17 Mart 2012 Cumartesi

NE DE OLSA KIŞIN SONU BAHARDIR

Bugün 15 Mart 2012...
Dün ve bugün kar yağdı, yetmedi, ara ara dolu yağdı...
Varsın yağsın...


Kar bir süreliğine sıkıntı getirse de sonunda tüm mikropları, kiri pası silip süpürecektir...
Son yıllarda toplumca çok kirlenmiştik; bu nedenle de temizlik uzun sürdü sanırım. Yağdı yağdı yağdı...
İstediği temizliğe ulaşamadı demek ki, durdu durdu, bir daha yağdı..



Baharın eli kulağında, varsın yağsın, bugün değilse yarın...

"Ne ağlarsın benim zülfü siyahım
Bu da gelir, bu da geçer ağlama
Göklere ulaştı figanım ahım
Bu da gelir bu da geçer ağlama

Bir gülün çevresi dikendir hardır
Bülbül har elinden ah ile zardır
Ne olsa da kışın sonu bahardır
Bu da gelir bu da geçer ağlama"

Dileğim gelenin bizim baharımız olması, Arap'ın Acem'inkinden önce...

4 yorum:

cinar dedi ki...

Keske dediğiniz gibi kar bütün pislikleri yıkasa geçse, kimisinin içindekileri de...

E S M İ R dedi ki...

Temennilerinize aynen katılıyorum Dilek Öğretmenim...

Elif'in Terazisi dedi ki...

Dileklerinize ben de katılıyorum, sevgiler:)

Çınar dedi ki...

Özellikle; gelecek olanın Arap Baharı gibi olmaması konusundaki dileğine ve diğer dileklerine aynen katılıyorum canım.

Ve umarım, kışın sonu bahardır; kuşuyla çiçeğiyle ve aydınlık pırıl pırıl güneşiyle...

Sevgiler