2 Haziran 2011 Perşembe

NİKAH DA TAMAM


Küçük kuzum resmen evli şu anda. Benim için inanılmaz bir duygu bu... O, hep küçük kızımdı benim, miniğimdi... Ne zaman büyüdü anlayamadım. Hala o birbirinden ünlü doğum günlerini kutluyoruz gibi hissediyorum. Oyun gibi bir şey...Nikahı formaliteler için yaptık ama gerçekten çok güzel oldu. Arkadaşları sürpriz yapıp gelmişler,neredeyse salonun yarısını doldurduk. Ela'nın da katkısıyla nikah memuru dahil kahkahalar içinde sevimli mi sevimli bir nikah merasimi oldu. Gülen yüzleri, sevgiyle bakan gözleri görmek öyle güzel ki dostlar paylaşmadan duramayacağım. Benim duygularım aslında karmakarışık biliyor musunuz? Saniyeler içinde değişiyor. Gülerken gözlerim doluveriyor birden...Güzel yorumlarınızı okudum, mutluluğuma mutluluk kattınız, çok teşekkür ederim. Hepiniz, hepiniz çok mutlu olun, güzel günler görelim, güzellikleri paylaşalım hep.

Ülkemiz 13 Haziran'da sevgiye, dostluğa, barışa, insanca yaşama, huzura "merhaba" desin. Seçim sürecinde yaşadığımız çirkinlikleri bu ulus hiç hak etmiyor. O kirli ellerin utanmasını, aynada kendi yüzlerine, gözlerinin taa içine bir kez olsun bakmalarını çok istiyorum. Kendileri de korkacaktır eminim gördüklerinden.

İnsanlık yaşasın, iyiler kazansın, rahat bir nefes alalım artık.Mutlulukları paylaşarak çoğaltmak dileğiyle sevgilerimi gönderiyorum herkese...

19 yorum:

Gülen Tezer Üstün dedi ki...

Mutluluklar, mutluluklar, mutluluklar. Sonsuz mutluluklar.
Kızınıza bayıldım. Damat oğlumuza çok puan verdim :) Ela'ya zaten hayran ben :)
Kısa yazmak zorundayım :( Zamanım kısıtlı.
Çok öptüm!

Ecehan dedi ki...

Allah, yeni çiftlerimizin yüzlerinden tebessümü, gönüllerinden huzuru eksik etmesin. Aynı yastığa baş koymanın keyfini bir ömür sürsünler inşallah.
Lakin senin duygularını tahmin edebiliyorum, hakikaten duyguların doruğa çıktığı, kâh ağlattığı, kâh güldürdüğü bir zaman dilimi yaşıyor olmalısın. Yine de ne mutlu sana ki bu mutluluğa şahit edebilen annelerden oldun adaşım, darısı hepimizin herkesin başına.

Parpali dedi ki...

Ne güzel gülen yüzler görmek. Ve ne güzel sevinçli haberler almak. Mutluluklar diliyorum.

içimden geldiği gibi ~~~ dedi ki...

Ömür boyu mutlu olsunlar.Allah sizede hep böyle güzel günlerini göstersin.

laleninbahcesi dedi ki...

Dilekcim mutluluklar diliyorum... genişleyen ailenle birlikte keyifli sağlıklı bire yaşam diliyorum, hepinize...

özlem dedi ki...

Mutluluk hiç eksilmesin hayatlarından, kocaman sevgilerimi yolluyorum, tebrikler:))

Nehir İda dedi ki...

Mutluluğu daim olsun güzel yüzleri hep gülsün.
ela çok güzel kızınız çok güzel ee siz zaten güzelsiniz.

Pilli Petro dedi ki...

ömür boyu buradaki gibi hep gülsünler allah mesut etsin :)

Sazan dedi ki...

Bir ömür sağlıklı, huzurlu olsunlar...

Nikahımız bu cumartesi öğretmenim :)

Selamlarımı iletin, öperim...

mehtap dedi ki...

Bir ömür boyu mutlu olsunlar inşallah.

kamikaze dedi ki...

Allah ömür boyu mutlu etsin.41 kere maşallah çok güzel çıkmış kızınız ve oğlunuz.Allah her zaman mutluluklarını göstersin.

Regaib kandiliniz mübarek olsun.Tüm temennilerinize aminn diyorum.
sevgilerimle Aysema öğretmenim.

Ayşe dedi ki...

Allah mesut etsin... cok sevgiler.

Bahar dedi ki...

Mutluluklar dilerim. Allah bir yastıkta kocatsın. Ülkemiz için temennilerinize de yürekten katılıyorum.

Efsa dedi ki...

:) Allah Daha nica mutlu günlerini görmeyi nasip etsin..

beenmaya dedi ki...

o gülen, güzel yüzleri gibi olsun dilerim hayatları...tebrikler...

oyumben dedi ki...

Ömür boyu mutluluklar diliyorum.

nazpek dedi ki...

Ömür boyu mutlu olsunlar aydınlık yarınlara elele yürüsünler

Mehmet Bilgehan Merki dedi ki...

Yazdığınız mesajı, kendi blogumda cevaplama sorunu yaşadığımdan orada yanıt veremiyorum. blogger ilginç bir şekilde şifremi onaylamıyor. İlginize çok teşekkürler. Bende sağlık sorunları yaşarken güzel mutluluğunuzu kaçırmışım. Teşekkür ve sonsuz mutluluk dileklerimi iletiyorum. Saygılar, sevgiler.

elifin terazisi dedi ki...

Yürekten mutluluklar dilerim. Sufi'den haber alıyor musunuz? Görüşüyorsanız selamlarımı sevgilerimi iletin lütfen.
Sevgiler:)