31 Aralık 2011 Cumartesi

İYİ Kİ DOĞDUN ELA YAĞMUR


2011 yılına veda etme zamanımız geldi...

Gitmeden önce
ona çok teşekkür etmek istiyorum. Bu yıl mutluluktan uçtuğum, ayaklarımın yerden kesildiği nice güzellikleri yaşattı bana.

En önemlisi küçük kızımın yeni yaşamına sevdiğiyle birlikte yürümeye başladığı bir yıl olması...

(DEVAMI BURADA)

Kuzumuz üç yaşını bitiriyor. İyi ki doğdun Ela Yağmur...

Biz Yeni Yılı yani Ela'yı kucaklamaya gidiyoruz İstanbul'a. Sadece Ela'yı değil uzaktaki yakındaki tüm sevdiklerimizi yüreğimizle kucaklayacağız. Küçük kızımız ve damadımızı da içimizde götürüyoruz; çoook uzaklarda da olsalar yüreğimizin en güzel yerindeler, bizimleler, bizdeler...
Blog Dostlarım sizleri de unutmadım, kucaklıyorum hepinizi.
Siz de sevdiklerinizi kucaklayın...

2012 Herkesin sevgiyle kucaklaştığı bir yıl olsun...

9 yorum:

KAMİKAZE dedi ki...

iyi ki doğdunnn Ela Yağmur:) sevdiklerinle sağlıklı,huzurlu,mutlu nice en güzel yıllar seninle olsun:)Aysema öğretmenim yeni yılda sağlık,huzur,mutluluk seninle ve tüm sevdiklerinle olsun.

Parpali dedi ki...

İyi ki doğmuş Ela. Mutlu yılları olsun sizinle birlikte.

buraneros dedi ki...

Biz de sizi kucaklıyoruz. Mutlu yıllar.

nazpek dedi ki...

Mutlu sağlıklı yıllarınız olsun

Hayat İzlerim dedi ki...

Adı ne kadar güzel, kendi de öyle ,hep mutlu olsun, doğum günü kutlu olsun Ela Yağmur'un :)
Sevgilerimle...

TOLGA dedi ki...

ela'nın doğum günü kutlu olsun:)

mutlu yıllar

Elif'in Terazisi dedi ki...

Benim Ece kızım da aynı gün doğdu, ikisine de nice mutlu,sağlıklı, başarılı yıllar diliyorum:)

banu ( çifte kavrulmuş hayat) dedi ki...

Kuzum gözümüzün önünde büyüdü,maşallah!;)
Zaman nasıl da hızla geçiyor.

Nice yaşları olsun güzeller,güzelinin,nice sağlıklı,mutlu;)

İÇİMDEN GELDİGİ GİBİ~~~ dedi ki...

Çok tatlı maşallah,Allah nice güzel günlerini göstersin.