9 Temmuz 2012 Pazartesi

KAYBETTİK

Eve döndüm; ama bloguma dönemedim. 
Kayınvalidemi kaybettik. Hastane günleri, yoğun bakım ve kaçınılmaz son... Üzgünüm, yaş 87 de olsa her ölüm erkendir diyoruz yine de...  
 Cumartesi günü yedisini yaptık.Sağlıklı yaşadı; torunlarını, torunlarının çocuklarını gördü diyerek teselli buluyoruz. Şehit haberleri, Toki'zedelerin sel sularında boğularak ölmesi, çocukların yaşayamadan ölmeleri,trafik kazaları düşünüldüğünde normal ölümler daha az acıtıyor...
     Arayan, soran tüm dostlara teşekkür ederim...
Blogumu ve blog dostlarımı özlemişim. Yazacak, anlatacak, söyleyecek öyle çok şey var ki nereden başlayacağımı bilemiyorum. Şimdilik bu kadar sevgili dostlar, yakında yazmaya başlayacağım...

19 yorum:

Tabiat Ana dedi ki...

başınız saolsun mekanı cennet olsun...

ali zafer sapci dedi ki...

Başınız sağolsun!

İÇİMDEN GELDİGİ GİBİ~~~ dedi ki...

Başınız sağolsun,Allah geride kalanlara sabır versin.

Gulcin dedi ki...

basiniz sagolsun :(

Elif'in Terazisi dedi ki...

Başınız sağ olsun, Allah sabırlar versin...

KAMİKAZE dedi ki...

Başınız sağolsun:( Allah mekanını cennet etsin:(Sabırlar diliyorum tüm kalbimle.

hasret senfonileri dedi ki...

Aileye baş sağlığı.. gidene rahmet, kalanlara sabır ve uzun sağlıklı bir yaşam diliyorum..

Arzu Sarıyer dedi ki...

Başınız sağolsun Sevgili Aysema;Allah rahmet eylesin sevgili kayınvalidenize.Selam ve sevgiler.

FADİŞ dedi ki...

Başınız sağolsun, mekanı cennet olsun.

"ELİF" dedi ki...

Basın sağolsun,Allah'ım mekanını cennet yapsın

TOLGA dedi ki...

baş sağlığı ve sabırlar diliyorum!

nazpek dedi ki...

Allah rahmet eylesin kalanlara sabır versin

Evren dedi ki...

başınız sağ olsun...ne güzel bir ömrü olmuş.

Mehmet Bilgehan Merki dedi ki...

Başınız sağolsun, allahın rahmeti üzerine olsun, yakınlarına sabırlar dilerim.

aysema dedi ki...

Sevgili Tabiat Ana,
Sevgili Ali Zafer Sapçı,
Sevgili İçimden Geldiği Gibi,
Sevgili Gülçin,
Sevgili Elif'in Terazisi,
Sevgili Kamikaze,
Sevgili Hasret Senfonileri,
Sevgili Arzu Sarıyer,
Sevgili Fadiş,
Sevgili Elif,
Sevgili Nazpek,
Sevgili Tolga,
Sevgili Evren,
Sevgili Mehmet Bilgehan Merki hepinize çok çok teşekkür ederim. Dostlar sağ olsun...

absalom dedi ki...

öğretmenim şimdi okudum şimdi öğrendim...
başınız sağolsun.
mekanı cennet olsun.

aysema dedi ki...

Sevgili absalom,
Çok teşekkür ederim, dostlar sağ olsun...

beenmaya dedi ki...

başınız sağolsun
mekanı cennet olsun...

aysema dedi ki...

Sevgili Beenmaya,
Teşekkür ederim canım...