26 Şubat 2013 Salı

GİDİYORUM BÜTÜN AŞKLAR YÜREĞİMDE



Yolculuk zamanı geldi çattı yine...  İstanbul-Ankara-Zonguldak-İstanbul-Zonguldak... 
Beklenen gün cumartesi; özlenen gelecek, sarılıp sarmalanacak, birlikte yollara düşülecek başka sevilenlerle buluşulacak...

Çık benim şair tabiatım, çık orta yere
Fakir güzelliğinden söyle
Hasret ateşinden çal
Çal, söyle benim derdimi sevdalı sesinle.

Hep bilinen şarkılar gibi olsun
Hani, dil-i biçareden
Sun da içsin yar elinden
Yani bilinen şarkılardan olsun.

Yeni sözler arama nafile
Derdim yeni olsa anlarım
Gel, hazırından söyle bu akşam
Üzme yetişir üzme firakınla harabım.

Sonunda ah çekeriz derinden
Kim anlayacak sahiden olduğunu 
Sen söyle yalnız
Zülfündedir baht-ı siyahım bestesini
Dede'den

Bu ara bunaldıkça şiire sığınıyorum, sevindikçe şiire sığınıyorum. Şiirsiz hayat çekilmez olurdu değil mi? Anday gibi ben de çal diyorum, hasret ateşinden çal söyle; kavuşmanın mutluluğundan da söz et sevdalı sesinle.

Aşk,sevgi en güzel duygumuz; ama biz anne-babalar için aşktan da üstün olan evlat sevgisi değil mi dostlar? Dokuz aylık hasret bitecek cumartesi günü...

Veee ben bu duyguları yaşarken yitirdiği evlatlarının acısıyla yüreği dağlanan annelerden utanıyorum, onlardan özür diliyorum... 

Musa Eroğlu söylüyor: Telli Turnam
"Ben yandım, kimse yanmasın..."


       
 

22 yorum:

hasret senfonileri dedi ki...

Yok hayır üzülme ve utanma benim yüreği güzel dostum.. Kendi adıma konuştuğumu iyi biliyorsun..
Sen ki, yine bildiğine eminim her annenin mutluluğu ve evlatlarına kavuşma sevinci benim yüreğimde de kök salar yeşerir.. beni avutur ve sevindirir..
Nice güzel tükenmez günlerin olsun .. ve birleşip yıllara dönüşsün Aysema'm..

bücürükveben dedi ki...

Ne güzel! Kızına kavuşacaksın sonunda, onun da anneciği burnunda tütüyordur, şimdiden gözün aydın aysemacım, şiir için de eline sağlık...
sevgilerimle..

E S M İ R dedi ki...

Şiir güzel, türkü güzel ama en çok yüreği narin, yüce gönüllü Dilek Öğretmenimiz güzel..Sevdiklerinle birlikte nice güzel yılların olsun Öğretmenim..Sevgilerimle...

laleninbahcesi dedi ki...

Dilekcim,güle güle kavuş yavruna...Nazlı İzmir'de öğrenciydi,o dört yıl dört asır gibi geçmişti...

Sevgilerimle

Asis dedi ki...

Gözün aydın, mutlu kavuşmaların olsun. Sevgiler

Evren dedi ki...

bazı yürekler böyledir işte, sevinçleri, mutlulukları bile bi ince sızı yüzünden kursaklarında kalır... seve seve git, güle güle sarıl, doya doya konuş :)

elifinterazisi dedi ki...

Şimdiden gözleriniz aydın olsun ama bizi de çok özletmeyin.

ANNEMİNELİ dedi ki...

Merhabalar; sizinde Amerika'ya gideceğinizi yazmışsınız, biz giderken hiç zorlanmadık,el çantamızda her türlü yiyeceği meyveyi vakumlu peyniri götürdük, işallah siz giderken zorlanmazsınız, valizimde kestane şekeri, vakumlu peynir götürdüm.İlginize çok teşekkür ederim. Sorularınız olursa yine cevaplarım..

KAMİKAZE dedi ki...

Aysema öğretmenim ne güzel hasret gideriyorsunuz.Allah sizi ve tüm anneleri evlatlarından ayırmasın.her zaman iyi günlerini görün.sevgiler,selamlar.şiirin de çok güzeldi.yüreğine sağlık..

Ali Degismis dedi ki...

Merhaba çok güzel içerik çok faydalı ve güzel. Makalenizi beğendim. Sitenizin insanlara faydalı olduğunu düşünüyorum. Web sitenizin beklenen ilgiyi göreceği kanısındayım.

İyi çalışmalar.

Web Tasarım Firma Sitesi site satın al siteler mobilya

TL Yükleme Merkezi dedi ki...

paylaşım için çok tşkk

aysema dedi ki...

Sevgili Hasret Senfonileri,
Geç kalan bir yanıt oldu yine; yazıyı yayınlayıp yola çıktım. Gündem yoğundu, kızımla şehirler arası yolculuklar yaptık, zaman da kısıtlıydı. Bu nedenle, güzel yüreğinden dökülen bu sözlere yanıtım gecikti. Şu anda teşekkür edebiliyorum sadece ve sevgiyle kal diyorum.
Sevgilerimle...

aysema dedi ki...

Sevgili Bücürükveben,
Geldi, birlikte koşturduk, otobüslerde el ele yolculuk yapmanın keyfini yaşadık. Başka sevdiklerimizle buluştuk ve gitti. Yorumları yanıtlayamadım, geç kaldım. Ancak şimdi yazabiliyorum, çok teşekkür ediyorum. İyi ki varsınız. Sevgilerimle...

aysema dedi ki...

Sevgili Esmir,
Sizler gibi yüreği güzel insanların varlığını bilmek; onlarla aynı dünyada yaşamak da çok güzel. Teşekkür ediyorum. Bilinen nedenlerle yanıt gecikti, özür.
Sevgilerimle...

aysema dedi ki...

Sevgili Lale,
Özlemin her çeşiti zor, senin gibi ben de öğrenciliklerinde özledim çocuklarımı. Biri Ankara'da diğeri İstanbul'da okudu. Ancak sık sık gider görürdük. Gelirlerdi. Gidemesek bile gitmek kolaydı. Ancak ABD olunca iş değişti. Öyle uzak, olanaklar öyle kısıtlı ki... Amerika vizesini yenilemek için başvurduk, bir buçuk ay sonraya görüşme randevusu verdiler. Görüşeceğiz, uygun bulurlarsa vizemizi yenileyecekler. Diğer sorunları yazmıyorum bile...
Yanıtı geciktirdim, kusura bakma. Sevgilerimle...

aysema dedi ki...

Sevgili Asis,
Diğer yorumlara yanıtımda da yazdığım gibi geç yanıt için özür diliyorum.
Çok teşekkür ederim canım.
Sevgilerimle...

aysema dedi ki...

Sevgili Evren,
Çok teşekkür ederim, iyi ki varsınız ne diyim. Geciken yanıt için özür diliyorum. Sevgilerimle...

aysema dedi ki...

Sevgili Elif'in Terazisi,
Gitti, ben ancak kendime gelebiliyorum. Vedaları sevmiyorum, hele hava alanında arkasından bakakalmak, off...
Yorumuna teşekkür ediyorum.
Sevgilerimle...

aysema dedi ki...

Sevgili Annemineli,
Önerilerin için çok teşekkür ederim, işe yaradı. Biz de korka korka pek çok şeyi vakumlatarak kızımın valizine koyduk. Yapyassı olmuş simit,poğaça, baklava, peynir çeşitleri, tarhana, erişte, helva, suböreği... Valizi incelemişler ve atmamışlar. Öyle sevindim ki...
Vize için 3 Nisan'a randevu verdiler, yakında İstanbul yolcusuyuz. Ondan sonra uygun bir zamanda gideceğiz...
Tekrar teşekkürler ilgin için.
Sevgilerimle...

aysema dedi ki...

Sevgili Kamikaze,
Hasret zor gerçekten,kimse sevdiklerinden ayrı kalmasın istiyor insan. Ama en doğrusu iyi olsunlar, mutlu olsunlar da özleyelim sadece. Güzel dileklerin için teşekkürler canım.
Sevgilerimle...

aysema dedi ki...

Ali Değişmiş,
Hoşgeldiniz, teşekkür ederim.

aysema dedi ki...

Ben teşekkür ederim.