8 Mayıs 2011 Pazar

ERİYOR ZAMAN

"Ağaçlar bir derin hulyaya varmış,
Saçında yepyeni teller ağarmış,
Baş yorgun, yaslanır yeşil otlara,
Göz dalgın, uzanır ta bulutlara."
(A.K.Tecer)
Eriklerden sonra elma, ayva ve kiraz ağaçları da çiçek açtı.Çiçekler meyvelere dönecek. Doğa canlanıyor. Bahar, ardından yazın müjdesi bunlar. "Güzel günler göreceğiz çocuklar." Analar çocuklarını güzel günlerde büyütecek.

"Köşe başını tutan leylak kokusu
Yakamı bırak da gideyim."
(Oktay Rifat)

"Hey gücüne kurban olduğum
Dağ taş dinlemezim hey aman
Göster o gül yüzünü göster
Önce yeşil yeşil bak tohum
Sonra sarı sarı gülüver."
(M.C.Anday)


"Siz geniş zamanlar umuyordunuz
Çirkindi dar vakitte bir sevgiyi söylemek.
Yılların telaşlarda bu kadar çabuk
Geçeceği aklınıza gelmezdi.
(B.Necatigil)

TÜM ANNELERİN, ANNE ADAYLARININ VE ANNELERİNİZİN
ANNELER GÜNÜ KUTLU OLSUN...
YİTİRDİKLERİMİZ GÖNLÜMÜZÜN EN GÜZEL YERİNDE BİZLERDE YAŞIYOR DEĞİL Mİ?
UNUTMAYIN EN GÜZEL ARMAĞAN SİZSİNİZ.
SEVDİĞİNİZİ SÖYLEYİN YETER...



NOT: SEVGİLİ YAVRULARIM HEPİNİZİ ÇOK SEVİYORUM. ŞU BİR HAFTA ÇABUCAK GEÇSİN VE BİZ KAVUŞALIM...


18 yorum:

alizafersapci dedi ki...

Çok güzel bir paylaşım hazırlamışsınız. Sizin de anneler gününüz kutlu olsun.

laleninbahcesi dedi ki...

Dilekcim nasıl güzel resimler. O sarı çiçeğin adını Kanarya olarak biliyorum.
Anneneler gününü kutluyorum...Ela Yağmur'un annesini de...
Sevgimle

Eylem dedi ki...

Anneler günün kutlu olsun.sevgiler.

kamikaze dedi ki...

Aysema öğretmenim annemle birlikte anneler gününüzü kutluyoruz.Ne kadar güzel bir yazı olmuş.Sevdiklerinizle sağlıklı,mutlu,huzurlu nice harika yıllar geçirmenizi tüm kalbimle diliyorum.sevgi yüreğinizden hiç eksik olmasın.
sevgilerimle.

Esmir dedi ki...

Dilek Öğretmenim,

O rengarenk ağaçların gölgesine yaslandım ve her bir çiçeği seyretmeye doyamadım!..

annelerin biricik güzel çiçekleri!..

Ben de sizin ve tüm annelerimizin "Anneler Gününü" kutlar...Anne yüreğinizden dökülen o güzel dileklerinizin gerçekleşmesini temenni ederim...size de sevdiklerinizle birlikte sağlık ve huzur dolu nice güzel günler dilerim...İyi pazarlar...

banu(çifte kavrulmuş hayat) dedi ki...

Günümüz kutlu/mutlu olsun:)

Ozgur dedi ki...

anneler günü kutlu olsun annem... yitirdiklerimizi yitirmedik, bizimleler hep...

FADİŞ dedi ki...

anneler gününüz kutlu olsun, güzel günler görelim hep birlikte:)

Nehir İda dedi ki...

Anneler gününüz kutlu olsun güzel anne

aysema dedi ki...

Sevgili alizafersapçı,
Çok teşekkür ederim, tüm annelerin mutlu olması dileğiyle...

aysema dedi ki...

Sevgili Lale,
Teşekkür ederim canım. Ela Yağmur'un ve çocuklarımın gelmesine beş gün kaldı, heyecan dorukta. Benim Anneler Günüm 14 Haziran'da aslında.
Senin de günün kutlu olsun, yavruların hep mutlu...

aysema dedi ki...

Sevgili Eylem,
Tüm annelerin, anne olacakların bu güzel günü kutlu olsun. Teşekkürler canım.

aysema dedi ki...

Sevgili Kamikaze,
Anneler Günü'mü telefondaki sesinle güzelleştirdin, mutlu ettin beni. Çok çok teşekkür ederim. Annenin ve tüm anne adaylarının günü kutlu olsun. Güzel şeyleri paylaşmamız dileğiyle...

aysema dedi ki...

Sevgili Esmir,
Fotğrafları evimizin yakınından çektim, beğenmene sevindim. Sevgi dolu yüreğine, güzel dileklerine teşekkür ederim.Mutlu günlerimiz çok olsun hepimizin. Sevgilerimle...

aysema dedi ki...

Sevgili Banu,
Hepimizin, herkesin...
Teşekkür ederim.

aysema dedi ki...

Özgür'üm, kızım iyi ki varsınız. Mutluluk kaynağımsınız benim biliyorsunuz. Sabrım tükeniyor, sağlıkla gelin, özlemle bekliyorum hepinizi. Sizleri seviyorum.

aysema dedi ki...

Sevgili Fadiş,
Güzel günler görelim hep birlikte. Evet, evet, bin kez evet bu dileğe.
Sevgilerimle...

aysema dedi ki...

Sevgili Nehir İda,
Senin de kutlu ve çok mutlu olsun tüm günlerin. Sevgilerimle...