19 Mayıs 2013 Pazar

19 MAYIS ULUSUMUZUN KADERİNİN DEĞİŞTİĞİ GÜNLERİN BAŞLANGICIDIR

Birinci Dünya Savaşı sonunda
Mondros ateşkesi ve işgaller...
Serv antlaşması ve Anadolu'nun bölünmesi...


Ve 1920'ler
Ulusumuzun yeniden dirilme çabaları...
Kurtuluş Savaşı
Anadolu halkının Atatürk'ün önderliğinde,
Sömürgeci devletlerin
"Böl ve Yönet"
siyasetinin amansız saldırısına karşı
yiğitçe direnişi...


Ve Büyük Zafer
Lozan
Uygar toplumlara
Türkiye'nin
Bağımsızlık ve Bütünlüğünün
Onaylattırılışı...


Cumhuriyet ve Atatürk Devrimleri
Kulluktan Yurttaşlığa Geçiş...
"Yurtta Barış
Dünyada Barış"...

Uygar Dünyada
Üreten
Araştıran
Gelişen
Bir Toplum Olarak
Yer Alma Çabaları...


Ve Bugün Bizler
Geçmişin deneyimlerinden yararlanarak
Bugünü değerlendirmek
Geleceği biçimlendirmek
Bilinciyle
Uyanık olmalıyız...


Atatürk'ün
Laiklik
Cumhuriyetçilik
Milliyetçilik
Halkçılık
Devletçilik
Devrimcilik
İlkelerinin birleştirici yorumunda
Ulusumuzu-Ülkemizi
Çağdaş Uygarlık Düzeyinin Üstüne
çıkarmak için elimizden gelenin fazlasını yapmak zorundayız...


 Bugün Hala
"Böl ve Yönet" Doymazlığıyla Ülkemizde
Yeniden
Cadı Kazanları Kaynatarak
Yangınlar Tutuşturmak İsteyenler Var...

İŞTE
Tüm Oyunlara Karşın
Köken
İnanç
ve
Cins Ayrımı Gözetmeksizin
Ulusumuzu
Laik Türkiye Cumhuriyetini
Birlik
ve
Bütünlük içinde
 Geleceğe Taşımak,

Tüm Türkiyeyi
Yeniden Yeşertmek,
Yeraltı
Yerüstü
Zenginlik Kaynaklarımızı
Toplumsal Kalkınmamız İçin
İşletmek
Çağdaş Dünyadaki Etkinliklerimizi
Güçlendirmek İçin
Var Gücümüzle Çalışmalıyız... 


19 Mayıs 
Ulusumuzun kaderinin değiştiği günlerin başlangıcıdır.

 Atatürk'ü Anma Gençlik ve Spor Bayramımız Kutlu Olsun.

14 yorum:

İÇİMDEN GELDİGİ GİBİ~~~ dedi ki...

Daha nice 19 Mayıslara gururla...

E S M İ R dedi ki...

En büyük umudumuzdur gençliğimiz!..

Onurlu bir direniş gösteren tüm gençlerimizi ve çılgın Türkleri yürekten kutluyorum...

Gençlik ve Spor Bayramımız Kutlu olsun!

bücürükveben dedi ki...

Bugün Hala
"Böl ve Yönet" Doymazlığıyla Ülkemizde
Yeniden
Cadı Kazanları Kaynatarak
Yangınlar Tutuşturmak İsteyenler Var..."

evet canım ağzına sağlık tekrar bir Kurtuluş savaşı yapacağız sanıyorum..iyice azıttılar çünkü...
senin de kutlu olsun Dilek'ciğim
sevgiler
ayrıca bu güzel yazı için eline sağlık...

Asuman Yelen dedi ki...

Aydınlık, huzurlu ve özgürce kutlanabilecek nice bayramlara...
Sevgilerimle...

elifinterazisi dedi ki...

Çok güzel bir yazı olmuş.
Bayramımız kutlu olsun.
Kusura bakmayın gün neredeyse bitiyor ama ben şimdi yorum yazıyorum.
Anıtkabir'deydim, şimdi fırsat bulabildim.

absalom dedi ki...

oğretmenim bayramınızı geçte olsa kutluyorum...
ellerinizden opüyorum.

Mehmet Bilgehan Merki dedi ki...

Cumhuriyetimizin doğum günü hepimize kutlu olsun

aysema dedi ki...

Sevgili İçimden geldiği gibi, teşekkürler... Evet gururla ve coşkuyla kutlayacağız sonsuza kadar...
Sevgilerimle...

aysema dedi ki...

Sevgili Esmir,
Atatürk cumhuriyeti gençlere ve genç düşüncelilere boşuna emanet etmedi.Atatürk ilke ve devrimlerinden asla vazgeçmeyeceğiz.
Sevgilerimle...

aysema dedi ki...

Sevgili Bücürükveben,
Umalım yeni bir kurtuluş savaşı vermek zorunda kalmasın bu millet. Geldikleri gibi defolup gitsin vatan hainleri, bölücüler,Atatürk düşmanları...
Sevgilerimle...

aysema dedi ki...

Sevgili Asuman,
Dileklerin dileklerimdir. Aydınlık günlerimiz olsun.
Sevgilerimle...

aysema dedi ki...

Sevgili Elif'in Terazisi,
Olur mu öyle şey, ben de her şeye geç kalıyorum. Anıtkabir'e gelemedik, ama biz de burada Feneralayına katıldık.
Güzel günlerde güzellikleri paylaşmak dileğiyle nice bayramlara...
Sevgilerimle...

aysema dedi ki...

Sevgili Absalom,
Ben de kutluyorum bayramımızı. Sizler gibi gençlerin varlığı umutlarımızı yeşertiyor, iyi ki varsınız.
Sevgilerimle...

aysema dedi ki...

Sevgili Mehmet Bilgehan Merki,
Nice bayramları Aydınlık günlerde kutlamamız dileğiyle...
Sevgiler...