7 Nisan 2011 Perşembe

YENİDEN MERHABA

Onlar söz konusu olunca her şeyin sıralamadaki yeri değişiyor, birinci sıraya çocuklar yerleşiyor hemen...

Bir haftalığına gittiğim İstanbul'da iki aya yakın kaldım.Neler mi yaptım? Oooo anlat anlat bitmez. Şimdilik kısa kısa yazayım mı?


Öncelikle şunu söyleyeyim; gelinlik hakkında çok şey öğrendim. Gelinlik mi alacaksınız, bana sorun. İstanbul'da dolaşmadığım gelinlik mağazası kaldı mı bilmiyorum, elimde fotoğraf makinasıyla hem de. Bazen kaçak, bazen izinli çektim de çektim.
Sonunda aradığımızı bulduk. Zor oldu.
Kızım diye söylemiyorum, ne giyse yakıştı, her giydiğine "işte bu" dedim çünkü... Mutluluktan ayaklarım yerden kesildi desem yeter mi? Ayrıntılar sonraya kalsın. Daha zaman var.

Elacığımla maceralarımız anlatmakla bitecek gibi değil, hangi birini anlatsam ki... Ben susayım fotoğraflar konuşsun en iyisi.














Vee onları güvenli ellere bırakarak dün akşam döndüm.

Evimi özlemişim. Eşimi, hafta sonları gelip gitse de özlemişim.Çocukların evinde yeni yetmeler gibi kaçamak görüşmek evde olmanın yerini tutmuyor bilenler bilir değil mi?

Dün akşam otobüsten indim; eşim karşıladı; gözlerinin içi gülüyor, eve geldik. Telaşlı, masayı hazırladı; yardım etmeme bile izin vermiyor. Neler mi var masada? Sıkı durun: yaprak dolması, patlıcan salata, mantar sote, tavuk pirzola yanında biber ve domates kızartması... Tamam dolma,patlıcan ve mantar hazır alınmış; ama diğerleri evde yapılmış... Sonra bana bira, kendisine rakı doldurdu ve mumu yaktı; ışıkları söndürdü. "İyi ki doğdun, iyi ki döndün" şarkısı...

Bir önceki akşam da çocuklar havalara uçurmuştu beni. Şahane akşam yemeğinden sonra, Ela'mın ve benim şaşkın bakışlarımız eşliğinde sevgili damadım ışıkları söndürdü; üzerinde mumlar yanan pastayla büyük kızım, bir demet kırmızı gülle küçük kızım salona girdi... "İyi ki doğdun anne" der demez, Ela ellerini birbirine vurarak "İyi ki doğduuunn annneannneeee" şarkısını söylemeye başladı. Artık ben ben olmaktan çıktım, o anda büyük bir yürek oldum tüm dünyayı içine alabilecek. Silinmeyecek anlar vardır insan yaşamında, işte o anlardan birini yaşattılar bana. Hepinizi çok seviyorum. Evet, iyi ki doğdum, iyi ki var oldunuz...

Yaşadığım şehri, buradaki dostlarımı özlemişim. Baharını yazını, kömür karasını özlemişim. Penceremden içeri sızmış kurumu, bahçemdeki çiçek açmış erik ağaçlarını, sisli puslu havasını; aşağıdaki sahada, nisan ayını şenlendiren geleceğimizin güvencesi Ulusal Egemenlik bayramımızı kutlamaya hazırlanan çocuklarımızın sesini özlemişim.

Bloguma yazmayı, blog yazarlarını okumayı özlemişim.

Herkese merhaba, ben döndüm...

28 yorum:

Evren dedi ki...

çok geldin. sırt çantana sığdırdığın ve getirdiğin mutlulukların kadar çok olsun yeni yaşında mutlulukların. telaşınız pek çokmuş, Allah tamamına erdirsin.

Pilli Petro dedi ki...

hoşgeldin öğretmenim :) ayrıca ben bu Ela fıstığını yerim maşallah yani :))

TOLGA dedi ki...

ahh ah elayı görünce neden erken
dünyaya gelmişim dedim:)
tolga

Esmir dedi ki...

ne güzel aydınlık haberlerinizle geldiniz hoşgeldiniz:)evrene yayıldı o pozitif enerjiniz..hep daim olsun sevdiklerinizle birlikte gülmeleriniz:)
Doğum gününüz kutlu olsun:) nice güzel yaşlar hayırlı yaşamlar dilerim..Allah mutlu etsin evladınızı..şimdiden tebrik ederim...

aysema dedi ki...

Sevgili Evren,
Çok teşekkür ederim. Güzellikler paylaşıldıkça çoğalır. Hep güzelliklerde buluşmamız dileğiyle...

aysema dedi ki...

Sevgili Pilli Petro,
Hoşbuldum, teşekkür ederim. Ela tam fıstık oldu gerçekten. Bir de konuşmalarını duysan, her cümlesi şaşkınlığıma neden oluyor."Şimdiki çocuklar harika."
Sevgilerimle...

aysema dedi ki...

Sevgili Tolga,
Şanslılar mı değiller mi bilemiyorum.
Umarım büyüdüklerinde güzel bir dünyada yaşarlar.
Bu arada hoşgeldiniz.

aysema dedi ki...

Sevgili Esmir,
Güzel dileklerin için çok teşekkür ederim.Mutlu oldum. Aynı dilekler herkese gitsin.
Sevgilerimle...

Zuzuların Annesi dedi ki...

Hoşgeldiniz,bizde sizi çok özledik....Ve hayran kaldım sevdiklerinize,size yapılan süprizlere,eşinizin sevgi dolu o güzel masasına!:)Daim olsunlar hep hayatınızda...Ela için ise maşallahtan başka ne denir ki?:)

elifin terazisi dedi ki...

Günaydın, sabah sabah içimi açtınız. Yeni yaşınızda tüm bu mutluluklarınız katlanarak devam etsin:)

NzN dedi ki...

gelinlik bakmak ne zor ve de ne keyifli bir süreçç :)
şu an itibariyle benim de bakmadığım, bilmediğim gelinlikçi kalmadı İstanbul'da....
en son aldığım yerdeki hatun çok güzel bir laf etti:
her gelinlik, gelinini beklermiş.

en tatlısından, neşe, coşku, sağlık, mutluluk, ışık ve sevgi dolu yeni yaş diliyor ve kocaman sevgilerimi gönderiyorum....

FADİŞ dedi ki...

Hoş geldiniz, iyi ki doğdunuz:)

TOLGA dedi ki...

umarım kendi şanslarını kendileri yaratırlar.sevgiyle.

beenmaya dedi ki...

hay allah daha 2hafta önce kardeşini evlendirmiş ve benzeri bilumum telaşeyi yaşamış biri olarak haberim olsaydı yardımcı olurdum demeden geçemeyeceğim :)))

ve de hoş geldin :))

Mehmet Bilgehan Merki dedi ki...

Tekrar hoşgeldiniz, yazınız mutluluk saçıyor.

zeynep dedi ki...

harikasınız......
gezme gibisi yoktur..
haklı mutluluklar yaratır..
ünlü bir laf var "gezmiyorsan, okumuyorsan yaşıyorum deme" diye..
sevgilerimle..

Handan dedi ki...

İyi ki doğdun :)

Çınar dedi ki...

Ne güzel haberlerle döndün hoşgeldin. Kızına mı gelinlik bakıyorsun tam anlamadım ama mutluluklar dilerim Allah tamamına erdirsin.

Nice güzel sağlıklı mutlu yaşların olsun.

Ela'cık ne kadar da mutlu görünüyor anneannesinin yanında:)

Sevgiler

aysema dedi ki...

Sevgili Zuzuların Annesi,
Çok teşekkür ederim canım, ben de çok özledim.
Güzel dileklerin için çok teşekkür ederim.

aysema dedi ki...

Sevgili elifin terazisi,
Çok çok teşekkür ederim. Sevgilerimle...

aysema dedi ki...

Sevgili NzN,
Blogundaki paylaşımlarından çok yararlandım, hatta kızıma da okuttum. Çok teşekkür ederim. Gelinlik ve düğün hazırlıkları hem çok zevkli hem de zamanı az olan çalışanlar için yorucu. Neyse kızım aradığını buldu ya önemli olan buydu benim için.
Sevgilerimle...

aysema dedi ki...

Sevgili Fadiş,
Çok teşekkür ederim. Sevgilerimle...

aysema dedi ki...

Sevgili Tolga,
En güzeli kendi şanslarını kendilerinin yaratması, ama yaşadıkları ortam da çok önemli değil mi? Güzel günler görürler umarım.

aysema dedi ki...

Sevgili Beenmaya,
Kardeşini tekrar kutluyorum, mutluluk diliyorum.
Keşke keşke... Ama daha çok işimiz olacak, deneyimlerinden yararlanırım. Çok teşekkür ederim. Sevgilerimle...

aysema dedi ki...

Sevgili Merki,
Hoşbuldum, teşekkür ederim.

aysema dedi ki...

Sevgili Zeynep,
Çok teşekkür ederim. Sevgilerimle...

aysema dedi ki...

Sevgili Handan,
Çk teşekkür ederim canım. Sevgiler...

aysema dedi ki...

Sevgili Çınar,
Kızım temmuzda evlenecek, hazırlıklara başladık. Gelinlik ve salon işini hallettik. Çok güzel heyecanlar yaşıyorum bu sıra biliyor musun? Bilirsin tek dileğimiz çocuklarımızın mutlu olması. Tüm çocuklar mutlu olsun, gönlünce yaşasın.
Güzel dileklerine teşekkür ederim. Sevgilerimle...