10 Mayıs 2012 Perşembe

HUZURUM KAÇTI

On aylık hasretlik bitti. Gönderirken döktüğüm gözyaşlarının  bir başka çeşidini havaalanında onu beklerken de engelleyemedim. Ela'yla birlikte yolcu çıkış kapısına kadar gittik. Görevliler uyarmak istediler, ama gözlerimi görünce kapının yakınında beklememize ses çıkarmadılar. Ve o geldi. Sarıldık, koklaştık... Evet, evet tatlı bir huzur sardı her yanımızı...

Kızım da özlemiş hepimizi, onunkine bir de memleket özlemi eklenmiş. Sürekli bir kıyaslama içindeyiz. ABD'de de şöyle, burada böyle durumları yani... Ama burası pek çok konuda daha önde...

"Vurulmuşum toprağına taşına, yerde gezen, gökte uçan kuşuna; baharına yazına, karakışına vurulmuşum. Benim çiğdem kokulu memleketim..."



 İstanbul'u geziyoruz, onun gözleriyle bir kez daha görüyorum ve bir kez daha aşık oluyorum İstanbul'umuza ve yurdun her köşesine...


  Bazen arkadaşlarıyla buluşuyor, özlem gideriyor.Bugün Fenerbahçe parkına gittik hep birlikte. Her gün bir etkinlik anlayacağınız...



Bu arada Ela'yla aşkımız aynı şekilde devam ediyor. Bu sabah anaokuluna ben götürdüm. Çocuklar nasıl da çabuk büyüyorlar. Üç buçuk yaşındaki çocuğun söyledikleri şaşırtıyor beni:
"Anneanne ben seni sevmiyorum! diyor ve hemen arkasından:
"Çünküüüü ben seni çoooookk seeviiyoooruuuummm..." diye ekliyor...

Bir Tatlı Huzur Var... Evet, var da neden sayfamda yok sorusuna gelince...

Aslında komik mi desem, acemilik mi huzurumu kaçıran? Her ikisi de duruma uygun sanırım.

"Bir Tatlı Huzur" eskiden yazdığım şu yazıydı. 

Yazıda verdiğim linkteki kardanadamı Ela çok seviyor ve her gelişimde izlemek istiyordu, bu kez de aynı şey oldu. O linke ulaşabilmek için eski yazıyı aradım, bulamayınca yeni kumanda panelinde ulaştım, önce düzenleye; sonra yayınlaya bastım. Eski yerinde çıkmasını beklerken güncellemişim farkında olmadan. Güncellendi, ama konu güncel olmadığı için geri çektim. Şimdi "Bir Tatlı Huzur" yazısı taslak olarak bekliyor. Eski yerine gidemiyor; bugüne uymuyor; sadece bir başlık olarak blogumda yer alacak. Sonuç olarak ben masumum, yeni kumanda panelinin kurbanı oldum.Huzurum Kaçtı, yakalamak için fazla zamanım da yok. Ama durun bir kez daha deneyeceğim...
 
Bir kez daha bakınca şu anda sorunu çözdüm ve "Bir Tatlı Huzur"u eski yerine(24 Kasım 2010) gönderebildim. Zamanlama eskiye doğru da yapılabiliyormuş, yaşasınnn...
Gelip de bulamayanlardan özür dilerim. Merak edip soranlara çok teşekkür ederim. Durum işte böyle...

Günler yoğun ve güzel geçiyor. Çocuklarımla birlikteyim... Haberleri daha az izliyorum ve bir tek bu bile insanı huzurlu kılmaya yetiyor mu ne? 
Herkese huzurlu, mutlu günler diliyorum; tüm annelerin "Anneler Günü"nü şimdiden kutluyorum...

10 yorum:

Elif'in Terazisi dedi ki...

Gözünüz aydın, sizin adınıza çok sevindim.
Ela çok şeker maşallah:)

Adsız dedi ki...

Gözünüz aydın olsun.O hasreti iyi bilirim...Haberleri bende izlemiyorum ama bir müddet sonra insan duyarsız kalamıyor merak ediyor.Bu huzurun tadını çıkarın bence..sevgilerimle, Asis .

TOLGA dedi ki...

ela çok büyümüş, cici bi kız olmuş:) anneler gününüzü kutlarım.
sevgiyle.

aysema dedi ki...

Sevgili Elif'in Terazisi,
Çok teşekkür ederim canım. Kimsenin gözü yollarda kalmasın,hasretlik zor gerçekten. Kavuşmak da bir o kadar güzel.
Sevgilerimle...

aysema dedi ki...

Sevgili Asis,
İzlemiyorum diyorsam da eskisi gibi izleyemiyorum haberleri anlamında kullandım. Yoksa durum duyarsız olunacak gibi değil,haklısın canım; sorunlar giderek büyüyor.
Özlem zor, çeken bilir değil mi?
Sevgilerimle...

aysema dedi ki...

Sevgili Tolga,
Teşekkür ederim, ben de tüm annelerin "Anneler Günü"nü kutlarım.
Ela gerçekten çok büyüdü.Her gün yeni bir şey öğreniyor. Çocuklar iyi ki var, yaşamımızın tadı tuzu onlar.
Sevgilerimle...

Çınar dedi ki...

Anneler günün kutlu olsun

Sevgiler

aysema dedi ki...

Sevgili Çınar,
Çok teşekkür ederim canım, senin de anneler günün kutlu olsun. Sevgilerimle...

ice blue dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
ice blue dedi ki...

Yararlı paylaşımlarınızdan ve bilgilerinizden dolayı teşekkür ederiz.Apple Servisleri olarak sunumlarınızın devamını bekleriz.