14 Ekim 2011 Cuma

SELAMSIZ SABAHSIZ




Selamsız sabahsız gidiverdim değil mi? Oysa ilk fırsatta dönmekti amacım, olmadı, dönemedim bir türlü...

Babam ameliyat oldu, uzunca bir süredir Alanya'dayım. Sanırım bayram sonrası döneceğiz. Şimdi iyi çok şükür, fizik tedaviye başlayacağız bu hafta...
Bunun dışında yoğun mu yoğun bir yaz geçirdim:

Üç Alanya, iki İstanbul, iki Dikili, bir Uşak, bir İzmir, bir Antalya, bir Bandırma, Kemer, Çamyuva, Çeşme, Kınalıada, Şile, Ağva, Erdek... sayarken yorulduğum bir dolu yolculuk; tren dışındaki tüm ulaşım araçlarıyla hem de...

Hepinizi çok özledim, arayıp soranlara çok çok teşekkür ederim; internet sorunum çözüldü gibi, artık daha sık yazacağım. Şimdilik bu kadar, hafta sonunuz güzel geçsin sevgili dostlarım ..

12 yorum:

Elif'in Terazisi dedi ki...

İnanın aklımdasınız ama yorumla sormaktan korktum. Birkaç arkadaştan da sizin gibi geç geldi sesler, hepsi de sıkıntılı günler yaşamışlar. Sağlıcakla kalın:)

Pilli Petro dedi ki...

geçmiş olsun, sevgiler:)

Çınar dedi ki...

Hoşgeldin canım, geçmiş olsun

Sevgiler

beenmaya dedi ki...

öncelikle çok geçmiş olsun ve acil şifalar dilerim.

sonrasında da özledim!

laleninbahcesi dedi ki...

Seninde canım...Babana çok geçmiş olsun.

Evren dedi ki...

geçenlerde çınlattık biz de kulaklarını, nerelerde acaba diye...
sağlık olsun, geçmiş olsun...

FADİŞ dedi ki...

Yokluğunuzu fazlasıyla hissettik bu da bir dönemdir geri döner diyordum bu postunuzu gördüm. Geçmiş olsun, acil şifa dilerim. Hoş geldiniz.

nrhnmrl dedi ki...

Çok çok geçmiş olsun acil şifalar diliyorum sevgiler

Sabahattin Gencal dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Parpali dedi ki...

Geçmiş olsun. Merakla, hevesle bekliyoruz öğretmenim. Özledik.

kamikaze dedi ki...

geçmiş olsun Aysema öğretmenim.Babanıza acil şifalar diliyorum.hoşgeldiniz.

a_y_s_e dedi ki...

Haberlerinizi azicik da olsa aldim ozguranneden, ama ameliyati kacirmisim heralde. cok cok gecmis olsun babaniza... ozletmeyin daha fazla...