2 Ağustos 2011 Salı

BALIKESİR BANDIRMA BOŞVER GİTSİN ALDIRMA



Şu boşver diyene de bak! Sanki her şeyden, herkesten ben sorumluymuşum gibi yaşıyorum. Koştur koştur; dur durak yok. Zaman almış başını gidiyor, yetişmem olanaksız...
Tam bir ay olmuş yazamayalı...
Öyle çok şey birikmiş ki hangisinden başlasam derken bilgisayarımı açınca gezi fotoğraflarını yükleyip yayınlayamadan öylece taslakta bıraktığımı gördüm ve inanın çok sevindim. Hani şu bizim artık gelenekselleşen Samsun Eğitim Enstitüsünden sınıf arkadaşlarımızla buluşmamızın fotoğrafları...

Bu yıl Bandırma- Erdek'te buluştuk. Marmara Adaları, Avşa, Ocaklı derken yine çok güzel bir gezi oldu. Çoğu zamanımız denizde, denizde derken, denizin üstünde geçti. İDO'yla ilgili eleştirilerimi yazacaktım, zamansızlıktan yazamadım. Gelecek yıl Edirne'de buluşacağız, şimdilik bu kadar...

Kızımın iki ayrı kentte yapılan düğününden notlar, yazlıkta Ela'yla maceralarımız, babam, çocuklar, gelen-giden ve daha neler neler var yazacak, ama yol yorgunuyum, ilk fırsatta yazarım. Özlemişim buraları, bloglarda hızlı bir tur attım, biraz daha okuyacağım.

Yazlıktan İstanbul'a döndük kısa süreliğine, küçük kızımı uğurlamaya geldik dostlar, taaa Okyanus ötesine gidecek... Hüzünlüyüm biraz, ama onlar mutlu olsun ben katlanırım özlemelere diyorum kendi kendime, zor olsa da ikna etme çabalarım işe yarıyor bazen. Annelik işte, içim dopdolu! sonra uzun uzun anlatırım nasılsa, bugünlük bu kadar olsun. Aşağıdaki fotoğrafları, daha önce de dediğim gibi, bir ay önce yüklemişim, ancak bugün yayınlayabiliyorum.
















Sevgiyle kalın...

11 yorum:

Pilli Petro dedi ki...

harikasınız bayıldım :))

Arzu Sarıyer dedi ki...

Sevgili Aysema hoşgeldiniz,herşey çok güzel...Dilerim hep güzelliklerle olursunuz...Selam ve sevgiler...

beenmaya dedi ki...

biz mayısta yolladık kardeşi biliyorsunuz. hatta 10gün sonra gelecek bile izne :)) kolay olmuyor ama işte yeter ki onlar mutlu olsun diye diye alışıyorsunuz...

Çınar dedi ki...

Altın kızlar toplanmış gezmiş tozmuş fal bile bakmışlar ne güzel. Sefanız olsun :)

Kızına sonsuz mutluluklar canım. Dediğin gibi, yeter ki onlar mutlu olsun her şeye katlanılır.

Elif'in Terazisi dedi ki...

Kaçan balık büyük olur, kaçamayan ızgara
Şarkının kalanını söyleyesim geldi, kızınıza mutluluklar dilerim:)

oyumben dedi ki...

Harika bir aktivite. Coşku verir bünyeye.

banu(çifte kavrulmuş hayat) dedi ki...

Umarım iyisinizdir,merak ediyorum sizi...Sevgilerimle.

mutluanne dedi ki...

ayy eşimin askerlık zamanları geldı aklıma hatta ıkımızın askerlık zamanları desem daha dogru olur :)
hersey gonlunuzce olsun

Çınar dedi ki...

Canımm nerelerdesinn

zihni dedi ki...

iyi misiniz sevgili Hocam?

GüZeLCe dedi ki...

Sağlıkla gitsn gelsn kızınız..
resmlerinz çok hoş gerçkten cıvıl cıvıl bir ortam :)