10 Mayıs 2011 Salı

"İNTERNETİME DOKUNMA" DİYENLER PARMAK KALDIRSIN



*"Bizden korkanlardan gördüğümüz saygı, saygı değildir. Onların saygısı bana değil, krallığadır."

*Hükümdarların kavuştukları en büyük nimet,
Halkın, hem(onların) derdini çekmesi hem de üstelik
Onları (krallarını) övmek zorunda olmasıdır."

"Kralın iyisi kötüsü, sevileni sevilmeyeni hep aynı saygıyı görür. Bir kralsam, halkın bana çatmaması beni sevmesine alamet sayılmaz, çünkü çatmak istese çatamazdı. Ardımdan gelenler dostum oldukları için gelmiyorlar, halleşip dertleşemeyen insanlar arasında dostluk olamaz."

İyi ki bugün krallar, padişahlar yok. Hala Ata'mızın sağladığı demokrasinin nimetlerinden yararlanıyoruz. Ancak kral olmak isteyenler var. Bunun için her yolu deneyenler var. Özgürlüklerimizi, şimdilik , kısıtlamaya çalışanlar var. 22 Ağustos'ta İnternete uygulanacak sansürü planlayanlar var. Susacak mıyız? 15 Mayıs'ta korkmayanlar saat 14.oo'teTaksim'de toplanacakmış. Bence olanağı olanlar mutlaka katılmalı o yürüyüşe...
Amaçları hepimizi korkutup sindirmek, daha sonrasında tüm özgürlüklerimizi elimizden almak...

Korkacak mıyız? Korkup susacak mıyız? Ölmeden ölecek miyiz?

"Delilik değil midir, sorarım, ölüm korkusundan ölmek?"

"İnternetime dokunma!", diyenler parmak kaldırsın?


*Alıntılar Denemeler (Montaıgne)'den.


10 yorum:

beenmaya dedi ki...

bugünkü haberi duymuşsundur sevgili aysemam...

http://www.dunyabulteni.net/?aType=haber&ArticleID=159122

ve tabiki de parmaklarımız havada!

♥GÖNÜL ÇELEN♥ dedi ki...

İNTERNETİME DOKUNMA:(

kamikaze dedi ki...

İNTERNETİME DOKUNMA!

zihni dedi ki...

adını koymuyorlar ama, şeriat adım adım geliyor. "şeriat devrimle değil evrimle gelir" diyorlardı.
talibanlar da aynı süreç ile musallat olmuştu afganistana. beceriksiz ve başka hainden devir alınan fırsatlarla, işte böyle sinsilikleri kolay yürütüyorlar. bütün mesele bundan ibaret!

Imge dedi ki...

Elbette parmak kaldırıyorum. 15 Mayıs'ta saat 14:00'te yurdun çeşitli yerlerinde Internetime Dokunma hareketi için toplanılacak. İstanbul'dakiler Galatasaray'da toplanıyor, diğerleri için ve bu konuda yapılan tüm aktiviteleri takip etmek için burayı takip edebilirsiniz: http://twitter.com/#!/netimedokunma

laleninbahcesi dedi ki...

demokrasi diye diye şu geldiğimiz noktaya bakmıyorum ben artık gittiğimiz yere bakıyorum...

sünter dedi ki...

Benim düsündüklerimi Zihni bey cok güzel ifade etmis.Kesinlikle katiliyorum.

Esmir dedi ki...

İNTERNETİME DOKUNMA!
elbette.. parmaklarım-(ız) havada!
ta ki başından beri karşısında olduğum-(uz) ve yaşam haklarımızın elimizden alındığı adına ne denildiğini artık hepimizin bildiği bu hareketin karşısındayım-(z)!

sindirme hareketine, sinmediğimizi gösterme zamanıdır artık!.

mehtap dedi ki...

''kraldan çok kralcılar ''var ya .İşte beni onlar daha çok korkutuyor.Parmaklarımız havada.

JİVAGO dedi ki...

Ben de parmak kaldırıyorum.