1 Nisan 2012 Pazar

KASET

“Din, herkesin vicdanına kalmış bir iştir. Hiçbir kimse, hiçbir kimseyi ne bir din ne de mezhep kabulüne zorlayamaz. Din ve mezhep hiçbir zaman politikaya âlet olarak kullanılamaz.
ATATÜRK

"Dindar nesil" yetiştirmeyi amaçladıklalarını söyleyenlerin hazırladığı taslak MHP'nin katkısıyla yasalaştı. Cumhurbaşkanı da onaylayacak kuşku yok...

Merak ettiğim MHP bu katkıyı kendi rızasıyla mı sağladı, yoksa aba altından yeni kasetler gösterildi de mecbur mu kaldı?

Çok merak ediyorum doğrusu?

Bir de Kamu Personeli Sınavında soruları çalanların davaları ne oldu?

Ve bugün yapılan YGS'nin sorularının çalınmadığından nasıl emin olacağız?

7 yorum:

Elif'in Terazisi dedi ki...

Ben kaset olduğuna inanmıyorum:(

zihni dedi ki...

"Dindar nesli" yönetmekten (sömürmekten) daha kolay ve ucuz bir yöntem olsa, bir yolunu bulur, terk ederlerdi diye düşünüyorum. Terk etmeseler bile (çünkü birkaç asırlık yatırım zor terkedilir) üstünü örterler, "ileri demokrat" sıfatıyla yürütürlerdi...
MHP de o pastadan pay alma eğiliminde, desteğinde şaşılacak birşey yok.
Her zaman dediğimiz gibi, yine soruyorum:Diyanet ve cemaat fakıfları dahil, dindar nesil için harcanan servet ve emek, çağdaş eğitim ve bilim için harcansa, suç oranı ve verimlilik ne olur merak ediyorum?

zihni dedi ki...

"fakıfları" değil, > Vakıfları olacaktı.

aysema dedi ki...

Sevgili Elif'in Terazisi,
MHP buna benzer davranışları daha önce de gerçekleştirdi. Bir yandan aleyhte es savur, diğer yanda destekle... Bu ne yaman çelişki böyle? Oy avcılığının da bir adabı olmalı değil mi? Hem aslı dururken niye ona oy versinler ki...
Kaset bir hatırlatma için kullanıldı. Dini ahlakı kimseye kaptırmayanların perde gerisinde yaptıkları ki bunların yayınlanması çirkindi, bunları yapanlarla sarmaş dolaş olmak nasıl bir duyguduru anlamaya çalışıyorum.
Ayıp,çirkin ne varsa sahnede... İnsan onlar adına utanıyor...

aysema dedi ki...

Diyanet İşleri Başkanlığının bütçesi kaç bakanlığın bütçesine denk geliyordu, bunu tartışmıştık.
Okullar elektrik-su parasını ödüyemezken camilere bedava verildi. Hayırlı olsun ne denir başka! Okul-öğretmen bitti. Meleme dönemi geldi...

MHP eski MHP işte...

Çağdaş Eğitim isteyen mi kaldı Sevgili Zihni?

♥GÖNÜL ÇELEN♥ dedi ki...

Atatürkün sözü üzerine hiç bir şey söylemek istemiyorum.Hiç bir zaman yeri dolmayacak.
Sevgiler:)

aysema dedi ki...

Sevgili Gönül Çelen,
Atatürk, temelleri öyle sağlam atmış ki içerden ve dışardan bu kadar saldırıya dayanıyor ülkemiz. O günkü koşullarda ne büyük işler başarmış değil mi?
Sevgilerimle...