15 Kasım 2011 Salı

FİLİN BANYOSU


Güzel şeyler de oluyor...
Bakın:

BURADA

BURADA...

6 yorum:

beenmaya dedi ki...

güzel şeyler daha çok olmalı daha çok...

aysema dedi ki...

Bence de Sevgili Beenmaya'm bence de...

Elif'in Terazisi dedi ki...

Ne kadar hasretiz güzelliklere...Baktım mutlu oldum.

♥GÖNÜL ÇELEN♥ dedi ki...

Başlığı görünce Allah Allah dedim.İki blogada baktım.Hatta Facebook a bile.Çok heyecanlılar.Bende o heyecanın içinde sürüklendim.Çok hoşuma gitti.Bir kere kapak o kadar şirin ki!içine dalası geliyor insanın.Hayırlısı olsun.Paylaşım için teşekkürler.
Sevgiler:)

aysema dedi ki...

Ben teşekkür ederim canım. Büyük emek harcadılar yakın tanığıyım. Yolları açık olsun, emekleri değerini bulsun.
Sevgilerimle...

aysema dedi ki...

Sevgili Elif'in Terazisi,
Yorumun spam olarak algılanmış nedense, şimdi gördüm, yayınladım.
Tek derdimiz güzel bir dünyada yaşamak değil mi aslında...
Güzellikleri paylaşmaya ihtiyacımız var...
Sevgilerimle.