26 Aralık 2012 Çarşamba

ODTÜ- KEDİ CİĞER SORUNU



Adını bizim bile duymadığımız üniversitelerin rektörleri ODTÜ yönetimini kınamış. Böylece varlıklarını duyurmuş oldular. Helal olsun hepsine!..

 Aynı zamanda  başbakanınzüne de girmiş oldular. Bir taşla iki kuş vurmak böyle bilim insanlarının (!) başarabileceği bir iştir sonunda. Bizim gibi normal yurttaşlar bunu yapamaz; yüzümüz kızarır , utanırız, sıkılırız...

Hatırlarsanız birara  "türbana özgürlük" bildirisine imza atmışlardı da; hepsi birer birer hak ettikleri(!) koltuklara yerleştirilmişti. Makam kapmanın yolunu yöntemini onlardan iyi kim bilebilir ki...

ODTÜ dünya üniversiteleri arasında ilk yüze girermiş, kimin umurunda? Bilim dünyasındaki saygınlıkları kimilerinin sinirine dokunuyor anlaşılan;  fırsatı ganimete dönüştürmeye çalışmışlar. Başarı diye ben buna derim.  

Normal yollardan ODTÜ'ye girmek onlar için hayalden de öte bir durum, ne yapsınlar? Hani "Kedi uzanamadığı ciğere murdar dermiş." ya bunlarınki de o hesap... 

Fotoğrafın ne ilgisi var derseniz, bir kez daha dikkatli bakın lütfen...

 Çocuklarınız ODTÜ, BÜ gibi  saygın üniversitelere girsinler diye uğraşmayın; benim yaptığım hataya düşmeyin.

"Kul olayım kalem tutan ellere..." artık şarkılarda kaldı. O devir çoktan bitti. Şimdi tek yapacağınız iş nasıl olursa olsun böyle bir fotoğrafta yer kapmak olmalı. Ondan sonra yürü ya "kul"um, sizi tutana aşk olsun. Benden söylemesi... 

  

7 yorum:

pınar dedi ki...

Onların kınamasıyla ODTÜ 'nin adına leke gelmez,ben rahatım.

Benim çocuğum Odtüde..
O çocukların hepsi çok zeki,
altına çamur atsanda altın yine altındır.

nalan dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
Mehmet Osman Çağlar dedi ki...

O.D.T.Ü. de neymiş...yapmayın hocam, sanki oxford var da onlar mı gitmedi?

Mehmet Bilgehan Merki dedi ki...

En çok da bu sinsi yorumlara bayılıyorum. Bunun öte dünyasıda varmış. Sanki arkadaş öte dünyanın bu dünya temsilcisi(!)

Özgür dedi ki...

ODTÜ'ye, bak üstüne basa basa söylüyorum ODTÜ'ye 3000 tane polisle girebiliyor bazı kişi...ler. Burası bir eğitim öğretim, bilim yuvası, cezaevi ya da ne bileyim baskın yapmaya gidilmiş mafya imparatorluğu değil. Atalarımız Viyana Kuşatması'na bu kadar askerle gitmemiştir heralde.

atesinsesi dedi ki...

oddü'de birde devrim stadyumu var :)

MAVİANNE dedi ki...

canımmm iyi yıllar diliyorum sana