20 Şubat 2012 Pazartesi

DİM ÜZÜMLÜ SUDAN KAZIK ALANYA BELEDİYESİ


Alanya Belediye'si Dim Üzümlü'den getireceği içme suyunun on iki milyon TL'lik bedelini halktan toplayacakmış. Babama gönderilen faturadan öğrendim sorunu...

Alanya CHP İlçe Başkan Yardımcısı Av. Erdoğan Toktaş bu konuda açıklama yapmış, mahkemeye başvuracaklarmış, umarım kazanırlar.
Emekli insanların üç kuruşluk gelirlerine göz koymak bu kadar zengin bir belediyeye yakışıyor mu? Zaten her şey turistlerin gelirine göre düzenlenmiş bir yerde Türklerin yaşam hakkı iyice kısıtlanıyor.

Bakın Av. Erdoğan Toktaş ne demiş:

“Dim Üzümlü’den gelen içme suyu bedelinin Alanya halkına yükleneceği haberlerini biz de Alanya halkı gibi basından duyduk, öğrendik. Alanya Belediye Başkanı Hasan Sipahioğlu izinde olduğu için gazeteciler bu konuyu Belediye Başkan Vekili Kemal Dere’ye sormuş. Dere’nin açıklamalarını gazeteden okurken ürperdik. Çünkü Dere, 12 milyon TL’yi halktan alacaklarını, bunu da yasaların emrettiğini söylemiş.
‘YARGIYA BAŞVURACAĞIZ’
Ben bir avukatım, Belediye Gelirleri Kanunu’nu ben de biliyorum. Bu kanunda halktan hangi şartlarda ve hangi oranlarda vergi alınacağı açıkça belirtilmiştir. Alanya Belediyesi’nin böyle bir para alması ve talep etmesi yasal değildir. CHP İlçe Teşkilatı olarak bu konunun peşini bırakmayacağız, en kısa sürede yargıya taşıyacağız. Geçtiğimiz yıllarda Katı Atık Bertaraf Tesisi için encümen kararıyla zorla para topladılar, itiraz üzerine Antalya Bölge İdare Mahkemesi encümen kararını iptal etmişti. Bunun üzerine aynı maddeyi meclisten geçirdiler, Antalya Bölge İdare Mahkemesi bunu da iptal etmişti. Buna rağmen istedikleri bedeli zorla faturaya yansıttılar. Binlerce kişi dava açıp parasını geri istese Alanya Belediyesi iflas eder. Herkes bu yasayı iyi okusun, halkı kandırmaya çalışmasın.”

Halkı kandıran kandırana...
Çay kaşığıyla verip kepçeyle alma dönemindeyiz.

Yunan halkının sıkıntısını duyup "Dayanamadım, doğalgaz verdim!" diyen bakanlar kendi yurttaşlarının sesini neden duymazlar ki...

0 yorum: