6 Haziran 2011 Pazartesi

YENİDEN KENDİME DÖNDÜM

Dönüp geldim ki bahçemiz şenlenmiş. Erikler bakın nasıl da büyümüş...

Güller açmış, çiçeklerle el ele tutuşmuş, incir ağacının dalıyla kucaklaşmış.

"Döngel" çiçeğe durmuş, yarın öbür gün meyveler verecek. Bunu Sevgili Sufi'miz için çektim, "Gel artık Sufi'm, dön gel artık, yazılarını özledik..."





İnsanın evi gibisi yok, hele de dönüp geldiğinizde tertemiz bulmuşsanız...

Bu kez öyle oldu, nasıl temizlemişsem hiç kirlenmemiş güzel evim.Badana parlatmış her bir yeri. Gözünü sevdiğimin yaz'ınının da katkısı var bunda, kaloriferlerin isinden pisinden arındık şimdilik. Yaşasın yaz geldi!





Çocuklar kırılmasın, ama insan en çok kendi evinde yaşadığını hissediyor; kendini buluyor, kendine kalıyor, kendi kendisi oluyor.

Çocuklar, özellikle de Ela söz konusu olunca dinlenmeyi unutuyorum, yorgunluğumu hissetmiyorum. Onlarla olmak her zaman mutlu ediyor beni.

Ancak evimde olmayı da özlüyorum dostlar ne yapabilirim? Fotoğrafları biraz önce sizler için çektim. Kendi bahçemizden. Yaşamlarımız çiçekler kadar güzel olsun, misler gibi sevgi koksun...

32 yorum:

Nehir İda dedi ki...

Tam size layık bir karşılama olmuş:)

beenmaya dedi ki...

boş yere dememişler insanın evi gibisi yoktur diye :)) ve nasıl hoş geldiysen geldiğin yerleri hoşa çevirdiysen baksana evrene :)))

E S M İ R dedi ki...

Mutlu, mesut ve kız vermenin belki biraz hüznü ama gururu içinde...yoğun olduğunuz duygularınıza; açan güller, meyve veren ağaçlarınız adeta size "hoşgeldiniz!" dercesine güzel bir karşılık vermişler!..Önemli bir sorumluluğu yerine getirmenin rahatlığı içinde, huzur dolu günleriniz olsun :)en güzeli ve en rahatı yine insanın kendi mekanı:)

Güzel dileklerinize yürekten katılıyorum inşallah seçim-den sonrası çok daha umut dolu oluruz her birimiz...Sevgi ve esenlikler dilerim...

Pilli Petro dedi ki...

gerçekten insanın evi gibisi yok, o erikleri dalından yemek isterdim bak şimdi bu olmadı :))

deniz dedi ki...

biz özledik bile şimdiden:)

kamikaze dedi ki...

hoşgeldiniz ne kadar güzeel bahçeniz var Aysema öğretmenim:) bakmaya doyamadım.yazınız çook güzel geçsin.
Sufi'miz inşallah sağlığına kavuşur,yazılarını bizimle paylaşmaya devam eder.

zeynep dedi ki...

o erikler nerede? gelip toplamak istiyorum..
"başka yerde yoktur yerim, evim evim güzel evim" derim hep ben..

allah mesut etsin, kızınız evleniyor.
hoş duygular bunlar...
sevgiyle..

♥GÖNÜL ÇELEN♥ dedi ki...

Fotolar çok güzel...Çocuklar kırılmaz sanırım.Çünkü onlarda en çok kendi evlerinde rahat ediyorlardır.Evine hoş geldin.Gözlerim eriklerde kaldı.
Sevgiler:)

Handan dedi ki...

Hoşgeldin evine :)

Çınar dedi ki...

Ben de istiyorum o eriklerdenn. Sağlık ve huzurla otur güzel evinde, bahçende.

Sevgiler

Parpali dedi ki...

İçim çiçeklendi sayenizde :) Hoşgeldiniz öğretmenim.

Ayşe dedi ki...

Ogretmenim! hayirli olsun oncelikle tekrardan...

O erikler can erigi mi, yoksa daha buyuyup mor erik mi olacak? Yesil erikse benim icin de yeseniz olur degil mi?

sevgiler.

aysema dedi ki...

Sevgili Nehir,
Çok teşekkür ederim canım.

aysema dedi ki...

Sevgili Beenmaya,
Öyle, gerçekten evini özlüyor insan; ama bir yarım hala İstanbul'da. Ay sonuna kalmadan yine gideceğim.
Yaz güzel,aslında tüm mevsimler güzel. Doğa cömert, yeter ki dengesini bozmayalım...

aysema dedi ki...

Sevgili Esmir,
Gerçekten çok güzel duygular yaşattılar bana, onları mutlu görmek huzurlu kılıyor beni.
Ülkemiz, ulusumuz da huzuru bulur inşallah...

aysema dedi ki...

Sevgili Pilli Petro,
Gel, gel... İstediğinden çok erik var buralarda, yalnız çok ekşi...

aysema dedi ki...

Sevgili Deniz,
Ben de ben de...

aysema dedi ki...

Sevgili Kamikaze,
Bahçeyle pek ilgilenemiyoruz, ama doğa çok cömert davranıyor hepimize...
Sufi'yle dün konuştum, iyiymiş, tedavisi devam ediyormuş, yakında döner aramıza inşallah...

aysema dedi ki...

Sevgili Zeynep,
Erik ağacı çok, hem bizim bahçede hem de çevre bahçelerde. Yalnız çoğu sarı ve kırmızı eriğe dönüşüyor zaman içinde. Ben yeşil olanı daha çok seviyorum.
Temmuzda da düğünümüz var, güzel mutluluk verici duygular yaşatıyor bize. Teşekkür ederim canım.

aysema dedi ki...

Sevgili Gönül Çelen,
Darılmazlar değil mi? Özlem bitmiyor, gözün karnı yok,doymuyor; ama insan evini de özlüyor.
Erikler ekşi ekşi...
Sevgilerimle.

aysema dedi ki...

Sevgili Handan,
Hoşbuldum, teşekkürler canım.

aysema dedi ki...

Sevgili Çınar,
Ankara yakın, atla gel, birlikte yiyelim.
Huzur, en önemlisi bu değil mi? Hepimiz huzurla yaşayalım güzel ülkemizde...

aysema dedi ki...

Sevgili Parpali,
Teşekkür ederim, o senin içinin güzelliğinden canım benim.

aysema dedi ki...

Sevgili Ayşe,
Çok çok teşekkür ederim, güzel dileklerine. Daha öncekine yanıt veremedim zamansızlıktan kusura bakma.
Eriklerin bazısı sarı, bazısı da kırmızı erik olarak olgunlaşıyor. Biz olgun zamanını pek göremiyoruz yazlıkta olduğumuz için. Bu hali çok ekşi, fazla yenmiyor.
Biliyor musun, ben Amerika'ya kaçak erik getirmiştim çocuklara. Gümrükten geçerken çok korkmuştum. O, eriklerin kapış kapış yenilişi hiç aklımdan çıkmadı. Şimdilerde yine yasak mı bilmiyorum. Gelme zamanın yakın mı, değilse Ağustos'ta Özge'yle gönderelim mi ne dersin? Sevgilerimle...

Marina Fligueira dedi ki...

¿HOLA DILEK? Gracias por haber dejado tu huella en mi blog.

El tuyo es muy bello, tienes fotografías preciosas. Tengo pena de no entender tu idioma. Ojalá tú entiendas el mío.
Un saludo muy cordial. Se feliz.

aysema dedi ki...

Merhaba Marina,
Teşekkür ederim.

özlem dedi ki...

Mükemmeller:)
Hoş geldiniz evinize:))

aysema dedi ki...

Özlemciğim çok teşekkür ederim, beğendiğine sevindim. Sevgiler...

Ayşe dedi ki...

canim ogretmenim, simdi bulabiliyoruz erik. tulumba.com var, Ozge'nin de haberi olsun. Orada mayis gibi basliyor, azicik pahali, ama hevesimizi gideriyor. Taze meyva sokmak hala yasak, tarim zararlisi gelmesinden korkuyorlar.

Gelisimiz de yakin zaten, temmuz basi geliyoruz insallah. Umarim gorusebiliriz. sevgiler...

aysema dedi ki...

Sevgili Ayşe,
Temmuzda geleceğine sevindim. O zaman 8 Temmuz'da düğünümüze de -belki- gelebilirsin, çok seviniriz, inan... Seni çok sevdik söylemiş miydim?

Ayşe dedi ki...

ben de sizleri cok sevdim, uc kusak hanimlar, birbirinizden muhabbetlisiniz... gelebilirsem katilmaya calisirim. olmadi ayrica gorusuruz... sevgiler...

aysema dedi ki...

O zaman görüşmek üzere Sevgili Ayşe...