27 Nisan 2012 Cuma

GONG

Üç kilo saf eroinle yakalandı.
Beş kilo saf morfinle yakalandı.
Otuz kilo saf esrarla yakalandı.

Var canım adamların namuslu bir tarafı;
Baksanıza bütün malları katıksız.
 (Sadettin Çulcu)


Benim gezi mevsimim başladı.  Artık çat burda çat şurda olabilirim...
 Hafta sonu Ankara'dayım.
 Sonrası için  planlar yapıldı bile, ben sadece  uygulayıcıyım.  Planlayanlar başka...

Bir terslik olmazsa İstanbul, Alanya,Edirne, İzmir hatta Yunanistan'dan seslenebilirim bakarsınız... 

Güzel günlerde buluşmak dileğiyle iyi haftasonları herkese...

 
 

6 yorum:

Ashley ★ dedi ki...

Mutlu haftasonları,boool gezmeler :D

Elif'in Terazisi dedi ki...

Tontini gitti:(((

bir kase lezzet dedi ki...

tanıştığıma memnun oldum...
takibe aldım
bana da beklerim
:)
gez canım ohhh

aysema dedi ki...

Sevgili Ashley,
Çok teşekkür ederim.

aysema dedi ki...

Sevgili Bir Kase Lezzet,
Hoş geldin, ben de tanıştığımıza sevindim. Yeni paylaşımlarda buluşmak üzere...

aysema dedi ki...

Sevgili Elif,
Acı haberi senden öğrendim, tutuldum kaldım. "Tontoni gitti." korkulan başımıza geldi işte... Yazdıkları ve yüreklerde bıraktığı güzel duygularını bırakarak gitti. Işıklar içinde uyusun. Acıları dindi diye teselli etmeye çalışıyorum kendimi. Üzgünüm...