6 Ocak 2013 Pazar

AFFEDECEK MİSİNİZ? AFFETMEK YOOOKK!



Emeklerinin karşılığını almak için tam 35 gün Zonguldak caddelerinde eylem yaptılar, seslerini duyuramayınca Ankara'ya gitmeye karar verdiler. Otobüslerin şehre girmesi engellenince 4 Ocak 1991'de 100 Bin kişi yürümeye başladı; dört günün sonunda Mengen(Bolu)'de yolları kesildi...

O günler daha mı iyiydi ne? Ne biber gazı, ne tazyikli su... 




Büyük Zonguldak yürüyüşünün 22. yıl dönümünde(4-8 Ocak 1991) maden şehitlerimizle birlikte tüm şehitlerimizi saygıyla anıyorum. 

Bugün geldiğimiz noktada Abdullah Öcalan barış güvercini olarak yutturulmaya çalışılıyor, inanacak mıyız? Memleketimiz lime lime doğranıp kolay lokma haline dönüştürülürken görmezden mi geleceğiz?

Aydınlara, yurtseverlere yapılanları unutacak mıyız? 
 Sorumlularını Affedecek miyiz?
 Affetmek yoookkk!

Birlikten güç doğar. Gücünün farkında olanlara selam olsun...


 

4 yorum:

Mehmet Osman Çağlar dedi ki...

Bütün maden şehitlerini, şehitlerimizi ve devrim şehidi Şemsi Denizer'i saygıyla anıyorum.

Affetmek yok!

Dostlukla...

Elif'in Terazisi dedi ki...

Bu ara birde öcalan namazında niyazındaydı, söylemleri çıktı...
Ah vatanım, vah vatanım...

E S M İ R dedi ki...

Bütün maden şehitlerimizi saygıyla anıyorum..Kalbimiz ve yüreklerimiz şehit aileleriyle!..Unutulabilir mi hiç!..

Esenlikler dilerim..

Özgür dedi ki...

O zamanlar ne varmış bilmiyorum ama şimdi Sivil Faşizm var onu biliyorum.