16 Aralık 2011 Cuma

TÜRK SİYASİ TARİHİNİN EN GÜZEL BÜTÇE KONUŞMASI-ŞAFAK PAVEY-LÜTFEN İZLEYİN.

14 yorum:

zihni dedi ki...

chp'ye genel başkan adayım. bir ay önceden çevremde ilan etmiştim:)

laf aramızda sn. hocam, Ertuğrul Kürkçü de fenaa değildi hani:))

aysema dedi ki...

Sevgili Zihni,
Ben Şafak Pavey'den yana oy kullanırdım... Ertuğrul Kürkçü kendi partisine başkan olabilir, buna bir itirazım olmaz...

Gülen Tezer Üstün dedi ki...

İşte Türkiye ama bunu gören sadece bizler olunca çark dönmeye devam ediyor. Yakında ticarethane gözüyle bakılan hastaneler tam olarak özelleştirilecek, eczaneler kapatılacak. Bir vatandaşın en insani gereksinimi olan eğitim ve sağlığın da paralı olduğu bir ülkede yaşıyor olacağız. Emekli maaşına şükreden şükretmeyenleri nankörlükle suçlayan insanlar nasıl bu hale geldi, getirildi?
Doğru olan hiçbir şey yok mu ülkemde?
Bu genç kadın ülkece yaşadığımız ağır depresyonu bile sakin ses tonu ve mimikleriyle çok güzel anlatmış; hayret sataşan da olmamış.
Seviyorum Şafak Pavey'i ve ülkemi..

aysema dedi ki...

Sevgili Gülen,
İlaçlar yakında BİM marketlerde satılacakmış. Yeni sahibi yanılmıyorsam Başbakanın oğluymuş.
İlaçlara yapılan zamlar, hayati ilaçların bulunmaması belki akılları başa getirir.
Bugün kuaförüm söyledi. Haftada iki gün polisler baskın yapıyormuş kuaförlere, sigara içenler var mı diye... Hapisanelerde yer olsa hepimizi içeri atacaklar diyordu kuaförüm. Durum bu kadar vahim.
Yaşadığımız sorunların çözümü türban türban demekle olmuyormuş. Kaç yılı türban tartışmalarıyla heba ettiler.
Şafak Pavey'i, yurdumu ben de çok seviyorum. Seni de...

zihni dedi ki...

eksik yazmışım, dolayısıyla eksik anlaşılmış sanırım.
"chp'ye genel başkan adayım" diye kastettiğim Şafak Pavel idi. ek olarak E.Kürkçü'ye dikkat çekmiştim.

Şafak Pavel'in enerjisi uygn mu bilmiyorum ama, genel vizyon bakımından tam isabet gibi geliyor bana.

Elif'in Terazisi dedi ki...

Onlarca kayıp yılı 10 dakikada ne güzel anlatmış. Siyaseti laf geveleme , parmak kaldırma sananlara ders olsun.
Bir gün gerçekle doğrunun aynı noktada kesişmesi belki ütopik ama bari aynı düzlemde kesişsin isterim. Olur mu öğretmenim, ne dersiniz?
Sayfamdaki eteği Ela'ya örüp hediye etmek isterim, şu an yeni yıl hediyeleri hazırlıyorum, elim çok dolu. Uygun bir zamanda haberleşelim, olur mu?

alizafersapci dedi ki...

Haklısınız, keşke!

kamikaze dedi ki...

Çok güzel konuşmuş sevgili Şafak Pavey.Paylaştığın için teşekkürler Aysema öğretmenim.

E S M İ R dedi ki...

Bu kürsülerde, 'millet(in) meclisinde!' bağırıp, çağırmadan da son derece medenice ülke sorunları dile getirilir ve çok daha etkileyici bir şekilde ses getirir!..Şimdilik sonuç pek değişmese de!.

Şafak Pavey'e sorunlarımızı böylesine güzel dile getirdiği için teşekkürler...elbet bir gün bu meclisler halkın sesine ses olacak ve dertlerine çare bulacak gerçek aydınlara kavuşacaktır!..

Sevgilerimle...

aysema dedi ki...

Sevgili Zihni,
Yanlış anlamadım. Bence söz ve eylem birbirini tamamlamalı, çelişmemeli.
Şafak Pavey bu yönden de önemli bir kişilik.
Yorumlar ve katkılarınız için teşekkür ederim.
Dostlukla...

aysema dedi ki...

Sevgili Elif'in Terazisi,
Umalım olsun, en büyük dileğimiz bu...

Ela'ya etek örme teklifinize çok teşekkür ederim. Almış kadar oldum. Çok incesiniz. Beni mahçup ettiniz.
Sevgilerimle...

aysema dedi ki...

Sevgili Alizafersapçı,
Evet, evet keşke...

aysema dedi ki...

Sevgili Kamikaze,
Ben teşekkür ederim canım.
Sevgilerimle...

aysema dedi ki...

Sevgili Esmir,
Gerçek aydınların sesinin dinleneceği güzel yıllarda buluşmak dileğiyle teşekkür ederim.