24 Şubat 2012 Cuma

KAPILDIM GİDİYORUM BAHTIMIN RÜZGARINA


"Ey ufuklar diyorum yolculuk var yarına..."

İstanbul'dan Ankara'ya gidecektim kendimi Alanya'da buldum. Alanya'dan İstanbul'a dönecektim Ankara'ya gitmek zorunda kaldım.Neyse ki hepsi hayırlı işler içindi.

Zorlu yolculuklardan sonra nihayet evime döndüm.Bülbülün altın kafesi hesabı insanın evi gibisi yok. Özlemişim hem de nasıl...

Babamı kandırıp getirmeye gitmiştim, o beni kandırdı; biraz daha kalacak evinde; sonra gelecek. Anlaşmamız böyle...

Herkese merhaba yeniden...

6 yorum:

FADİŞ dedi ki...

Hoşgeldiniz, evinizin güzelce tadını çıkarırsınız artık, bahar da geldi her yer yeşilleniyor yavaş yavaş:)

alizafersapci dedi ki...

Merhaba, hoşgeldiniz!

MEHMET dedi ki...

Sn.Marki beyin bloğundan geliyorum. Siz de eve hoşgeldiniz.

Parpali dedi ki...

Hoşgeldiniz öğretmenim. Gözümüz yollarda kaldı.

Evren dedi ki...

hayat sen plan yaparken... olmuş durumun :) hoş geldin.

sünter dedi ki...

Evim evim güzel evim...
Hosgeldin Sevgili Aysemam:)

Sevgiler