31 Mart 2013 Pazar

BURADA NE GÖRÜYORSUNUZ?

Fotoğrafı ben çektim, lütfen dikkatlice bakın ve ne gördüğünüzü söyleyin. Daha sonra başka fotoğrafları da koyacağım. Bazen gördüklerimiz bile bizi yanıltabiliyor.
 

Pazar keyfiniz bol olsun...

EK:
DİĞER FOTOĞRAFLAR:

Fotoğraflar İstanbul Kozyatağı'nda üçüncü kat penceresinden çekildi. İlk bakışta ağaçlar arasında göl ya da havuz izlenimi veriyor değil mi? Ancak büyütünce iş biraz daha farklı bir boyut kazanıyor. Diğer fotolara bakalım mı?

 Ela, teyzesiyle okul servisine giderken penceredeki bana el sallıyorlar. Bu poz kaçar mı? Kaçmaz.
  Bu arada beni şaşırtan o fotoğrafı da çekmişim farkında olmadan. Gördüklerimiz bile bizi yanıltabilirken duyduklarımız, okuduklarımız çok daha fazla dikkat ve araştırma gerektirmiyor mu? Düşünmek yorucu olsa da tek çaremiz...
Yorumlarınız için çok teşekkür ederim. Harikasınız...

9 yorum:

elifinterazisi dedi ki...

Sanki araba camına yansıyan gökyüzü gibi ...Göl ya da bir koydan çekilmiş yanılsaması uyandırdı bende
Bekliyorum diğer fotoğrafları, farklı bir şeyse efendi efendi kendimle dalga geçeceğim.
Bu işin sonu memleketin haline dayanacak gibi...
Size de mutlu pazarlar:)

bücürükveben dedi ki...

Ağaçların arasından göl ve dağlar gördüm ben..:)bilmiyorum artık?:)))
sevgiler canım....

Nesrins Küche dedi ki...

Önce deniz manzarasi sanmistim, ama resmi büyütünce araba cami gibi geldi bana. Cok hos!

lale dedi ki...

çam ağaçları arasından görünen park etmiş bir arabanın üstü...Ama ilk bakışta evet ağaç dalları arasından görünen deniz manzarası gibi

Mehmet Osman Çağlar dedi ki...

Mutasyona uğramış eski bir maden ve yeşilliği solmuş ağacın ardında umut vaat eden bir tutam gökyüzü, gibi...

E S M İ R dedi ki...

Göl kenarı gibi kumsallık bir alanda, arabanın ağaçların altında gölgede bırakılmak düşüncesi ile park hali. Ama güneşten yine de kaçamamış ve arabanın üstüne düşen yansıma göğün maviliğini alınca küçük bir havuzu andıran görüntü de yapmış...yanıltan bir yansıma olmuş:)) belki ben de yanılmışımdır.)sevgiler..

Çınar dedi ki...


Ağaçların arkasına araba park edilmiş arabanın camı deniz yada göl gibi yansıma yapmış. Mı..? :)

Mehmet Bilgehan Merki dedi ki...

İlginç bir yanılsama, ilk gördüğümün gerçeğe hiç uymadığını farketmek gerçekten ilginç. Ayrıntılara hiç dikkat etmemek yüzünden oluyor galiba.

Özgür dedi ki...

Ağacın dallarının bazıları sararmış onu gördüm ben.
He bir de araba camı var ama onun konumuzla alakası yoktur zaar. :)

Sevgilerle...