21 Aralık 2011 Çarşamba

"KİMİM BEN" MİMİ


Sevgili "Yüreğimdeki Yağmurlar" beni mimlemiş; "Kendinle ilgili yedi özelliğini yaz." demiş. Geciktirdim biraz, kusura bakmasın. Buyurun efendim, yedi maddeyle ben:

1) Ben acil durumlar insanıyım. Olay anında oldukça sakinim, paniklemeden sorunu çözümlemeye odaklanıyorum. Sorun bittikten sonra elim ayağım titriyor,ama önemli değil, sorun çözülmüş oluyor. Bu huyumu seviyorum.

2)Vericiyim, sevdiğim insanlar için elimden gelenleri sonuna kadar yapmaktan büyük bir huzur duyuyorum.(Maddi-manevi).

3)Araştırmayı, sorgulamayı, kendimi başkalarının yerine koymayı seviyorum. Her zaman başaramasam da deniyorum en azından...

4)Beni yeterince tanımayanlar "soğuk" olduğumu düşünüyor. Haklılar da, rol yapmayı bilmiyorum. Hemen arkadaş olamıyorum. Dost konusunda seçiciyim, dostluklarım uzun sürelidir bu nedenle. Sevince tam severim. Bencillik, saygısızlık, duyarsızlık, çıkar amaçlı ilişkileri sevmiyorum. Dürüstlük ön koşul benim için...

5)Yolcu ettiklerim yerine varıncaya değin fena halde tedirgin oluyorum, huzurum kaçıyor. Her telefonda panikliyorum.

6)Ülke sorunlarını kendime dert ediyorum, haberleri izlemeden duramıyorum.

7)Son yıllarda çok istediğim halde telefon etmeyi hep ihmal ediyorum, erteliyorum, unutuyorum. Neden böyle oldum onu da bilmiyorum. Oysa eskiden dostlarımı hep ben arardım. Acil durumlar dışında kimseyi aramıyorum. Bu konuda çok da sitem alıyorum. Bir çeşit hastalıklı durum hali. Kızıyorum kendime, doktoru var mı bu durumun?

Ohh yazdım işte...
Bu yazıyı okuyan sen, eğer yazmadıysan mimliyorum seni, başlayınca bitiyor çok zor değil. Hadi biraz da kendini düşün ve yaz olur mu?

4 yorum:

yüreğimdeki yağmurlar dedi ki...

Teşekkür ederim Sevgili Aysema yazdıklarından sanki tipik balık burcu yada su gurubu gibi duruyorsun..bu Mim sayesinde seni biraz daha tanımış oldum hasas duyarlı bir yapın var hiç bozulmaman dileği ile dostlukla

aysema dedi ki...

Sevgili Yüreğimdeki Yağmurlar,
Teşekkür ederim. Burçlardan hiç anlamıyorum. Doğum tarihime göre söyleyecek olursam (6 Nisan)sanırım koç burcuyum.
Sevgilerimle...

Çınar dedi ki...

Seni senin ağzından tanıdığıma çok sevindim ve kendimi buldum sende :)

Sevgiler

aysema dedi ki...

Sevgili Çınar,
Çok sevindim. Ortak yanlarımızın farkındaydım ben de.
Sevgilerimle...