24 Ocak 2013 Perşembe

UĞUR MUMCU-UNUTMADIK UNUTMAYACAĞIZ

SESLENİŞ

4 yorum:

Mehmet Bilgehan Merki dedi ki...

Ne yazık daha O zaman susturdular. eğer şimdi sağ olsaydı, Balbay'ın ve Özkan'ın yanında olacaktı!

elifinterazisi dedi ki...

Bir kaç sene Umag'a gidip görev almıştım, evinin önüne gelenlere karanfil dağıtmıştım, o gün farklı bir anma geçmişti benim için, hala Güldal Hanım'ın verdiği teşekkür belgelerini saklarım.
Yaşatsalardı şimdi Silivri'de olurdu...
Ölümlerden ölüm beğen demediler, kendileri karar verdiler.
Bu gün İsmail Cem ve Gaffar Okkan'ın da ölüm yıldönümü...
İkisi katledildi, birisi eceliyle gitti...
Saygıyla anıyorum...Allah rahmet eylesin.

TOLGA dedi ki...

faili meçhulleri yarın zaman aşına uğrayacak. yuh diyorum başka bişi diyemiyorum:(

bücürükveben dedi ki...

Nur içinde yatsın:((((