satırlarından tanıdığımız, okuyup sevdiğimiz Sufi Saja...

Yüzünü hiç görmedim. Karşı karşıya gelmedik ne yazık ki... Ama onu sevdim, dost bildim. Kendisinden çok şey öğrendim. İki kez telefonlaştık. Sesi de yazıları gibi sıcacık, insanın içini ısıtan.
Biliyorum, onu tanıyıp da sevmeyen yok aramızda.

Sevgili Dostlar, Sufi'miz cuma günü ameliyat olacakmış İzmir'de. Kendisine acil şifalar diliyorum. Tez zamanda sağlığına kavuşacağına inanıyorum. Çok özlediğimiz yazılarına bir an önce başlaması dileğiyle tüm dualarımız onun için...

12 yorum:

Ozgur dedi ki...

Çok geçmiş olsun. Umarım güzel haberlerini duyarız...

alizafersapci dedi ki...

Geçmiş olsun, acil şifalar diliyoruz.

FADİŞ dedi ki...

Geçmiş olsun, Allah şifa versin.

içimden geldiği gibi ~~~ dedi ki...

Acil şifa diliyorum.

laleninbahcesi dedi ki...

Dilekcim , çok teşekkürler haber verdiğin için... Acil şifalar, çabucak kalksın ayağa inşalah...

beenmaya dedi ki...

kardeşimin düğünü için izmir'e gittiğimde yüzyüze tanışma şerefine de eriştim can sufimle...evet sağlığıyla ilgili sıkıntıları var son dönemlerde ama hayırlısıyla atlatacak kendisi. dualarımız onunla elbette...

p.s: bu arada bildiğim kadarıyla cuma hastaneye yatıp cts. ameliyat olacak...

özlem dedi ki...

Aaa çok geçmiş olsun umarım çabuk iyileşir Allah şifa versin sevgiler...

Çınar dedi ki...

Çok geçmiş olsun. Umarım Sevgili Sufi'miz sağlığına kavuşur ve bizi o güzel yazılarıyla buluşturur tekrar.

Parpali dedi ki...

Çok geçmiş olsun. Acil şifalar diliyorum.

elifin terazisi dedi ki...

Bilgilendirdiğiniz için sağolun,Allah şifalar versin.

kamikaze dedi ki...

Aysema öğretmenim bilgilendirdiğiniz için sağolun.Allahın izniyle Sufi'miz ameliyatını başarıyla olup,yeniden sağlığına kavuşacak inanıyorum. Allah acil şifa versin.

tutsak dedi ki...

Selamlar sevgili Aysema
Ben Tontininin (Sufi-Saja) kardeşiyim. Ameliyatı iyi geçti sonuç umulandan daha iyi. Diğer arkadaşlara da sizin iletmenizi rica etti
Sevgi ile kalın